Googlovi triki za zaposlene

Google je poleg ostalih stvari znan tudi po brezplačni hrani, ki jo nudi svojim zaposlenim v prostorih podjetja. Mnogi, ki hodite v menze, veste, da se s hrano iz menze še hitreje zredite kot sicer, tudi na račun tega, da se tam večinoma streže nezdrava hrana.
Googlovi triki za zaposlene

Kako jedo pri Googlu? (Vir slike: YouTube)

Podjetje se v newyorški pisarni pri strežbi in pripravi hrane poslužuje več psiholoških trikov. Kako? Tako da njihovi zaposleni najprej obiščejo del s sadjem in zelenjavo. Solatni bar so namreč namestili v sredino menze, tako da je to prva stvar, ki jo zaposleni vidijo. Njihove raziskave kažejo, da si v solatnem baru ljudje dobro obložijo krožnike.

Vendar pa Googlovci dvakrat premislijo o velikosti porcije, saj jim Google ponuja manjše krožnike. S tem jih prepričajo v zmanjševanje porcij, obenem pa je Google v menzi namestil obvestilo, ki zaposlene opominja, da večji krožniki pomenijo tudi večje porcije, posledično pa zaužitje večje količine kalorij in večja možnost za pridobitev odvečnih kilogramov.

Slaščica v treh ugrizih

Podjetje je začelo pripravljati tudi slaščice, ki jih lahko pojedo v le treh ugrizih. Zaposleni, ki si želijo pojesti nov kos slaščice, se morajo ponj fizično vrniti. To jim daje tudi sporočilo, da bodo pojedli večjo količino kalorij in sladkorja. Sladke pijače in sladkarije so skrite.

Barve jih opominjajo na kalorično vrednost

Menza je odprta 24 ur na dan, sedem dni na teden. Vsa hrana je opremljena tudi z barvnimi tablicami, ki sporočajo količino kalorij. Zelena barva simbolizira nizko kalorično hrano, rumena srednjo vrednost, rdeča pa visoko kalorično hrano.

Takšne ureditve pri Googlu niso poznali od nekdaj. Do ideje je prišlo na podlagi pritoževanja zaposlenih, da so pridobili na teži. Googlovci v newyorški pisarni so samo v sedmih tednih po spremembi pojedli 3,1 milijonov kalorij manj, med drugim so odstranili tudi avtomate z M&M bomboni.

Njihovi zaposleni so v času spremljanja pojedli 9 odstotkov manj sladkarij (iz 29 na 20 odstotkov) in 11 odstotkov manj (26 na 15 odstotkov) maščobe. Popijejo tudi več vode, kar 47 odstotkov več kot pred spremembami. To so dosegli tako, da so dali vodo na primernejše in priročnejše mesto.

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje