Igra in plišaste bombice Kawboom kmalu na IndieGoGo

Kawboom, ki je v letošnjem aprilu prejel naziv zmagovalca v kategoriji Igre na Imagine Cup tekmovanju, se je odločil za IndieGoGo kampanjo, ki se bo pričela 13. junija, ko ekipa namerava lansirati igro tudi na Windows Store.
Igra in plišaste bombice Kawboom kmalu na IndieGoGo

Inovativno zasnovana IndieGoGo kampanja ekipe Kawboom (Vir slike: arhiv Kawboom)

“Za začetek bo namenjena slovenskim uporabnikom, vsaj dokler ne odkrijemo vseh hroščkov, ki se bodo najverjetneje pokazali ob prvem stiku s prvimi uporabniki,« razloži Klemen Plazar. 

Sama igra Kawboom zveni precej preprosto; na začetku naj bi vsak igralec prejel bombo, ki je opremljena z odštevalnikom časa, igralec naj bi nato izbral prijatelja, kateremu želi podtakniti bombo, odštevalnik na bombi pa naj bi se sprožil in se prikazal v bazi prijatelja. Pri tem gre za igro časa, saj mora napadeni prijatelj bombo pravočasno odkriti in jo podtakniti nekomu drugemu, še preden se izteče čas.

IndieGoGo ‘kick-of party’ z namenom

»Za pričetek IndieGoGo kampanje pa smo si zamislili nekaj inovativnega. Organizirali bomo ‘IndieGoGo kick-of party’, namenjeno zbiranju sredstev za kampanjo. Obiskovalci bodo lahko na zabavi kupili enake pakete, kot jih bo mogoče kupiti na samem IndieGoGo. Ob koncu večera bomo vsa sredstva nakazali na IndieGoGo in s tem uradno začeli kampanjo. Zabava bo potekala v mariborskem klubu Fuego, ki se je ponudil kot podpornik projekta in bo pomagal pri promociji dogodka, hkrati pa so nam obljubili tudi, da bodo darovali h kampanji,« še pove Plazar. 

Preberite intervju s Klemnom, Kawboom >>

Vizionarsko zazrti v prihodnost …

»Naša vizija za igro Kawboom je v tem, da bi jo lahko igrali vsi prijatelji, ne glede na napravo, ki jo uporabljajo. Razvoj že v tej točki pripravljamo tako, da bo omogočal tako Windows Phone, iOS kot tudi Android uporabnikom, da se igrajo med seboj. Tovrstni razvoj je obsežen, kar je eden od razlogov, zakaj smo se odločili za IndieGoGo kampanjo. Drug razlog je ta, da so vsi, ki so do sedaj videli našo plišasto bombo, želeli slednjo tudi kupiti. Odločili smo se, da dodamo poslovnemu modelu prodajo igrač, vzglavnikov in etuijev za telefone z motivom naših prikupnih bombic. Produkti izgledajo enostavno fantastično, vendar so minimalna naročila za fizične produkte zelo draga. Cilj kampanje je zelo skromen, saj potrebuje samo 4000 evrov, da lahko izvedemo prva naročila in dodamo še enega razvijalca v tim,« še razjasni Plazar.

Zgodbe zanimivh startup podjetnikov lahko slišite na mega dogodku Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje