Gre Twitter iz borze na pokopališče?

Ameriški mediji so po Twitterjevi predstavitvi poslovnega poročila zadnjega četrtletja polni naslovov, da Twitter umira. Omrežje namreč v zadnjem četrtletju lanskega leta sploh ni povečalo baze svojih uporabnikov. Se stare napovedi investitorjev in analitikov uresničujejo?
Gre Twitter iz borze na pokopališče?

Jack Dorsey se je znašel v resničnih težavah – Twitter v zadnjem četrtletju ni uspel povečati števila uporabnikov (Vir slike: YouTube).

Twitter je ta teden predstavil težko pričakovane podatke o številu uporabnikov, ki pa si jih najverjetneje ni želel razkriti. Razlog je v stagnaciji števila uporabnikov. Rast se je popolnoma ustavila. Twitter ima danes še vedno 320 milijonov mesečnih uporabnikov oziroma skoraj petino Facebookovih uporabnikov. Verjetno gre za osamljen primer pri družbenih omrežjih, če pod drobnogled vzamemo velikane med družbenimi omrežji. Vsa druga namreč dosegajo rast, tudi Facebook, ki so ga mnogi že odpisali na račun vse starejše baze uporabnikov, spet pri drugih rasti kar ni videti konca.

Ameriške volitve in olimpijske igre priložnost za vzpon

Pravzaprav število njegovih uporabnikov ostaja eden od glavnih problemov že kar lep čas. Zato se nenehno postavlja vprašanje, ali je Twitter dejansko dovolj močan, da pritegne množice. Slaba statistika vsekakor potrjuje negodovanje tistih, ki menijo, da mu to ne bo uspelo. A pred nami so ameriške volitve in olimpijske igre, dogodki, ki so v preteklosti izkazali za odlično priložnost družbenih omrežij. In predvsem Twitterja, ki se ponuja kot dobro orodje v prenašanju novic. Ta dva dogodka bi lahko izjemno povečala njegovo bazo (a vseeno so tu še ostali konkurentje, ki bi mu tokrat lahko vzeli kos pogače).

Število dezerterjev danes še večje

Zanimivo pa je, da je število mesečnih uporabnikov precej upadlo, potem ko je lani Dorsey prevzel vajeti podjetja. Še dve leti nazaj je bilo stanje precej drugačno, uporabniki so si navdušeno ustvarjali račune, težava pa je nastala, ker je večina pozneje raje presedlala na druga omrežja. Število dezerterjev je danes verjetno še večje.

Premalo aktivnosti, preveč osamljeni

Nekateri pravijo, da je problem v tem, da se uporabniki na Twitterju počutijo osamljene. Premalo uporabnikov, pa še ti premalo aktivni, problematičen je tudi doseg sledilcev. Po nekaterih navedbah je okoli 30-odstoten, kar je sicer v večini primerov primerljivo s Facebookom, a tam uporabniki vsaj dobijo občutek, da jih drugi uporabniki opazijo, zahvaljujoč možnostim komentiranja in všečkanja.

Jack Dorsey se je na Twitter vrnil lani julija – zamenjal je Dicka Costola, ki je odstopil ravno zaradi pritiska zaradi prepočasne rasti uporabnikov -, in takoj poudaril, da podjetje potrebuje novo usmeritev. Njegovo delo od nastopa še zdaleč ni lahko. Potem ko so odpustili osem odstotkov delovne sile, izgubili tudi pomembne člane – od novembra 2013 je podjetje izgubilo vsaj 20 visoko kvalificiranih vodij -, se zdi, kot da podjetje išče znova novo, pravo usmeritev.

#RIPTwitter

Tokratne novice so potrdile bojazen investitorjev: družbeno omrežje je v resničnih težavah. Dorsey pravi, da jih z ekipo poskuša odpraviti. A ne gre za prvi primer, ko prvi mož Twitterja miri javnost. Podjetje poskuša prebroditi ovire že nekaj let, še vedno pa ostaja prepričanje, da težave ima in te mora nujno odpraviti. Če ne, bo zagotovo odšel v pozabo. Ameriški mediji že pišejo, da Twitter umira, po omrežju se je razpasel zapis #RIPTwitter, s katerim uporabniki sporočajo tudi, da si ne želijo prenove v smeri Facebooka. Mediji po drugi strani že ugotavljajo, kdo bi ga lahko nasledil, med vroča omrežja umeščajo The List App, Yik Yak, Peach, Blab in SlideShare.

Spremembe, ki bi lahko prinesle boljše čase

Dorsey je ob nič kaj spodbudni novici napovedal spremembe, v letošnjem letu se namerava njegov kolektiv posvetiti razvoju bolj prijaznega sistema in izboljšanju video aspekta. Že tedne se namiguje tudi o ukinitvi limita na 140 znakov, omejitev, ki Twitter spremlja že od samega začetka. Težave poskuša prebroditi tudi z dodajanjem algoritma, ki njegovim uporabnikom prikaže zanimive tvite, ki bi jih sicer spregledali, prav tako poskuša izkoreniniti negativnost, kronični problem, s katerim se številni uporabniki soočajo že dolgo časa.

Twitter lahko zraste na tri načine, ocenjujejo analitiki. Kot prvič s povečanjem baze uporabnikov, a mu to, kot je razvidno, ne uspeva najbolje, drugič, poveča lahko povezanost uporabnikov in tretjič, pogostostjo in (višjo) ceno oglasov.

Podjetje z nedavnim poročilom sicer ni popolnoma razočaralo. Uspelo mu je znižati izgubo v primerjavi z enakim obdobjem v letu 2014, in sicer na 90,2 milijarde dolarjev, medtem ko so prihodki zrasli za 48 odstotkov na 710 milijonov dolarjev. V celotnem lanskem letu so prihodki zrasli za 58 odstotkov na 2,2 milijardi dolarjev. Sicer pa so po objavi novice delnice družbenega omrežja strmo padle, padec je celo največji, odkar se podjetje predstavlja na borzi.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Od ideje do globalne platforme: zgodba o tem, kako je zavarovalništvo vstopilo v kriptovalute

Od ideje do globalne platforme: zgodba o tem, kako je zavarovalništvo vstopilo v kriptovalute

Vse odkar smo javno naznanili projekt InsurePal in pričeli z globalno kampanjo, sem prejel ogromno pohval, kritik pa tudi skeptičnih pogledov in vprašanj o tem, kako in zakaj smo zavarovalništvo »prestavili« na tehnologijo veriženja blokov. Preberite več >>

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Zagonsko podjetje InsurePal predstavlja platformo za zavarovanje, ki deluje na tehnologiji veriženja blokov in uvaja inovacijo po metodi socialnega vplivanja. Preberite več >>

Infografika: 15,7-bilijonski vpliv umetne inteligence

Infografika: 15,7-bilijonski vpliv umetne inteligence

Za večino ljudi s področja tehnologije je vpliv umetne inteligence na družbo zanimiva, a tudi občutljiva tema. Kako bo umetna inteligenca vplivala na nas? Preberite več >>

Uber je po novem taksi služba!

Uber je po novem taksi služba!

Sodišče Evropske unije je končno izdalo sodbo v zadevi Uber. V njej je Uber opredeljen kot transportno podjetje in ne le kot ponudnik storitev posredovanja med potnikom in prevoznikom preko aplikacije (storitev informacijske družbe). Preberite več >>

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja. Preberite več >>

Kaj vsebuje učinkovita spletna stran za mobilno aplikacijo?

Kaj vsebuje učinkovita spletna stran za mobilno aplikacijo?

Odločili ste se, da boste pričeli z mobilnim marketingom, in že postavili strategijo. Razvili ste super mobilno aplikacijo, sedaj pa je čas za spletno stran, ki bo osnova za trženje aplikacije. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje