Facebook oglase lahko (končno) ciljamo na slovenska mesta

Avtor Manca Korelc — 19.05.2015
Komentiraj!
Platforma za Facebook oglaševanje v tujini že dolgo časa ponuja natančno ciljanje z oglasi na mesta znotraj posamezne države. Sedaj pa je ta zelo uporabna možnost končno na voljo tudi pri nas.
Facebook oglase lahko (končno) ciljamo na slovenska mesta

Facebook oglase lahko (končno) ciljamo na mesta (Vir slike: Unsplash.com)

Zakaj je to tako uporabno?

Če prodajamo izdelke, storitve ali produkte lokalnemu trgu, nam ni v interesu z oglasnimi sporočili dosegati celotnega prebivalstva. Na primer lastnik avtomehanične delavnice v Kranju, ki je prej lahko ciljal samo stranke iz celotne Slovenije, bo lahko sedaj targetiral samo zares potencialne stranke v svojem lokalnem okolju Gorenjske. Doseg oglasov bo seveda manjši, a s tem se privarčuje proračun za klike uporabnikov iz drugih regij, ki ne bodo nikoli njegove stranke. Za menjavo gum se res ne bomo vozili na drug konec države, kajne?

Kje lahko nastavimo ciljanje po mestih?

Ko se vpišete v Facebook račun, izberete sekcijo Create Adverts in cilj, ki ga boste dosegali z oglasi. Geografsko ciljanje nastavite v tretjem koraku, ko izbirate vašo ciljno publiko za svoje oglase.

Pri lokaciji vpišemo enega ali več mest (Kranj, Kočevje in Koper) ter pri posameznemu po želji določimo tudi radij (20, 50 ali 70 km).

Pri označevanju gremo lahko še korak dlje, pri čemer izbiramo med 4 skupinami uporabnikov (glej Sliko 2):

  • Vsi uporabniki, ki imajo izbrano lokacijo označeno kot domače mesto ali nedavno lokacijo.
  • Vsi uporabniki, ki živijo v izbranem mestu (imajo izbrano lokacijo označeno kot domače mesto).
  • Vsi uporabniki, ki imajo izbrano lokacijo označeno kot nedavno lokacijo.
  • Vsi uporabniki, ki potujejo čez izbrano lokacijo.

Na desni strani v stolpcu Facebook sešteva število uporabnikov, ki jih lahko dosežemo z izbranimi geografskimi nastavitvami: v našem primeru je potencialni doseg (ang. Potencial Reach) 330.000.

Facebook je z možnostjo geografskega ciljanja razveselil marsikaterega lokalnega oglaševalca, ki oglasov do sedaj ni uporabljal zaradi teh omejitev. Z natančnim geografskim ciljanjem so tako na široko odprta vrata manjšim lokalnim ponudnikom, ki bodo svoje Facebook oglase lahko prikazovali samo zares kvalificiranim potencialnim strankam.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Vabimo vas na delavnico Facebook oglaševanje!
Datum: 4. 12. od 15:30 do 18:00
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!