Ignorirajte družbena omrežja in potrošniki bodo ignorirali vas

Dandanes podjetje le stežka preživi brez uporabe družbenih omrežij. Zdi se namreč, da podjetje, ki ni prisotno na vsaj nekaterih najbolj priljubljenih spletnih straneh, tudi v poslovnem svetu sploh ne obstaja. Če želite uspeti kot podjetnik, torej nikar ne ignorirajte tega področja.
Ignorirajte družbena omrežja in potrošniki bodo ignorirali vas

Ignorirajte družbena omrežja in potrošniki bodo ignorirali vas

Poglejmo si nekaj mnenj izkušenih podjetnikov, marketinških mojstrov in tržnikov glede uporabe družbenih omrežij.

Brian Solis: Družbena omrežja niso distrakcija

Brian Solis iz podjetja Altimeter Group, ki se poklicno ukvarja z razvojem strategij za rabo družbenih omrežij, meni, da je ena največjih napak podjetij ta, da si ne vzamejo dovolj časa za razumevanje tega področja in ga posledično ignorirajo. Fokusirajo se na “pomembnejše” stvari, ki pa to v resnici niso. Nekateri izmed njih družbena omrežja celo dojemajo kot distrakcijo ali kot “aplikacije, namenjene otrokom”.

Seveda so v zmoti, saj lahko prav takšna spletna mesta omogočajo učinkovito interakcijo podjetij s potrošniki. Preko družbenih omrežij lahko potrošniki dostopajo do najnovejših informacij o vašem podjetju, o morebitnih spremembah delovnega časa vaših poslovalnic, o cenovnih ugodnostih, ki jih ponujate za zveste stranke in podobno.

Karen Leland: Nekonsistentnost predstavitev na različnih spletnih mestih je lahko problematična

Karen Leland, mojstrica marketinga v podjetju Sterling Marketing Group, je že večkrat opazila, da imajo nekatera podjetja ustvarjenih več spletnih profilov na družbenih omrežjih, a so le-ta popolnoma nekonsistentna. To pa je zelo velika napaka, ki zmede potrošnike – potencialne kupce – in jih odvne od nakupa.

Da se kaj podobnega ne bi zgodilo tudi vam in vašim kupcem, poenotite svoje Twitter, LinkedIn, Facebook in druge profile z enakimi fotografijami ter enakim oziroma podobnim tekstom, kot se pojavlja na vaši predstavitveni spletni strani. Poskrbite tudi za primerna ozadja na družbenih omrežjih, ki bodo v skladu z vašim logotipom, saj večina takšnih spletnih mest omogoča, da za ozadje nastavite fotografijo po lastnih željah.

Eric Siu: Interaktivnost je bistvena

Ena najpogostejših napak, ki jo podjetniki radi ponavljajo na družbenih omrežjih, je ta, da pozabljajo na pomembnost interakcije, meni Eric Siu, ki je ustanovil podjetje Growth Everywhere.

Na Facebooku, LinkedInu, Twitterju in podobnih spletnih straneh ne moremo venomer pisati zgolj o sebi in o svojem podjetju. Potrebno je ustvarjati aktivno, dvosmerno komunikacijo, kjer se bo čim bolj široka množica vključila v pogovor, namesto da bo zgolj prebirala posodobitve glede zadnjih aktivnosti vašega podjetja.

Vir: Entrepreneur.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Uporabniki Facebooka v zadnjem času opažajo vedno več nezaželenih objav, ki jih spodbujajo k všečkanju, deljenju in komentiranju. Facebook bo v kratkem ukrepal proti takšnim objavam. Preberite več >>

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje