Hitro rastoči tehnološki startupi, ne zamudite priložnosti

Deloitte, največja svetovalna družba na svetu, ponovno objavlja natečaj za najhitreje rastoča tehnološka podjetja v Srednji Evropi. Z natečajem ciljajo na že uveljavljena podjetja v regiji, pa tudi na tista, ki se še uveljavljajo.
Hitro rastoči tehnološki startupi, ne zamudite priložnosti

Hitro rastoči tehnološki startupi, ne zamudite priložnosti (Vir slike: Freeimages.com)

Natečaj poteka v 17 evropskih državah (Albanija, Bolgarija, Bosna in Hercegovina, Hrvaška, Češka, Estonija, Madžarska, Latvija, Litva, Makedonija, Moldavija, Črna Gora, Poljska, Romunija, Srbija, Slovaška in Slovenija).

Podlaga za oblikovanje Deloittove lestvice najhitreje rastočih tehnoloških podjetij so prihodki prijavljenih podjetij v obdobju zadnjih petih let, kar pomeni, da bodo pri podjetjih, ki se bodo prijavila na letošnji natečaj, šteli prihodki od leta 2009 do leta 2013.

Sodelovanje na natečaju prinaša povečanje ugleda podjetja, sodelovanje v programu Fast 500 EMEA, v katerem sodelujejo najhitreje rastoča tehnološka podjetja v Evropi, na Bližnjem Vzhodu in v Afriki ter nenazadnje tudi večjo prepoznavnost v lokalnih in regionalnih okoljih ter medijih.

Na natečaju je mogoče sodelovati v treh različnih kategorijah:

1) Hitrih 50

Podjetje, ki se prijavlja v to kategorijo, mora izpolnjevati naslednje pogoje:
  • Vsakoletni prihodki v obdobju od 2009 do 2013 morajo znašati najmanj 50.000 evrov; 
  • Podjetje mora imeti sedež v kateri izmed srednjeevropskih držav; 
  • Podjetje mora razvijati ali ustvarjati ustrezne tehnologije ali namenjati znaten delež sredstev za raziskave in razvoj; 
  • Podjetje med svojimi lastniki ne sme imeti večinskega deleža pomembne strateške družbe (ni v vlogi odvisne družbe). 

2) Vzhajajoče zvezde
Deloitte v kategorijo Vzhajajoče zvezde uvršča mlada obetavna podjetja, ki pa na trgu še niso tako dolgo, da bi izpolnjevala pogoje v osrednji kategoriji Hitrih 50.

Podjetja, ki se prijavljajo v to kategorijo, morajo na trgu delovati od tri do pet let in morajo v vsakem izmed zadnjih treh let (od 2011 do 2013) preseči letni prihodek 30.000 evrov.

Razen tega pogoja zanje veljajo enaki pogoji kot za podjetja, ki se prijavljajo v kategorijo Hitrih 50. 

3) Velikih pet

V to kategorijo se lahko prijavijo podjetja, ki so v zadnjih petih letih dosegla ekstremno rast.

Za podjetja, ki se prijavljajo v to kategorijo, veljajo enaki osnovni pogoji kot za osrednjo kategorijo Hitrih 50, pri čemer pa mora letni prihodek v zadnjem letu, torej letu 2013, preseči 25 milijonov evrov. 

Vir: Deloitte

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje