Ekoteka – slediti ‘eko’ imperativu sodobne družbe

Podjetje Ekoteka, ki v svojem bistvu sledi 'eko' imperativu sodobne potrošniške družbe, okoljsko (potencialno) ozaveščenim ponuja raznovrstne naravne izdelke. Plastične vrečke in številni drugi izdelki namreč postajajo vedno bolj nezaželeni, saj v visoki meri uničujejo okolje.
Ekoteka – slediti 'eko' imperativu sodobne družbe

Ekoteka – slediti ‘eko’ imperativu sodobne družbe! (Vir slike: sxc.hu)

Pri njih lahko izbirate med bombažnimi eko vrečkami za večkratno uporabo, visoko kvalitetnimi eko čistili, naravnimi mikrobiološkimi sredstvi za dom in vrt, eko odstranjevalci barv, lakov, maščob in lepil, naravnimi olji in voski slovenskega porekla, eko izdelki za hišne ljubljenčke ter izdelki za zdravje in kmetijstvo.

Lastnica Ekoteke, Barbara Bedenk, ki je idejo v obliki družinskega podjetja realizirala v letu 2008, razloži smiselne motive za ‘eko’ naravnane podjetniške začetke: »Ves čas me je motila prekomerna uporaba plastičnih vrečk ter slabih kemičnih izdelkov in ker mora vsak posameznik začeti pri sebi, sem se ‘eko’ izdelke odločila približati ljudem v obliki lastnega podjetja.«

Šokantne statistike

Plastične vrečke namreč postajajo vse bolj nezaželene, po izsledkih raziskav namreč na Zemlji vsako minuto porabimo milijon plastičnih vrečk, v Sloveniji pa je letna poraba povprečno med 200-300 vrečkami na osebo. »Pri tem je vredno omeniti, da 98% od proizvedenih vrečk nikoli ne dočaka recikliranja, zato se količina tako nadzorovano kot nenadzorovano odloženih vrečk nenehno povečuje. Nujno je, da začnemo namesto plastičnih vrečk uporabljati takšne za večkratno uporabo, ki so naravi bolj prijazne,« opozarjajo pri Ekoteki.

 »’Eko’ postaja pop«

 »Po eni strani ‘eko’ postaja pop in to ni vedno dobro, saj se lahko na ta račun pojavlja veliko goljufij, po drugi strani pa je velik plus tega trenda to, da so ljudje začeli vsaj razmišljati v tej smeri,« meni Bedenkova. Ciljna skupina Ekoteke so trgovine, čistilni servisi, hoteli, šole ter vrtci, prav tako pa tudi končni kupci, kjer po mnenju lastnice ni izvzet noben profil človeka. Trenutno so poleg obstoječih izdelkov na trg lansirali tudi nove ‘eko’ naravnane izdelke za kmetijstvo in zdravje.

Več na: Ekoteka

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje