Individualizirana mobilna sporočila prinašajo “ena na ena” marketing

Podjetje Salesforce in platforma za mobilna sporočila LINE sta združila moči. Njuno partnerstvo, ki sta ga oznanila v Tokiu, bo podjetjem na podlagi pridobljenih informacij uporabnikov omogočalo pošiljanje izjemno individualiziranih in targetiranih sporočil.
Individualizirana mobilna sporočila prinašajo "ena na ena" marketing

Individualizirana mobilna sporočila prinašajo marketing 1-na-1 k življenju! (Vir fotografije: LINE)

Združevanje s platformo LINE predstavlja le začetek tovrstnega načina komuniciranja s potencialnimi potrošniki. WhatsApp, Snapchat ter Facebook Massenger so že naslednji v vrsti.

Velik korak za 1-1 marketing

»Menimo, da je to velik korak za “ena na ena” marketing,« je na konferenci v Tokiu povedal predsednik za enoto mobilnih produktov, ki predstavlja del Salesforce-a, R.J. Talyor

1-1 marketing pomeni personaliziran, oseben pristop k strankam

Dotično partnerstvo tako obeležuje proces, pri katerem se bodo lahko marketinški strokovnjaki prvič osebno povezali s potrošniki preko ene največjih svetovnih storitev, specializiranih za mobilna sporočila. Upravljavci blagovnih znamk bodo pri tem lahko pošiljali kratka multimedijska sporočila LINE uporabnikom, ki pa bodo za tovrstno dejavnost morali podati svoje dovoljenje.

LINE trenutno dovoljuje podjetjem targetiranje njihovih sledilcev z enim sporočilom, kar poslovne subjekte stane okoli 25 tisoč dolarjev na leto. Na Japonskem ima tak račun okoli 100 podjetij, pri čemer ima vsak subjekt v povprečju 3,5 milijonov uporabnikov.

Personalizirane ponudbe, kuponi in eksluzivne vsebine

Talyor pojasnjuje, da bodo vključene personalizirane ponudbe, kuponi, ekskluzivne vsebine in videii. Z nadaljnjim dovoljenjem se bodo lastniki in upravljavci blagovnih znamk lahko povezali in dostopali do osebnih informacij uporabnikov, kar bo vsekakor omogočalo izjemno relevantno in personalizirano komunikacijo. Tovrstno komuniciranje s potrošniki pa seveda predstavlja dvig na povsem novo raven, ki leži nad stilom masovnih medijskih kampanj.

 Vir: Venturebeat.com

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje