Facebook za spletne strani predstavlja nove možnosti neposrednega sporočanja
Facebook za spletne strani predstavlja nove možnosti neposrednega sporočanja (Vir slike: Facebook)
Facebookov klepet kar na vaši spletni strani
Spletni uporabniki lahko v stik s podjetjem stopijo na različne načine. Eden izmed njih je, da jih poiščejo na Facebooku in jim pošljejo zasebno sporočilo. A večji del uporabnikov raje preko iskalnikov poišče uradno spletno stran, tam pa poišče kontaktne informacije, kot so e-pošta ali telefonska številka.
Da bi Facebook pridobil še te uporabnike, je obstoječi vtičnik za spletne strani posodobil z vmesnikom za neposredno sporočanje. Obiskovalci, ki so prijavljeni v Facebookov račun, lahko sedaj podjetju neposredno pišejo preko spletne strani, klepet pa lahko kadarkoli nadaljujejo preko Facebookove spletne strani ali aplikacije. Ta način komunikacije je za uporabnike precej hitrejši, bolj domač in bo zato verjetno postal bolj priljubljen od tradicionalne uporabe e-pošte in telefona.
Google prejel že 350 tisoč zahtev po izbrisu osebnih podatkov
Tudi Facebookovi dogodki bodo na vaši spletni strani
To pa ni edina novost. V podobnem slogu je Facebook v isti vtičnik dodal možnost vgrajevanja dogodkov. Vse spremembe o dogodku, ki jih boste naredili na Facebookovi strani, bodo vidne tudi na vaši spletni strani. Prav tako se bodo obiskovalci preko spletne strani lahko prijavili na dogodke in spremljali, če bo šel na isti dogodek še kdo od prijateljev. Do sedaj so morali uporabniki za te informacije obiskati Facebook.
Nastavitve in kodo za vgradnjo vtičnika v spletno stran najdete na Facebookovi strani za razvijalce.
Vir: thenextweb.com
Želite biti obveščeni o Facebook delavnici in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>