Individualizirana mobilna sporočila prinašajo "ena na ena" marketing

Avtor Urša Eva Pucelj — 13.06.2014
Komentiraj!
Podjetje Salesforce in platforma za mobilna sporočila LINE sta združila moči. Njuno partnerstvo, ki sta ga oznanila v Tokiu, bo podjetjem na podlagi pridobljenih informacij uporabnikov omogočalo pošiljanje izjemno individualiziranih in targetiranih sporočil.
Individualizirana mobilna sporočila prinašajo "ena na ena" marketing

Individualizirana mobilna sporočila prinašajo marketing 1-na-1 k življenju! (Vir fotografije: LINE)

Združevanje s platformo LINE predstavlja le začetek tovrstnega načina komuniciranja s potencialnimi potrošniki. WhatsApp, Snapchat ter Facebook Massenger so že naslednji v vrsti.

Velik korak za 1-1 marketing

»Menimo, da je to velik korak za "ena na ena" marketing,« je na konferenci v Tokiu povedal predsednik za enoto mobilnih produktov, ki predstavlja del Salesforce-a, R.J. Talyor

1-1 marketing pomeni personaliziran, oseben pristop k strankam

Dotično partnerstvo tako obeležuje proces, pri katerem se bodo lahko marketinški strokovnjaki prvič osebno povezali s potrošniki preko ene največjih svetovnih storitev, specializiranih za mobilna sporočila. Upravljavci blagovnih znamk bodo pri tem lahko pošiljali kratka multimedijska sporočila LINE uporabnikom, ki pa bodo za tovrstno dejavnost morali podati svoje dovoljenje.

LINE trenutno dovoljuje podjetjem targetiranje njihovih sledilcev z enim sporočilom, kar poslovne subjekte stane okoli 25 tisoč dolarjev na leto. Na Japonskem ima tak račun okoli 100 podjetij, pri čemer ima vsak subjekt v povprečju 3,5 milijonov uporabnikov.

Personalizirane ponudbe, kuponi in eksluzivne vsebine

Talyor pojasnjuje, da bodo vključene personalizirane ponudbe, kuponi, ekskluzivne vsebine in videii. Z nadaljnjim dovoljenjem se bodo lastniki in upravljavci blagovnih znamk lahko povezali in dostopali do osebnih informacij uporabnikov, kar bo vsekakor omogočalo izjemno relevantno in personalizirano komunikacijo. Tovrstno komuniciranje s potrošniki pa seveda predstavlja dvig na povsem novo raven, ki leži nad stilom masovnih medijskih kampanj.

 Vir: Venturebeat.com

shranjeno pod: , ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!