Celovit program za spodbujanje idej z družbenim učinkom

Program Ferfl, ki so ga zasnovali Javni zavod Cene Štupar, Zavod Uspešen podjetnik in Javna agencije Republike Slovenije za spodbujanje podjetništva, inovativnosti, razvoja, investicij in turizma (SPIRIT), je namenjen spodbujanju podjetniških idej z družbenim učinkom.
Celovit program za spodbujanje idej z družbenim učinkom

FERFL – celovit program za spodbujanje idej z družbenim učinkom (Vir slike: arhiv FERFL)

»Osnovni cilj je bil osnovati celovit program, ki bo ponujal tako znanje kot tudi infrastrukturno podporo ter različne generacije spodbudil, da začnejo razmišljati o boljši prihodnosti naše družbe,« razloži mag. Bojan Hajdinjak in nadaljuje: »Verjamemo namreč, da so lahko tudi tovrstne ideje uspešne na trgu, zato je Ferfl v prvi vrsti osnovan kot podporni program. Številni partnerji, ki so se priključili projektu, in velik interes udeležencev je dokaz, da Slovenija potrebuje programe kot je Ferfl. Interes in volja torej obstajata, sedaj pa smo oblikovali še podporno okolje, ki ga nameravamo razvijati tudi v prihodnje.«

Šola podjetništva – kvalitetno znanje in vrhunsko mentorstvo

Ferfl je bil zasnovan v obliki celovitega programa spodbujanja idej z družbenim učinkom, kjer je v okviru šole podjetništva udeležencem na enem mestu ponujeno kvalitetno znanje in vrhunsko mentorstvo, ki sta potrebna ob začetku vsake podjetniške poti.

»Menimo namreč, da je za bodoče podjetnike najbolj pomembno vsestransko znanje, ki omogoča dolgotrajno delovanje in prilagodljivost na spremembe, ki so danes neizogibne,« je jasen mag. Hajdinjak.

Šola podjetništva, ki je svoja vrata odprla v mesecu novembru, je namenjena šestim zmagovalnim ekipam Ferfl natečaja oz. startup vikenda. Izbrani podjetniki bodo v naslednjem mesecu pridobivali nova znanja tudi iz področja upravljanja inovacij, se seznanili z veščinami vitkega podjetništva, marketinga in tržnega komuniciranja, pridobili nove kompetence na področju uporabe sodobne tehnologije za dvig učinkovitosti pri delu, osvojili veščine vodenja in motiviranja sodelavcev ter spoznali priložnosti oz. zanke financiranja in zakonodaje.

V okviru šole se sedaj izobražuje 22 udeležencev, ti pa hkrati medsebojno tekmujejo za končno nagrado, in sicer vstop v socialno podjetniški inkubator.

Podjetniški socialni inkubator namenjen dvema najboljšima idejama

Dve najboljši ideji bosta tako dobili priložnost za vstop v socialno podjetniški inkubator ter 3-mesečno brezplačno uporabo pisarne z vso potrebno opremo. V nagrado je dodatno vštetih še 20 svetovalnih ur iz področja podjetništva, prava, računovodstva in zakonodaje.

»Iz nagradnega sklada, ki za šolo podjetništva in socialno podjetniški inkubator skupaj znaša 14.000 EUR, bodo kriti celotni stroški, ki so podjetnikom ob vstopu na trg navadno največje breme. Sedaj pa je tudi uradno že potrjeno, da smo dobili brezplačne prostore, ki jih je preko razpisa oddajala NLB banka, kar je še dodatna vzpodbuda, da ta projekt peljemo dalje. Te prostore nameravamo izkoristiti prav za širitev projekta Ferfl in še dodatni razvoj socialno podjetniškega inkubatorja,« še pojasni mag. Hajdinjak.

Zmagovalci bodo znani 11. decembra 2014.

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje