Facebook je spremenil algoritem prikazovanja novic

Facebook je v začetku decembra spremenil algoritem prikazovanja novic na News Feedu, kar je (ali pa še bo) povzročilo nemalo sivih las pri podjetjih, ki so prisotna na tem omrežju. Njihove vsebine bodo namreč dosegale manjšo organsko vidnost (ang. »organic reach«) kot v preteklosti.
Facebook je spremenil algoritem prikazovanja novic

Facebook spremenil algoritem prikazovanja novic (Vir slike: facebookbrand.com)

Natančneje – Facebook je v začetku decembra objavil dva zapisa in tudi sam potrdil, da se bo vidnost organskih (neplačanih) objav zmanjšala. Nekatera podjetja, ki so že dlje časa prisotna na Facebooku in katerih podjetje pridobiva precejšen delež prihodkov iz omenjenega omrežja, pričajo o padcu vidnosti objav tudi do 50% in več. Zaskrbljujoče, kajne?

Dejstvo je, da je Facebook v osnovi brezplačen. Tako za podjetja kot za uporabnike. To pa pomeni, da so Facebook strani takorekoč brezplačno oglaševanje za podjetja. Vedeti pa moramo tudi, da se iz dneva v dan objavi in deli vse več vsebin. Zaradi tega ima Facebook precej težavno nalogo, katere so tiste prave vsebine, ki jih bo prikazal uporabnikom in ki si jih le-ti tudi želijo. Njihov cilj je prikazati uporabniku pravo vsebino ob pravem času.

Naj samo navedemo dejstvo, da je ob povprečnem dnevu v nekem trenutku na voljo 1500 vsebin, ki jih lahko Facebook prikaže uporabniku. Tako je razumljivo, da se konkurenca zaostruje. Res pa je tudi, da si Facebook želi vašega denarja. Tako tudi sami predlagajo, da za večji doseg objavljenih vsebin pač plačate z oglaševanjem.

Če kdaj, potem je sedaj zadnji čas, da podjetja dodobra razmislijo o svoji strategiji nastopa na Facebooku in Facebook vodenju, saj je zelo pomembno kako se tega lotiti, kakšne vsebine objavljati, kako pogosto in seveda kdaj. Vsebina je daleč najpomembnejša.

Še vedno je ključno, da objavljene vsebine dosegajo čim več interakcije z uporabniki (npr. z všečkanjem, komentiranjem ali deljenjem), saj je le-to enden izmed pokazateljev, kako dobra je naša vsebina in zagotovilo nadaljnjega uspeha. Osnova zato pa je dobra in lojalna ciljna publika.

Vas celotna zgodba na kaj spominja? Ja, tudi Google je že večkrat spreminjal svoje iskalne algoritme in prav tako povzročil paniko med mnogimi podjetji. Ampak izkazalo se je, da je bila skrb na koncu odveč. Podjetja so se spremembam prilagodila. Spletne strani so postale boljše, najdene informacije pa kvalitetnejše in bolj uporabne.

Podobno lahko v bodoče pričakujemo tudi pri Facebooku. Vsekakor smo mnenja, da to ni bila ne prva, ne zadnja posodobitev algoritma prikazovanja objav oz. novic na News Feedu.

Avtor prispevka je Matej Žagar, mimateam.

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje