Gre Twitter iz borze na pokopališče?

Ameriški mediji so po Twitterjevi predstavitvi poslovnega poročila zadnjega četrtletja polni naslovov, da Twitter umira. Omrežje namreč v zadnjem četrtletju lanskega leta sploh ni povečalo baze svojih uporabnikov. Se stare napovedi investitorjev in analitikov uresničujejo?
Gre Twitter iz borze na pokopališče?

Jack Dorsey se je znašel v resničnih težavah – Twitter v zadnjem četrtletju ni uspel povečati števila uporabnikov (Vir slike: YouTube).

Twitter je ta teden predstavil težko pričakovane podatke o številu uporabnikov, ki pa si jih najverjetneje ni želel razkriti. Razlog je v stagnaciji števila uporabnikov. Rast se je popolnoma ustavila. Twitter ima danes še vedno 320 milijonov mesečnih uporabnikov oziroma skoraj petino Facebookovih uporabnikov. Verjetno gre za osamljen primer pri družbenih omrežjih, če pod drobnogled vzamemo velikane med družbenimi omrežji. Vsa druga namreč dosegajo rast, tudi Facebook, ki so ga mnogi že odpisali na račun vse starejše baze uporabnikov, spet pri drugih rasti kar ni videti konca.

Ameriške volitve in olimpijske igre priložnost za vzpon

Pravzaprav število njegovih uporabnikov ostaja eden od glavnih problemov že kar lep čas. Zato se nenehno postavlja vprašanje, ali je Twitter dejansko dovolj močan, da pritegne množice. Slaba statistika vsekakor potrjuje negodovanje tistih, ki menijo, da mu to ne bo uspelo. A pred nami so ameriške volitve in olimpijske igre, dogodki, ki so v preteklosti izkazali za odlično priložnost družbenih omrežij. In predvsem Twitterja, ki se ponuja kot dobro orodje v prenašanju novic. Ta dva dogodka bi lahko izjemno povečala njegovo bazo (a vseeno so tu še ostali konkurentje, ki bi mu tokrat lahko vzeli kos pogače).

Število dezerterjev danes še večje

Zanimivo pa je, da je število mesečnih uporabnikov precej upadlo, potem ko je lani Dorsey prevzel vajeti podjetja. Še dve leti nazaj je bilo stanje precej drugačno, uporabniki so si navdušeno ustvarjali račune, težava pa je nastala, ker je večina pozneje raje presedlala na druga omrežja. Število dezerterjev je danes verjetno še večje.

Premalo aktivnosti, preveč osamljeni

Nekateri pravijo, da je problem v tem, da se uporabniki na Twitterju počutijo osamljene. Premalo uporabnikov, pa še ti premalo aktivni, problematičen je tudi doseg sledilcev. Po nekaterih navedbah je okoli 30-odstoten, kar je sicer v večini primerov primerljivo s Facebookom, a tam uporabniki vsaj dobijo občutek, da jih drugi uporabniki opazijo, zahvaljujoč možnostim komentiranja in všečkanja.

Jack Dorsey se je na Twitter vrnil lani julija – zamenjal je Dicka Costola, ki je odstopil ravno zaradi pritiska zaradi prepočasne rasti uporabnikov -, in takoj poudaril, da podjetje potrebuje novo usmeritev. Njegovo delo od nastopa še zdaleč ni lahko. Potem ko so odpustili osem odstotkov delovne sile, izgubili tudi pomembne člane – od novembra 2013 je podjetje izgubilo vsaj 20 visoko kvalificiranih vodij -, se zdi, kot da podjetje išče znova novo, pravo usmeritev.

#RIPTwitter

Tokratne novice so potrdile bojazen investitorjev: družbeno omrežje je v resničnih težavah. Dorsey pravi, da jih z ekipo poskuša odpraviti. A ne gre za prvi primer, ko prvi mož Twitterja miri javnost. Podjetje poskuša prebroditi ovire že nekaj let, še vedno pa ostaja prepričanje, da težave ima in te mora nujno odpraviti. Če ne, bo zagotovo odšel v pozabo. Ameriški mediji že pišejo, da Twitter umira, po omrežju se je razpasel zapis #RIPTwitter, s katerim uporabniki sporočajo tudi, da si ne želijo prenove v smeri Facebooka. Mediji po drugi strani že ugotavljajo, kdo bi ga lahko nasledil, med vroča omrežja umeščajo The List App, Yik Yak, Peach, Blab in SlideShare.

Spremembe, ki bi lahko prinesle boljše čase

Dorsey je ob nič kaj spodbudni novici napovedal spremembe, v letošnjem letu se namerava njegov kolektiv posvetiti razvoju bolj prijaznega sistema in izboljšanju video aspekta. Že tedne se namiguje tudi o ukinitvi limita na 140 znakov, omejitev, ki Twitter spremlja že od samega začetka. Težave poskuša prebroditi tudi z dodajanjem algoritma, ki njegovim uporabnikom prikaže zanimive tvite, ki bi jih sicer spregledali, prav tako poskuša izkoreniniti negativnost, kronični problem, s katerim se številni uporabniki soočajo že dolgo časa.

Twitter lahko zraste na tri načine, ocenjujejo analitiki. Kot prvič s povečanjem baze uporabnikov, a mu to, kot je razvidno, ne uspeva najbolje, drugič, poveča lahko povezanost uporabnikov in tretjič, pogostostjo in (višjo) ceno oglasov.

Podjetje z nedavnim poročilom sicer ni popolnoma razočaralo. Uspelo mu je znižati izgubo v primerjavi z enakim obdobjem v letu 2014, in sicer na 90,2 milijarde dolarjev, medtem ko so prihodki zrasli za 48 odstotkov na 710 milijonov dolarjev. V celotnem lanskem letu so prihodki zrasli za 58 odstotkov na 2,2 milijardi dolarjev. Sicer pa so po objavi novice delnice družbenega omrežja strmo padle, padec je celo največji, odkar se podjetje predstavlja na borzi.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

Eden izmed finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2016, SmartNinja, pomaga ljudem odkriti in razviti talente in veščine na sodobnem IT področju. Te udeležencem pomagajo pri iskanju službe ali pri odločitvi za lastno podjetje. Intervju z ekipo si lahko preberete v spodnjem prispevku. Preberite več >>

AmblyoPlay – nova rešitev za otroke s težavami pri vidu

AmblyoPlay – nova rešitev za otroke s težavami pri vidu

Idrijsko zagonsko podjetje Smart Optometry je na trgu ponudilo novo rešitev za trening vida AmblyoPlay, ki je namenjena otrokom s težavami v vidnem sistemu. Preberite več >>

Slovenska podjetnika s Tinglesom med eminentno druščino

Slovenska podjetnika s Tinglesom med eminentno druščino

Imate težave z nespečnostjo in anksioznostjo? Verjetno bi bila aplikacija Tingles prava rešitev za vaše težave. Razvila sta jo Slovenca Gašper Kolenc in Miha Mlakar. Preberite več >>

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Prve javne ponudbe kriptožetonov oziroma ICO kampanje omogočajo posameznikom, da podprejo zanimive projekte, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov. Na žalost pa je med obilico ICO projektov tudi veliko lažnih. Kako prepoznati kvaliteten projekt in kako se izogniti goljufom? Preberite več >>

Panorganic: S kakovostnim produktom se odpirajo vrata

Panorganic: S kakovostnim produktom se odpirajo vrata

Zmagovalec izbora Mladi podjetnik leta 2016, podjetje Panorganic iz Ljutomera, že 5 let uspešno deluje. V prihodnosti si obeta nove izzive, ki so povezani tudi s širitvijo iz Prlekije v sosednje države in na vzhodno Evropo. Preberite več >>

Kolumna: Prihajajo ICO zombiji!

Kolumna: Prihajajo ICO zombiji!

Vedno več startupov zbira sredstva v okviru t .i. javnih ponudb kriptožetonov (ICO). Predvsem zato, ker je (vsaj do sedaj) bila uspešnost tovrstnega zbiranja kapitala vseeno višja, kot pa preko poslovnih angelov in skladov tveganega kapitala (ki so malce bolj izbirčni). Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje