GoDaddy pred javno ponudbo delnic

Spletni gigant GoDaddy, ki se ukvarja s prodajo domen za spletne strani, je na poti do javne ponudbe delnic. Kot je znano, v ponudbi načrtujejo zbrati 100 milijonov dolarjev, čeprav se morda številka še nekoliko spremeni.
GoDaddy pred javno ponudbo delnic

GoDaddy slovi tudi po zanimivih oglasih. (Vir: FreeImages)

Podjetje je imelo lani 1,1 milijarde dolarjev prihodkov, leta 2012 pa 911 milijonov dolarjev. A vseeno ni profitabilno, saj je imelo lani 201 milijonov dolarjev izgube in 279 milijonov leto poprej. GoDaddy, ki se poleg prodaje domen – upravlja kar s 57 milijoni domen – ukvarja tudi s spletnim nastopom majhnih podjetij, ima 12 milijonov strank, pri čemer jih je samo lani pridobilo 1,3 milijona.

Podjetje je bilo ustanovljeno leta 1997, ime pa si je med širšo javnostjo ustvarilo predvsem s serijo seksi, včasih celo kontroverznih oglasov. V zadnjih mesecih je spremenilo strategijo oglaševanja, predvsem zato, ker si želijo ustvariti bolj zrel videz. Vodenje podjetja je v začetku leta 2013 prevzel Blake Irving, pod katerim je GoDaddy kupil nekatere druge startupe z  namenom širitve nabora storitev.

GoDaddy je v letošnjem prvem četrtletju zabeležil 320 milijonov dolarjev prometa, lani v istem obdobju pa 262 milijonov dolarjev, kar predstavlja 22,14-odstotno povečanje. Če se bodo investitorjem te številke zdele dovolj močne, bi lahko javna ponudba delnic stekla gladko. V nasprotnem primeru pa se bo podjetje moralo soočiti z negativnimi vplivi.

Pod ponudbo se podpisujejo Morgan Stanley, J.P Morgan in Citigroup. Pri transakciji pa pomagajo tudi Barclays, Deutsche Bank in RBC Capital Markets.

GoDaddy tokrat drugič poizkuša z javno ponudbo delnic. Prvič so se za to odločili leta 2006, a nato ponudbo umaknili, ker niso dosegli želene cene. 

Vir: FoxBusiness

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje