Facebook na konferenci F8 predstavil novo oglaševalsko mrežo

30. aprila je v San Franciscu potekala Facebookova konferenca, namenjena razvijalcem in podjetnikom, ki ustvarjajo produkte ali servise, povezane s tem družbenim omrežjem. Tudi na letošnji konferenci so predstavili številne novosti, med njimi mobilno oglaševalsko mrežo Audience Network.
Facebook na konferenci F8 predstavil novo oglaševalsko mrežo

Konferenca F8 (Vir: fbf8.com)

Facebook je na konferenci, na kateri so bile rdeča nit predvsem gradnja, rast in monetizacija, predstavil novo mobilno oglaševalsko mrežo Audience Network. Z mrežo želijo poenostaviti proces oglaševanja in oglaševalcem z izbiranjem ustreznih oglaševalskih formatov ponuditi boljše ciljanje.

Kot je povedal Mark Zuckerberg, soustanovitelj in direktor Facebooka, so v preteklosti veliko časa namenili gradnji in rasti aplikacij, sedaj pa bodo oglaševalcem pomagali monetizirati mobilno oglaševanje.

Pri Facebooku so oglaševalsko mrežo preizkušali od januarja, sredina uradna predstavitev pa bo zagotovo pospešila rast Facebookovega mobilnega zaslužka. Mobilni oglasi sicer predstavljajo 59 % celotnega oglaševalskega kolača pri omenjenem družbenem omrežju.

Z novoustanovljeno oglaševalsko mrežo Audience Network bo Facebook tekmoval z mrežami ostalih spletnih gigantov, kot sta Twitterjeva MoPub in Googlova AdMob.

Med drugim so na konferenci predstavili tudi »anonimno prijavo«, nov način, s katerim se bodo uporabniki lahko prijavljali in preizkušali aplikacije. Na ta način se bodo uporabniki lahko prijavljali v aplikacije brez posredovanja svojih podatkov in preizkusili, ali jim aplikacija ustreza ali ne.

»Anonimna prijava« sicer še vedno ne bo popolnoma anonimna; Facebook bo že vedel, kdo ste, le upravljalec aplikacije ne. Če se bo uporabnik odločil deliti svoje podatke z aplikacijo, pa bo to lahko storil le z nekaj kliki.

Novost je trenutno v beta fazi testiranja, pri čemer jo Facebook preizkuša z izbranimi aplikacijami, za vse ostale razvijalce pa bo dostopna v prihodnjih tednih oz. mesecih.

Vir: Mashable

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>


Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Oznake: , , ,