Instagram ima več oglaševalcev kot Twitter

Junija je bilo na Instagramu možno našteti več kot sto oglaševalcev. Zdaj jih lahko naštejemo že več sto tisoč, natančneje 200 tisoč. Komercializacija Instagrama, ki se je začela lani konec leta, prinaša ogromno potencialnega prihodka.
Instagram ima več oglaševalcev kot Twitter

Ste že del Instagrama? Po napovedih eMarketerja vas tam čaka poslovna priložnost (Vir slike: eMarketer).

Da, sliši se malo: 200 tisoč oglaševalcev. Še zlasti, če številko postavimo ob bok omrežju Facebooku, ki ima na seznamu več kot 2,5 milijona aktivnih oglaševalcev. A povsem drugačna je, če jo postavimo ob Twitterjevo. Ta je namreč v zadnjem četrtletju na svojo platformo privabil le 130 tisoč oglaševalcev. Dodajmo še, da je Twitter konec leta 2014 k oglaševanju prepričal 60 tisoč oglaševalcev – opaznega skoka, vsaj takšnega kot pri Instagramu, torej ni. Še bolj pa bode podatek, da je Twitter oglase ponudil pred skoraj petimi leti, danes pa ima, kot rečeno 130 tisoč oglaševalcev in 320 milijonov uporabnikov.

Instagram ima v primerjavi s Twitterjem precej prednosti: njegova povezava s Facebookom (Faebook je leta 2012 zanj odštel milijardo dolarjev), ki združuje več kot 2,5 milijona aktivnih oglaševalcev, se mu obrestuje. Njegovo občinstvo je bolj povezano, predvsem pa bolj mlado.

Če povemo v številkah: po podatkih, ki jih je Facebook predstavil v zadnjem četrtletju, med 100 največjih oglaševalcev na Facebooku, jih kar 98 oglašuje tudi na Instagramu.

Učinkovitost oglasov izjemna

Njegovo občinstvo je pomembno zaradi izjemne povezanosti z vsebino na platformi. Povezava z znamkami na Instagramu je celo 10-krat višja kot na Facebooku in 84-krat višja kot na Twitterju, pravijo podatki študije Forrester Research. Še več, Instagram pravi, da 75 odstotkov njihovih uporabnikov izvede potezo (nakup na primer) na podlagi objave, ki jo vidi na Instagramu. To pomeni, da so njihovi oglasi izredno učinkoviti.

Instagram za najstnike pomembnejši

Poleg tega pa je njegova publika precej mlajša, kar še bolj mami oglaševalce. Če na kratko povzamemo polletno poročilo podjetja Piper Jaffray: tretjina ameriških najstnikov označuje Instagram za najpomembnejše družabno omrežje, Twitter pa petina. Je pa zato razkorak med njima (še) večji, ko pridemo do številk, koliko časa preživijo na posameznem omrežju. Raziskava Refuel kaže, da skoraj polovica (45 odstotkov) anketirancev večino časa preživi na Instagramu, na Twitterju pa manj kot tretjina (28 odstotkov).

eMarketer: leta 2017 bo Instagram presegel Twitter

In kar je morda na tem mestu še najbolj vznemirjujoče: oglaševalski odtis na tem omrežju se je komajda začel. Lani je bila na Instagramu zgolj tretjina ameriških podjetij, na Twitterju dve tretjini in vsako osmo od desetih na Facebooku, ugotavlja raziskava eMarketer. Že prihodnje leto bo po nekaterih napovedih Instagram presegel Twitter tudi v tem pogledu.

Večina oglaševalcev prihaja izven ZDA

S prihodom novega števila podjetij, bo naraslo tudi število oglaševalcev. Instagram, ki je lani dosegel 400-milijontega uporabnika, je razkril, da tri četrtine oglaševalcev prihaja izven ZDA, iz več kot 200 držav. V veliko pomoč mu je Facebookova tehnologija, ki velja za najbolj razvito. Oglaševalcem med drugim omogoča natančno merjenje prav določenih demografskih skupin, na primer moških, starih od 18 do 25 let, ki živijo v Ljubljani. »Povezava s Facebookom nam je omogočila povečati našo bazo uporabnikov,« in privabiti številne oglaševalce, je ob razkritju dobrih novic dejal vodja oddelka za oglaševanje pri Instagramu, James Quarles.

Zakaj je Instagram vse bolj priljubljeno omrežje in kako povečati število sledilcev?

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko. Preberite več >>

Digitalni marketing tudi za podjetja, ki poslujejo s podjetji

Digitalni marketing tudi za podjetja, ki poslujejo s podjetji

Digitalni marketing je danes bolj pomemben kot kdajkoli prej. Vedno več podjetij vstopa na digitalni trg, zaradi česar se povečuje konkurenca. Zato je razumevanje aktualnih marketinških trendov izjemno pomembno tudi za podjetja, ki poslujejo s podjetji. Preberite več >>

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Video: S prodajnim lijakom povečajte prodajo

Video: S prodajnim lijakom povečajte prodajo

Oblikujte prodajni lijak tako, da boste podvojili, potrojili ali celo podeseterili prihodke v vašem podjetju, hkrati pa pridobili več prostega časa, ki ga boste lahko preživeli z družino in prijatelji, namesto da bi se ves čas borili za nove in nove stranke. Preberite več >>

Želite zgraditi prodajni lijak? Začnite na koncu!

Želite zgraditi prodajni lijak? Začnite na koncu!

Lahko rečemo, da je prodajni ali pa marketinški lijak le serija korakov, ki jih morate narediti, da potencialna stranka postane kupec. Ideja prodajnega lijaka temelji na razumevanju, česa si vaše potencialne stranke želijo in česa si pravzaprav vi želite, da naredijo. Preberite več >>

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

Prodajne spletne strani se od klasičnih bistveno razlikujejo in temu primerno mora biti prilagojen tudi sam postopek SEO optimizacije le-teh. Prodajna spletna stran namreč ne sme biti privlačna zgolj za potencialne kupce, temveč tudi za Googlove iskalne pajke. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

Optimizacija spletnih strani oziroma SEO optimizacija je področje, ki ga ne moremo popolnoma natančno izmeriti in opredeliti. Vendar vas nekatere informacije lahko usmerijo v pravo smer. Preberite več >>

Video: Koraki do učinkovitega Facebook prodajnega lijaka

Video: Koraki do učinkovitega Facebook prodajnega lijaka

Prodajni lijak omogoča, da podjetje svoje obiskovalce uspešno konvertira v kupce, tako pa lažje ustvarja prihodke in posledično uživa višje dobičke. V današnji video rubriki si oglejte razlago 7 korakov, potrebnih za vzpostavitev učinkovitega Facebook prodajnega lijaka. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje