Impossible Food za umetno meso prejel 108 milijonov dolarjev investicije

Startup Impossible Food, ki želi s hamburgerji rastlinskega izvora preoblikovati globalni način preskrbe s hrano, je v zadnjem krogu financiranja prejel investicijo v višini 108 milijonov dolarjev. Umetni izdelek, ki popolnoma posnema okus in teksturo mesa, naj bi okusili že leta 2016.
Impossible Food za umetno meso prejel 108 milijonov dolarjev investicije

Impossible Food za umetno mesto prejel 108 milijonov dolarjev investicije (Vir slike: impossiblefoods.com)

Glavni investitor je bila Švicarska banka USB, med drugimi investitorji pa je bil tudi milijarder Bill Gates, ki je znan po svojih investicijah v globalne rešitve.

Pat Brown, strokovnjak na področju biokemije in genetike ter soustanovitelj startupa, je bil jasen, da z rastlinskim mesom ne cilja le na vegetarijance in vegane, temveč na široke množice potrošnikov, saj naj bi njihova tehnologija omogočala izdelavo umetnega mesa, ki je boljše od mesa živalskega izvora.

Je hrana iz laboratorija poslovna priložnost?

Podjetje obljublja, da se jedcem hamburgerjev iz njihovega mesa ne bo treba bati za zdravje, saj ne bo vsebovalo škodljivih snovi, ki jih najdemo na običajnem mesnem krožniku. Kljub temu bo meso enakega okusa in teksture kot naravno, zahvaljujoč kombinaciji maščob, beljakovin in hranil pridobljenih iz različnih rastlin, vključno s pšenico in špinačo ter dodanimi aminokislinami. Če bo šlo vse po načrtih, bodo imeli kupci tovrstne pleskavice na žaru že naslednje leto.

Podatki o stroških proizvodnje mesa in posledično o cenah na trgu niso znani. Druga velika neznanka je, kako bodo meso sprejeli potrošniki, ki po eni strani vse bolj iščejo zdravo hrano na rastlinski osnovi, po drugi strani pa so veliki skeptiki glede varnosti uživanja umetne hrane.

Velika investicija za velik cilj

Ustanovitelji podjetja in investitorji verjamejo, da bodo pomagali vse večji populaciji ljudi na zemlji. Leta 2050 naj bi namreč svetovna populacija štela že 9,5 milijarde ljudi. Umetno meso bi pomagalo tudi proti uničevanju okolja, saj pridelava mesa terja velike površine pašnikov.

Google ni prišel med investitorje

Med letošnjim poletjem naj bi se Impossible Food o investicijah dogovarjal tudi s spletnim velikanom, a je posel zaradi nestrinjanj o višini investicije propadel.

Vir: techcrunch.com in motherboard.vice.com

Nekoč Buzzmade, danes pa Zoic Bar, sprejema prednaročila >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP dogodek: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

MP dogodek: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitro rastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Infografika: 18 napak zagonskih podjetij

Infografika: 18 napak zagonskih podjetij

Ogromno zagonskih podjetij propade že v prvem letu delovanja. Uspeh ni odvisen le od odlične ideje, pač pa tudi od drugih dejavnikov, na katere mora biti pozoren vsak podjetnik. V infografiki predstavljamo 18 pogostih napak zagonskih podjetij, ki lahko vodijo v njihov propad. Preberite več >>

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

Pred časom je v središču Ljubljane odprla vrata samopostrežna pekarnica – kavarnica Roastery & Bakery. V prispevku predstavljamo zgodbo izvirnega lokala. Preberite več >>

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo? Preberite več >>

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Na drugem v seriji dogodkov Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo podjetniško zgodbo predstavil Nik Vene iz podjetja NV. Preberite več >>

Gizzmo.si je najboljši spletni trgovec v Sloveniji

Gizzmo.si je najboljši spletni trgovec v Sloveniji

Na največjem regijskem ecommerce tekmovanju Spletni trgovec leta je spletna trgovina gizzmo.si prejela kar tri nagrade, med drugim tudi najvišjo lovoriko Web Champion 2017. Preberite več >>

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

Ekipa gorenjskih študentov je izdelala unikaten modni dodatek za moške, s katerim se predstavlja na platformi Kickstarter. Zažarite z Martin'O GlowBow. Preberite več >>

Oznake: ,