Ekipo, ki je prepričala Lek, čaka pestro leto

Družba Lek, članica skupine Sandoz, je prepoznala mobilno aplikacijo LifeSal, ki jo ustvarjajo študentje podiplomskega študija, kot dobro rešitev in pripomoček na področju zdravja in dobrega počutja. Lek je podprl njen nadaljnji razvoj.
Ekipo, ki je prepričala Lek, čaka pestro leto

Od leve proti desni: Tomaž Kokot, Gorazd Kunej, Blaž Vantur, Danijel Cigula, člani ekipe LifeSal (Vir slike: LifeSal).

Aplikacija LifeSal, ki je danes stara že tri leta, je sprva nudila le opomnik za jemanje zdravil. Danes uporabnikom služi kot opomnik za kontracepcijo, pregled vseh lekarn, menstrualni koledar, števec kalorij, indeks telesne mase, vpliv vremena na počutje in mobilna lekarna.

»Uporabnik lahko naroči samo zdravila in pripomočke, ki niso na recept. Uporabnik si izbere želeni izdelek, odda naročilo in ga prejme v roku treh delovnih dni po pošti na njegov naslov,« pravi Tomaž Kokot, eden od članov ekipe LifeSal.

Iz opomnika nastala ideja za aplikacijo

Ideja za aplikacijo, ki danes šteje več kot 20.500 uporabnikov, je nastala iz lastnih potreb, ko so si morali nastaviti nov opomnik vsakih osem ur. »Zato smo razvili opomnik, s pomočjo katerega lahko z enkratnim vnosom nastavimo celotno predpisano dobo jemanja zdravil,« pojasni sogovornik.

Ekipa  – poleg Kokota jo sestavljajo še Renato Korez, Vito Vlašič in Mihael Polanec, ki je začela z razvojem leta 2012, – je bila takrat sestavljena iz študentov dodiplomskega študija, danes so študentje podiplomskega študija, ki obenem razvijajo še ostale mobilne aplikacije in IT rešitve za druge naročnike.

Sprva so razvoj financirali sami

»Opremo in ostale stroške smo financirali s pomočjo sredstev, ki smo jih pridobili z izdelavo IT storitev za druga podjetja,« spregovori o začetkih in financiranju razvoja. Zdaj, ko so z LifeSal prepričali Lek, bo njihov razvoj in brezplačno dostopnost za uporabnike pametnih telefonov z operacijskima sistemoma iOS in Android, podprla omenjena farmacevtska družba.

V aktivnih dogovorih za vstop na hrvaški trg

Kot pravi Kokot, se je zgodba z Lekom začela med izgradnjo poslovnega modela, ko so iskali strateškega partnerja. »Tako smo opravili pogovore s podjetji iz farmacevtske industrije. Največ sinergije, skupnih točk in možnosti nadaljnjega razvoja imamo z družbi Lek,« ekipa pa se medtem aktivno dogovarja za vstop na hrvaški trg. »Kar nekaj preprek smo že preskočili. Čaka nas še dogovor s strateškim partnerjem.«

Z dodelanim poslovnim modelom pripravili teren za vstop v katerokoli državo

Aplikacijo, ki je najbolj priljubljena med starostno skupino od 25 do 30 let, so sicer že v preteklosti nameravali lansirati na madžarski in hrvaški trg, a so jo dodobra spremenili in dodelali poslovni model tako, da je danes primerna za vstop v katerokoli državo. »Torej nas čaka pestro leto

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje