FreedomPop, ponudnik brezplačne mobilne telefonije, prejel 50 milijonov dolarjev

FreedomPop, telekomunikacijski ponudnik, ki ponuja brezplačne klice, pošiljanje sporočil in prenos podatkov v ZDA in Veliki Britaniji, je prejel 50 milijonov dolarjev investicije, s katerimi bo razširil svojo ponudbo še v druge evropske države, Azijo in Južno Ameriko.
FreedomPop, ponudnik brezplačne mobilne telefonije, prejel 50 milijonov dolarjev

FreedomPop, ponudnik brezplačne mobilne telefonije, prejel 50 milijonov dolarjev

Podjetje, ki je bilo ustanovljeno leta 2011, ima v brezplačno mobilno ponudbo vključeno 500 sms sporočil, 200 minut pogovorov v katerokoli omrežje in 500 megabajtov prenosa podatkov na mesec. Prihodek želijo pridobiti s ponudbo dodatnih plačljivih paketov, ki imajo večje oziroma neskončno število enot porabe.

Za telekomunikacijske storitve FreedomPop uporablja izključno VoIP (Voice over Internet Protocol), preko wifi ali 4G in 3G omrežja. Zaradi uporabljene tehnologije imajo vsi klici enako ceno, ne glede na to ali potekajo znotraj države, med državami ali med celinami.

Skyscanner prejel 192 milijonsko investicijo

Storitev je v polni meri na voljo v ZDA in od lanskega septembra tudi v Veliki Britaniji. Z vzpostavitvijo sistema omrežij wifi točk pa je storitev mogoča še v 25 evropskih državah – Slovenije zaenkrat še ni med njimi.

Danes ima FreedomPop nekaj čez milijon uporabnikov, ki pa imajo s storitvijo različne izkušnje. Medtem ko so nekateri navdušeni nad cenovno ugodnostjo, se drugi pritožujejo zaradi nezanesljivega delovanja in hitre porabe baterije na telefonu. Slednja je posledica neprestane povezave s podatkovnimi omrežji.

Cilj je postati eden izmed desetih največjih ponudnikov

Podjetje je v krogu C dobilo 50 milijonov dolarjev investicije le šest mesecev po tem, ko je v prejšnjem krogu pridobilo 36 milijonov dolarjev investicije. Skupna vrednost vseh investicij znaša skoraj 110 milijonov dolarjev, podjetje pa je z zadnjo investicijo postalo vredno 250 milijonov dolarjev.

FreedomPop bo zadnjo investicijo namenil širitvi v Azijo, Južno Ameriko in seveda Evropo. Vrednost obstoječega kapitala naj bi bila dovolj velika, da postane eden izmed desetih največjih ponudnikov mobilne telefonije na svetu.

Vir: venturebeat.com in freedompop.com

Preberite tudi: Startupi, katerih vrednost je v 2015 narasla v milijarde >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti petek, 15. junija? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2018 napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Vrhunec letošnje konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! je bil zaključek izbora Mladi podjetnik leta 2018. Prestižni naziv je pripadel Domžalčanu Rok Stariču - Rok´s nut butter d.o.o.. Preberite več >>

Skrb za spletno varnost z GDPR vendarle narašča

Skrb za spletno varnost z GDPR vendarle narašča

Z uveljavitvijo Splošne uredbe Evropske unije o varstvu podatkov - GDPR morajo podjetja posvetiti precej večjo vlogo varnosti podatkov svojih strank. Bodo slednje vendarle začele več pozornosti namenjati varnosti na spletu? Preberite več >>

»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

Uspešno slovensko zagonsko podjetje VIAR, ki deluje na področju navidezne resničnosti, je lani prejelo nagrado slovenski start-up leta, poleg tega pa je vključeno v program Kolektor Ventures. Pogovarjali smo se s soustanoviteljem in direktorjem podjetja Jernejem Mirtom. Preberite več >>

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

Petkova konferenca Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! bo ob sodelovanju številnih priznanih strokovnjakov postregla tudi z okroglo mizo o različnih načinih financiranja podjetij. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – Smart Optometry prepričal stroko

Finalisti MP leta 2018 – Smart Optometry prepričal stroko

Zagonsko podjetje Smart Optometry iz Idrije je z novo rešitvijo za trening vida AmblyoPlay prepričalo komisijo in si zagotovilo mesto v finalu izbora Mladi podjetnik leta 2018. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – AGILEDROP usmerjen na globalni trg

Finalisti MP leta 2018 – AGILEDROP usmerjen na globalni trg

Med izbrano peterico finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2018 je svoje mesto našlo tudi ljubljansko podjetje AGILEDROP d.o.o., ki razvija napredne spletne rešitve. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

03.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje