Ekipa najuspešnejšega Kickstarter projekta bo odpuščala

Avtor Maruša Žibert — 26.03.2016
Komentiraj!
Ekipa, ki ustvarja pametne ure Pebble, je stara znanka množičnega financiranja. Lani je ekipa Pebble s pomočjo več kot 78 tisoč podpornikov zbrala več kot 20 milijonov dolarjev in si prislužila naziv za najuspešnejši projekt vseh časov.
Ekipa najuspešnejšega Kickstarter projekta bo odpuščala

Eris Migicovskiy, prvi mož podjetja Pebbla, bo moral odpuščati (Vir slike: YouTube).

Ekipa, ki je lani na Kickstarterju povzročila pravo evforijo, se bo v kratkem precej zmanjšala. Kot je povedal izvršni direktor Pebbla Eric Migicovsky, bo brez službe ostalo 40 zaposlenih, kar predstavlja približno četrtino celotnega kolektiva.

Težave z denarjem kljub uspešni kampanji in 26-milijonski investiciji

Razlog za odpuščanje naj bi bilo nekoliko slabše vzdušje z vidika investiranja v Silicijevi dolini, je dodal. Migicovsky je sicer razkril, da je z ekipo v zadnjih osmih mesecih uspel zbrati 26 milijonov dolarjev (po nekaterih podatkih celo dva milijona več). Kdo od investitorjev jim je namenil denar, ni želel razkriti, je pa potrdil, da gre za tvegani kapital s strani zasebnih investitorjev. »Z denarjem smo precej na tesnem,« je povedal ameriškim novinarjem.

Pebble je sicer stari znanec Kickstarterja, prvič se je na tej platformi predstavil leta 2012, ko je zbral več kot 10 milijonov dolarjev, lani pa je uspeh ponovil, ga presegel in postal nov rekorder Kickstarterja s Pebble Time. Lansko jesen – samo pol leta po kampanji – je postregel tudi z novo različico ure. S Pebble Time Round, ki jo je Migicovsky opisal za najtanjšo in najlažjo pametno uro na svetu.

Pebble niža tudi ceno svojih pametnih ur

Do sprememb pa ne bo prišlo samo v ekipi, temveč tudi pri produktih. Natančneje pri cenah, saj bosta različica Time in Time Round na voljo po nižji ceni. Po novem bo zanju treba odšteti slabih 150 oziroma 200 dolarjev. Bo pa zato cena za Pebble Time Steel ostala enaka kot prej (250 dolarjev). Pebble se usmerja tudi na indijski trg, kjer očitno vidi priložnost. S prodajo svojih pametnih ur naj bi tam začel že prihodnji mesec, in sicer prek partnerstva, ki ga je sklenil z Amazonom.

Podoben korak je pred dnevi storil tudi Apple, njegove pametne ure so zdaj cenejše za 50 dolarjev, lahko bi rekli, da se tudi preostala konkurenca muči. Delnice FitBita na primer strmo padajo že zadnjih nekaj mesecev. Konkurenca je izredno velika, večina konkurentov svoje pametne napravice ponuja za od 50 do 300 dolarjev.

Prodajne številke ostajajo skrivnost

Pebble ostaja skrivnosten glede prodajnih številk. Zadnja znana statistika, ki jo je podjetje razkrilo lani februarja, kaže, da so od leta 2013 prodali en milijon pametnih ur. Podatki za Applovo pametno urico še niso znani, a tisti najbolj konzervativni analitiki menijo, da je tehnološki velikan v lanskem letu prodal okoli 10 milijonov svojih pametnih uric (je pa potrebno upoštevati, da Apple Watch sploh še ni upihnil prve svečke).

shranjeno pod: , ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!