Facebook je spremenil algoritem prikazovanja novic

Facebook je v začetku decembra spremenil algoritem prikazovanja novic na News Feedu, kar je (ali pa še bo) povzročilo nemalo sivih las pri podjetjih, ki so prisotna na tem omrežju. Njihove vsebine bodo namreč dosegale manjšo organsko vidnost (ang. »organic reach«) kot v preteklosti.
Facebook je spremenil algoritem prikazovanja novic

Facebook spremenil algoritem prikazovanja novic (Vir slike: facebookbrand.com)

Natančneje – Facebook je v začetku decembra objavil dva zapisa in tudi sam potrdil, da se bo vidnost organskih (neplačanih) objav zmanjšala. Nekatera podjetja, ki so že dlje časa prisotna na Facebooku in katerih podjetje pridobiva precejšen delež prihodkov iz omenjenega omrežja, pričajo o padcu vidnosti objav tudi do 50% in več. Zaskrbljujoče, kajne?

Dejstvo je, da je Facebook v osnovi brezplačen. Tako za podjetja kot za uporabnike. To pa pomeni, da so Facebook strani takorekoč brezplačno oglaševanje za podjetja. Vedeti pa moramo tudi, da se iz dneva v dan objavi in deli vse več vsebin. Zaradi tega ima Facebook precej težavno nalogo, katere so tiste prave vsebine, ki jih bo prikazal uporabnikom in ki si jih le-ti tudi želijo. Njihov cilj je prikazati uporabniku pravo vsebino ob pravem času.

Naj samo navedemo dejstvo, da je ob povprečnem dnevu v nekem trenutku na voljo 1500 vsebin, ki jih lahko Facebook prikaže uporabniku. Tako je razumljivo, da se konkurenca zaostruje. Res pa je tudi, da si Facebook želi vašega denarja. Tako tudi sami predlagajo, da za večji doseg objavljenih vsebin pač plačate z oglaševanjem.

Če kdaj, potem je sedaj zadnji čas, da podjetja dodobra razmislijo o svoji strategiji nastopa na Facebooku in Facebook vodenju, saj je zelo pomembno kako se tega lotiti, kakšne vsebine objavljati, kako pogosto in seveda kdaj. Vsebina je daleč najpomembnejša.

Še vedno je ključno, da objavljene vsebine dosegajo čim več interakcije z uporabniki (npr. z všečkanjem, komentiranjem ali deljenjem), saj je le-to enden izmed pokazateljev, kako dobra je naša vsebina in zagotovilo nadaljnjega uspeha. Osnova zato pa je dobra in lojalna ciljna publika.

Vas celotna zgodba na kaj spominja? Ja, tudi Google je že večkrat spreminjal svoje iskalne algoritme in prav tako povzročil paniko med mnogimi podjetji. Ampak izkazalo se je, da je bila skrb na koncu odveč. Podjetja so se spremembam prilagodila. Spletne strani so postale boljše, najdene informacije pa kvalitetnejše in bolj uporabne.

Podobno lahko v bodoče pričakujemo tudi pri Facebooku. Vsekakor smo mnenja, da to ni bila ne prva, ne zadnja posodobitev algoritma prikazovanja objav oz. novic na News Feedu.

Avtor prispevka je Matej Žagar, mimateam.

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje