Gre Twitter iz borze na pokopališče?

Ameriški mediji so po Twitterjevi predstavitvi poslovnega poročila zadnjega četrtletja polni naslovov, da Twitter umira. Omrežje namreč v zadnjem četrtletju lanskega leta sploh ni povečalo baze svojih uporabnikov. Se stare napovedi investitorjev in analitikov uresničujejo?
Gre Twitter iz borze na pokopališče?

Jack Dorsey se je znašel v resničnih težavah – Twitter v zadnjem četrtletju ni uspel povečati števila uporabnikov (Vir slike: YouTube).

Twitter je ta teden predstavil težko pričakovane podatke o številu uporabnikov, ki pa si jih najverjetneje ni želel razkriti. Razlog je v stagnaciji števila uporabnikov. Rast se je popolnoma ustavila. Twitter ima danes še vedno 320 milijonov mesečnih uporabnikov oziroma skoraj petino Facebookovih uporabnikov. Verjetno gre za osamljen primer pri družbenih omrežjih, če pod drobnogled vzamemo velikane med družbenimi omrežji. Vsa druga namreč dosegajo rast, tudi Facebook, ki so ga mnogi že odpisali na račun vse starejše baze uporabnikov, spet pri drugih rasti kar ni videti konca.

Ameriške volitve in olimpijske igre priložnost za vzpon

Pravzaprav število njegovih uporabnikov ostaja eden od glavnih problemov že kar lep čas. Zato se nenehno postavlja vprašanje, ali je Twitter dejansko dovolj močan, da pritegne množice. Slaba statistika vsekakor potrjuje negodovanje tistih, ki menijo, da mu to ne bo uspelo. A pred nami so ameriške volitve in olimpijske igre, dogodki, ki so v preteklosti izkazali za odlično priložnost družbenih omrežij. In predvsem Twitterja, ki se ponuja kot dobro orodje v prenašanju novic. Ta dva dogodka bi lahko izjemno povečala njegovo bazo (a vseeno so tu še ostali konkurentje, ki bi mu tokrat lahko vzeli kos pogače).

Število dezerterjev danes še večje

Zanimivo pa je, da je število mesečnih uporabnikov precej upadlo, potem ko je lani Dorsey prevzel vajeti podjetja. Še dve leti nazaj je bilo stanje precej drugačno, uporabniki so si navdušeno ustvarjali račune, težava pa je nastala, ker je večina pozneje raje presedlala na druga omrežja. Število dezerterjev je danes verjetno še večje.

Premalo aktivnosti, preveč osamljeni

Nekateri pravijo, da je problem v tem, da se uporabniki na Twitterju počutijo osamljene. Premalo uporabnikov, pa še ti premalo aktivni, problematičen je tudi doseg sledilcev. Po nekaterih navedbah je okoli 30-odstoten, kar je sicer v večini primerov primerljivo s Facebookom, a tam uporabniki vsaj dobijo občutek, da jih drugi uporabniki opazijo, zahvaljujoč možnostim komentiranja in všečkanja.

Jack Dorsey se je na Twitter vrnil lani julija – zamenjal je Dicka Costola, ki je odstopil ravno zaradi pritiska zaradi prepočasne rasti uporabnikov -, in takoj poudaril, da podjetje potrebuje novo usmeritev. Njegovo delo od nastopa še zdaleč ni lahko. Potem ko so odpustili osem odstotkov delovne sile, izgubili tudi pomembne člane – od novembra 2013 je podjetje izgubilo vsaj 20 visoko kvalificiranih vodij -, se zdi, kot da podjetje išče znova novo, pravo usmeritev.

#RIPTwitter

Tokratne novice so potrdile bojazen investitorjev: družbeno omrežje je v resničnih težavah. Dorsey pravi, da jih z ekipo poskuša odpraviti. A ne gre za prvi primer, ko prvi mož Twitterja miri javnost. Podjetje poskuša prebroditi ovire že nekaj let, še vedno pa ostaja prepričanje, da težave ima in te mora nujno odpraviti. Če ne, bo zagotovo odšel v pozabo. Ameriški mediji že pišejo, da Twitter umira, po omrežju se je razpasel zapis #RIPTwitter, s katerim uporabniki sporočajo tudi, da si ne želijo prenove v smeri Facebooka. Mediji po drugi strani že ugotavljajo, kdo bi ga lahko nasledil, med vroča omrežja umeščajo The List App, Yik Yak, Peach, Blab in SlideShare.

Spremembe, ki bi lahko prinesle boljše čase

Dorsey je ob nič kaj spodbudni novici napovedal spremembe, v letošnjem letu se namerava njegov kolektiv posvetiti razvoju bolj prijaznega sistema in izboljšanju video aspekta. Že tedne se namiguje tudi o ukinitvi limita na 140 znakov, omejitev, ki Twitter spremlja že od samega začetka. Težave poskuša prebroditi tudi z dodajanjem algoritma, ki njegovim uporabnikom prikaže zanimive tvite, ki bi jih sicer spregledali, prav tako poskuša izkoreniniti negativnost, kronični problem, s katerim se številni uporabniki soočajo že dolgo časa.

Twitter lahko zraste na tri načine, ocenjujejo analitiki. Kot prvič s povečanjem baze uporabnikov, a mu to, kot je razvidno, ne uspeva najbolje, drugič, poveča lahko povezanost uporabnikov in tretjič, pogostostjo in (višjo) ceno oglasov.

Podjetje z nedavnim poročilom sicer ni popolnoma razočaralo. Uspelo mu je znižati izgubo v primerjavi z enakim obdobjem v letu 2014, in sicer na 90,2 milijarde dolarjev, medtem ko so prihodki zrasli za 48 odstotkov na 710 milijonov dolarjev. V celotnem lanskem letu so prihodki zrasli za 58 odstotkov na 2,2 milijardi dolarjev. Sicer pa so po objavi novice delnice družbenega omrežja strmo padle, padec je celo največji, odkar se podjetje predstavlja na borzi.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial. Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu. Preberite več >>

Virtualna pisarna v Ljubljani

Virtualna pisarna v Ljubljani

Virtualna pisarna v Ljubljani. Uredimo takoj. Prenos sedeža na naši VEM točki v 5 min. Skeniranje, prepošiljanje pošte. Največ zadovoljnih strank. Vse v ceni. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

Mlado zagonsko podjetje Vistion od leta 2015 naročnikom ponuja individualne avtomatizirane rešitve strojnega vida. Pogovarjali smo se z direktorjem Rokom Miheljem. Preberite več >>

Partnerstvo med Lufthanso in startup-om Winding tree

Partnerstvo med Lufthanso in startup-om Winding tree

Največji nemški letalski prevoznik Lufthansa se je povezal s švicarskim podjetjem z namenom, da bi tehnologijo Ethereum prenesel v letalsko industrijo. Preberite več >>

Prva kripto država na svetu – Slovenija ali Estonija?

Prva kripto država na svetu – Slovenija ali Estonija?

Estonija je na dobri poti, da postane prva kripto država na svetu. Slovenski premier pa je napovedal, da bo Slovenija postala najbolj prepoznavna blockchain destinacija v Evropski uniji. Preberite več >>

Kažipot za varnost na spletu

Kažipot za varnost na spletu

Center za odzivanje na omrežne incidente SI-CERT je oblikoval priročnik Kažipot za varnost na spletu, ki vključuje 10 nasvetov za mala podjetja. Preberite več >>

Video: »Tehnologija blockchain bo vplivala na skoraj vse procese v dejanski ekonomiji«

Video: »Tehnologija blockchain bo vplivala na skoraj vse procese v dejanski ekonomiji«

V zadnjem času se tehnologija veriženja blokov hitro širi na različna področja. Kakšen potencial ima ta tehnologija, si oglejte v zanimivem intervjuju. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje