Google je najvrednejša blagovna znamka

Avtor Mojca Jagodic — 28.05.2014
Komentiraj!
Google je premagal Apple in postal najvrednejša globalna blagovna znamka na lestvici stotih najvrednejših blagovnih znamk, ki jo pripravlja ameriška raziskovalna hiša Milward Brown Optimor. Vredna je 159 milijard dolarjev oziroma kar 40 odstotkov več kot lani.
Google je najvrednejša blagovna znamka

Google je najvrednejša blagovna znamka (Vir: Freeimages.com)

Po triletnem kraljevanju na prvem mestu je Apple zdrsnil na drugo mesto, z 20-odstotnim zmanjšanjem vrednosti blagovne znamke, na 148 milijard dolarjev. Čeprav je Apple še vedno zelo uspešna blagovna znamka, pa potrošniki opažajo pomanjkanje novih, revolucionarnih izdelkov, po katerih je podjetje slovelo. IBM, vodilna svetovna znamka na področju poslovanja B2B, je pristal na tretjem mestu, vrednost znamke je ocenjena na 108 milijard dolarjev.

Nick Cooper, direktor podjetja Milward Brown Optimor, je dejal, da je Googlova prednost posledica njihove inovativnosti, predvsem s pametnimi očali Google Glass ter naložbami v umetno inteligenco in številna partnerstva, ki operacijski sistem Android širi tudi v druge storitve, kot so avtomobili. Vse te dejavnosti so močan signal potrošnikom, kaj vse predstavlja Google, hkrati pa kaže na upočasnjen razvoj Appla.

Želite registrirati blagovno znamko? Lahko vam pomagamo >>

David Roth, direktor The Store, WPP, je komentiral, da letošnji rezultati kažejo na konec recesije, z močnim okrevanjem v sami vrednosti in prvič v dejanski rasti vsake izmed kategorij in lestvice nasploh. »Zanimivo je, da so močne znamke vodile k okrevanju. 71 blagovnik znamk na letošnji lestvici je bilo na lestvici tudi leta 2008. Kljub finančni krizi in digitalnim motnjam, ki so zdesetkale mnoga podjetja v zadnjih letih, so te znamke ostale na lestvici in dokazale trajnost močnih blagovnih znamk.«

Raziskavo BrandZ Top 100 najvrednejših globalnih blagovnih znamk je že deveto leto zapored pripravila ameriška raziskovalna hiša Millward Brown Optimor, sicer del komunikacijske mreže WPP. Gre za edino lestvico, ki poleg finančnih podatkov vrednost blagovne znamke izračuna s pomočjo potencialnih in obstoječih kupcev blagovne znamke.

Skupna vrednost stotih blagovnih znamk na lestvici se je v primerjavi z letom 2006, ko je nastala prva lestvica, skoraj podvojila. Prva stoterica je vredna 2,9 bilijona dolarjev, kar je 49 % več kot leta 2008, ko se je začela gospodarska kriza.

Vir: MilwardBrown.com

XR06 - single static MP coworking
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!