Instagram ima več oglaševalcev kot Twitter

Avtor Maruša Žibert — 03.03.2016
Komentiraj!
Junija je bilo na Instagramu možno našteti več kot sto oglaševalcev. Zdaj jih lahko naštejemo že več sto tisoč, natančneje 200 tisoč. Komercializacija Instagrama, ki se je začela lani konec leta, prinaša ogromno potencialnega prihodka.
Instagram ima več oglaševalcev kot Twitter

Ste že del Instagrama? Po napovedih eMarketerja vas tam čaka poslovna priložnost (Vir slike: eMarketer).

Da, sliši se malo: 200 tisoč oglaševalcev. Še zlasti, če številko postavimo ob bok omrežju Facebooku, ki ima na seznamu več kot 2,5 milijona aktivnih oglaševalcev. A povsem drugačna je, če jo postavimo ob Twitterjevo. Ta je namreč v zadnjem četrtletju na svojo platformo privabil le 130 tisoč oglaševalcev. Dodajmo še, da je Twitter konec leta 2014 k oglaševanju prepričal 60 tisoč oglaševalcev – opaznega skoka, vsaj takšnega kot pri Instagramu, torej ni. Še bolj pa bode podatek, da je Twitter oglase ponudil pred skoraj petimi leti, danes pa ima, kot rečeno 130 tisoč oglaševalcev in 320 milijonov uporabnikov.

Instagram ima v primerjavi s Twitterjem precej prednosti: njegova povezava s Facebookom (Faebook je leta 2012 zanj odštel milijardo dolarjev), ki združuje več kot 2,5 milijona aktivnih oglaševalcev, se mu obrestuje. Njegovo občinstvo je bolj povezano, predvsem pa bolj mlado.

Če povemo v številkah: po podatkih, ki jih je Facebook predstavil v zadnjem četrtletju, med 100 največjih oglaševalcev na Facebooku, jih kar 98 oglašuje tudi na Instagramu.

Učinkovitost oglasov izjemna

Njegovo občinstvo je pomembno zaradi izjemne povezanosti z vsebino na platformi. Povezava z znamkami na Instagramu je celo 10-krat višja kot na Facebooku in 84-krat višja kot na Twitterju, pravijo podatki študije Forrester Research. Še več, Instagram pravi, da 75 odstotkov njihovih uporabnikov izvede potezo (nakup na primer) na podlagi objave, ki jo vidi na Instagramu. To pomeni, da so njihovi oglasi izredno učinkoviti.

Instagram za najstnike pomembnejši

Poleg tega pa je njegova publika precej mlajša, kar še bolj mami oglaševalce. Če na kratko povzamemo polletno poročilo podjetja Piper Jaffray: tretjina ameriških najstnikov označuje Instagram za najpomembnejše družabno omrežje, Twitter pa petina. Je pa zato razkorak med njima (še) večji, ko pridemo do številk, koliko časa preživijo na posameznem omrežju. Raziskava Refuel kaže, da skoraj polovica (45 odstotkov) anketirancev večino časa preživi na Instagramu, na Twitterju pa manj kot tretjina (28 odstotkov).

eMarketer: leta 2017 bo Instagram presegel Twitter

In kar je morda na tem mestu še najbolj vznemirjujoče: oglaševalski odtis na tem omrežju se je komajda začel. Lani je bila na Instagramu zgolj tretjina ameriških podjetij, na Twitterju dve tretjini in vsako osmo od desetih na Facebooku, ugotavlja raziskava eMarketer. Že prihodnje leto bo po nekaterih napovedih Instagram presegel Twitter tudi v tem pogledu.

Večina oglaševalcev prihaja izven ZDA

S prihodom novega števila podjetij, bo naraslo tudi število oglaševalcev. Instagram, ki je lani dosegel 400-milijontega uporabnika, je razkril, da tri četrtine oglaševalcev prihaja izven ZDA, iz več kot 200 držav. V veliko pomoč mu je Facebookova tehnologija, ki velja za najbolj razvito. Oglaševalcem med drugim omogoča natančno merjenje prav določenih demografskih skupin, na primer moških, starih od 18 do 25 let, ki živijo v Ljubljani. »Povezava s Facebookom nam je omogočila povečati našo bazo uporabnikov,« in privabiti številne oglaševalce, je ob razkritju dobrih novic dejal vodja oddelka za oglaševanje pri Instagramu, James Quarles.

Zakaj je Instagram vse bolj priljubljeno omrežje in kako povečati število sledilcev?

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!