iCcode sprejet v elitni ameriški pospeševalnik Tech Wildcatters!

Ekipa iCcode, ki deluje kot reden član Tovarne podjemov, podjetniškega inkubatorja Univerze v Mariboru, je bila z istoimensko rešitvijo sprejeta v elitni ameriški pospeševalnik Tech Wildcatters in prejela 25.000 $ investicije v zameno za 8% lastniški delež!
iCcode sprejet v elitni ameriški pospeševalnik Tech Wildcatters!

iCcode sprejeta v elitni ameriški pospeševalnik Tech Wildcatters!(Vir slike: osebni arhiv ekipe iCcode)

Ekipo sestavlja pet članov: Aljaž Andrejaš, bivši producent na oglaševalski agenciji in ustanovitelj več startup podjetij, Kristijan Pukšič, certificirani projektni menedžer z izkušnjami iz startup podjetij in pri razvoju novih produktov, Luka Druks, strokovnjak za področje marketinga, z izkušnjami na področju športnega marketinga ter programerja Matija Vrbovšek in Rok Ajdnik, ki imata več kot pet let izkušenj na področjih obdelave slik in algoritmov.

Poleg investicije 25.000 dolarjev, ima ekipa namen v prihodnjih treh mesecih izkoristiti mrežo uglednih mentorjev za nadaljnji razvoj rešitve, iskanje prvih kupcev in pripravo na naslednjo fazo investicije.

Pomen nevidne kode iCcode

iCcode je nevidna koda, ki jo oglaševalci, filmski studii in drugi pripravljavci televizijskih vsebin vstavijo v svoje obstoječe video vsebine (tv in spletne video oglase, serije, filme, …). Omenjena koda tako omogoča, da gledalci tv vsebin s pomočjo aplikacije za mobilne telefone, ki jo preprosto usmerijo v tv ekran, pridobijo nazaj na mobilni telefon dodatne informacije (spletna stran, facebook naslov, koda za popust, povezavo do nagradne igre, informacije o izdelkih, …).

»Tako ustvarjamo dvosmerno komunikacijo tv vsebin z uporabniki. Po drugi strani pa ponudniki vsebin pridobijo podrobne podatke o gledanosti in vpletenosti uporabnikov. Vsak objekt znotraj tv vsebin je mogoče ločeno povezati z dodatnimi informacijami,« razloži član ekipe iCcode, Kristijan Pukšič.

       Vir fotografije: osebni arhiv ekipe iCcode

Ekipa iCcode, ki razvija istoimensko rešitev, je v preteklosti že imela podjetniške izkušnje, hkrati pa tudi odlične izkušnje z razvojem novih marketinških orodij ter bogate izkušnje iz oglaševalskih agencij. »Produkt je nastal kot posledica potreb oglaševalcev na eni strani in želja uporabnikov po dodatnih informacijah na drugi,« nam povejo člani ekipe.

25.000 $ investicije v zameno za 8% lastniški delež

Ekipa iCcode je prejela 25.000 $ investicije v zameno za 8% lastniški delež s strani pospeševalnika Tech Wildcatters, ki je po Forbsu med desetimi najboljšimi pospeševalniki v Ameriki in edini od teh specializiran za B2B.

»Poleg finančnih sredstev bo naša ekipa izkoristila dostop do potencialnih naročnikov (Fortune 500) ter najboljših mentorjev in B2B strokovnjakov. V naslednjih treh mesecih, ki jih bomo preživeli v Dallasu (Teksas) sledi razvoj in dokončanje produkta, priprava storitve za vstop na ameriški trg in lansiranje produkta na ameriškem trgu,« nam načrte ekipe še zaupa Pukšič.

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje