Facebook oglase lahko (končno) ciljamo na slovenska mesta

Platforma za Facebook oglaševanje v tujini že dolgo časa ponuja natančno ciljanje z oglasi na mesta znotraj posamezne države. Sedaj pa je ta zelo uporabna možnost končno na voljo tudi pri nas.
Facebook oglase lahko (končno) ciljamo na slovenska mesta

Facebook oglase lahko (končno) ciljamo na mesta (Vir slike: Unsplash.com)

Zakaj je to tako uporabno?

Če prodajamo izdelke, storitve ali produkte lokalnemu trgu, nam ni v interesu z oglasnimi sporočili dosegati celotnega prebivalstva. Na primer lastnik avtomehanične delavnice v Kranju, ki je prej lahko ciljal samo stranke iz celotne Slovenije, bo lahko sedaj targetiral samo zares potencialne stranke v svojem lokalnem okolju Gorenjske. Doseg oglasov bo seveda manjši, a s tem se privarčuje proračun za klike uporabnikov iz drugih regij, ki ne bodo nikoli njegove stranke. Za menjavo gum se res ne bomo vozili na drug konec države, kajne?

Kje lahko nastavimo ciljanje po mestih?

Ko se vpišete v Facebook račun, izberete sekcijo Create Adverts in cilj, ki ga boste dosegali z oglasi. Geografsko ciljanje nastavite v tretjem koraku, ko izbirate vašo ciljno publiko za svoje oglase.

Pri lokaciji vpišemo enega ali več mest (Kranj, Kočevje in Koper) ter pri posameznemu po želji določimo tudi radij (20, 50 ali 70 km).

Pri označevanju gremo lahko še korak dlje, pri čemer izbiramo med 4 skupinami uporabnikov (glej Sliko 2):

  • Vsi uporabniki, ki imajo izbrano lokacijo označeno kot domače mesto ali nedavno lokacijo.
  • Vsi uporabniki, ki živijo v izbranem mestu (imajo izbrano lokacijo označeno kot domače mesto).
  • Vsi uporabniki, ki imajo izbrano lokacijo označeno kot nedavno lokacijo.
  • Vsi uporabniki, ki potujejo čez izbrano lokacijo.

Na desni strani v stolpcu Facebook sešteva število uporabnikov, ki jih lahko dosežemo z izbranimi geografskimi nastavitvami: v našem primeru je potencialni doseg (ang. Potencial Reach) 330.000.

Facebook je z možnostjo geografskega ciljanja razveselil marsikaterega lokalnega oglaševalca, ki oglasov do sedaj ni uporabljal zaradi teh omejitev. Z natančnim geografskim ciljanjem so tako na široko odprta vrata manjšim lokalnim ponudnikom, ki bodo svoje Facebook oglase lahko prikazovali samo zares kvalificiranim potencialnim strankam.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Vabimo vas na delavnico Facebook oglaševanje!
Datum: 4. 12. od 15:30 do 18:00
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje