Instagram ima več oglaševalcev kot Twitter

Junija je bilo na Instagramu možno našteti več kot sto oglaševalcev. Zdaj jih lahko naštejemo že več sto tisoč, natančneje 200 tisoč. Komercializacija Instagrama, ki se je začela lani konec leta, prinaša ogromno potencialnega prihodka.
Instagram ima več oglaševalcev kot Twitter

Ste že del Instagrama? Po napovedih eMarketerja vas tam čaka poslovna priložnost (Vir slike: eMarketer).

Da, sliši se malo: 200 tisoč oglaševalcev. Še zlasti, če številko postavimo ob bok omrežju Facebooku, ki ima na seznamu več kot 2,5 milijona aktivnih oglaševalcev. A povsem drugačna je, če jo postavimo ob Twitterjevo. Ta je namreč v zadnjem četrtletju na svojo platformo privabil le 130 tisoč oglaševalcev. Dodajmo še, da je Twitter konec leta 2014 k oglaševanju prepričal 60 tisoč oglaševalcev – opaznega skoka, vsaj takšnega kot pri Instagramu, torej ni. Še bolj pa bode podatek, da je Twitter oglase ponudil pred skoraj petimi leti, danes pa ima, kot rečeno 130 tisoč oglaševalcev in 320 milijonov uporabnikov.

Instagram ima v primerjavi s Twitterjem precej prednosti: njegova povezava s Facebookom (Faebook je leta 2012 zanj odštel milijardo dolarjev), ki združuje več kot 2,5 milijona aktivnih oglaševalcev, se mu obrestuje. Njegovo občinstvo je bolj povezano, predvsem pa bolj mlado.

Če povemo v številkah: po podatkih, ki jih je Facebook predstavil v zadnjem četrtletju, med 100 največjih oglaševalcev na Facebooku, jih kar 98 oglašuje tudi na Instagramu.

Učinkovitost oglasov izjemna

Njegovo občinstvo je pomembno zaradi izjemne povezanosti z vsebino na platformi. Povezava z znamkami na Instagramu je celo 10-krat višja kot na Facebooku in 84-krat višja kot na Twitterju, pravijo podatki študije Forrester Research. Še več, Instagram pravi, da 75 odstotkov njihovih uporabnikov izvede potezo (nakup na primer) na podlagi objave, ki jo vidi na Instagramu. To pomeni, da so njihovi oglasi izredno učinkoviti.

Instagram za najstnike pomembnejši

Poleg tega pa je njegova publika precej mlajša, kar še bolj mami oglaševalce. Če na kratko povzamemo polletno poročilo podjetja Piper Jaffray: tretjina ameriških najstnikov označuje Instagram za najpomembnejše družabno omrežje, Twitter pa petina. Je pa zato razkorak med njima (še) večji, ko pridemo do številk, koliko časa preživijo na posameznem omrežju. Raziskava Refuel kaže, da skoraj polovica (45 odstotkov) anketirancev večino časa preživi na Instagramu, na Twitterju pa manj kot tretjina (28 odstotkov).

eMarketer: leta 2017 bo Instagram presegel Twitter

In kar je morda na tem mestu še najbolj vznemirjujoče: oglaševalski odtis na tem omrežju se je komajda začel. Lani je bila na Instagramu zgolj tretjina ameriških podjetij, na Twitterju dve tretjini in vsako osmo od desetih na Facebooku, ugotavlja raziskava eMarketer. Že prihodnje leto bo po nekaterih napovedih Instagram presegel Twitter tudi v tem pogledu.

Večina oglaševalcev prihaja izven ZDA

S prihodom novega števila podjetij, bo naraslo tudi število oglaševalcev. Instagram, ki je lani dosegel 400-milijontega uporabnika, je razkril, da tri četrtine oglaševalcev prihaja izven ZDA, iz več kot 200 držav. V veliko pomoč mu je Facebookova tehnologija, ki velja za najbolj razvito. Oglaševalcem med drugim omogoča natančno merjenje prav določenih demografskih skupin, na primer moških, starih od 18 do 25 let, ki živijo v Ljubljani. »Povezava s Facebookom nam je omogočila povečati našo bazo uporabnikov,« in privabiti številne oglaševalce, je ob razkritju dobrih novic dejal vodja oddelka za oglaševanje pri Instagramu, James Quarles.

Zakaj je Instagram vse bolj priljubljeno omrežje in kako povečati število sledilcev?

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov. Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>


Pomembne statistike v povezavi s Facebookom, 1. del

Pomembne statistike v povezavi s Facebookom, 1. del

Facebook je z 1,37 milijarde aktivnih dnevnih uporabnikov še vedno najbolj priljubljeno družabno omrežje. Zato ga mora vsak tržnik vključiti v svojo marketinško strategijo za leto 2018. Preberite več >>

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Preberite več >>

Zakaj je zapisana strategija za vsebinsko trženje pomembna za poslovanje vašega podjetja?

Zakaj je zapisana strategija za vsebinsko trženje pomembna za poslovanje vašega podjetja?

Zgodba marsikaterega uspešnega zagonskega podjetja se vrti okoli vsebinskega trženja, na podlagi katerega je podjetje pridobilo ogromno zvestih strank in oblikovalo priznano blagovno znamko. Želite tudi vi uspeti z vsebinskim trženjem? Berite naprej. Preberite več >>

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Bloganje za majhna podjetja

Bloganje za majhna podjetja

Predstavljajte si, da bi kot muha na steni, lahko pozorno poslušali milijone ljudi in od njih pridobivali najbolj sveže informacije, medtem ko le-ti govorijo o vašem podjetju. Preberite več >>

Izdelava spletne strani – se boste naloge lotili sami ali boste najeli agencijo?

Izdelava spletne strani – se boste naloge lotili sami ali boste najeli agencijo?

Pred vami je naslednja naloga: vaše podjetje potrebuje novo spletno stran ali pa je čas za posodobitev in prenovo obstoječe strani. Preberite več >>

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

Vsi podjetniki se dnevno soočajo z ogromnimi količinami elektronske pošte – pravzaprav bi lahko svoje delovne dneve v celoti posvetili odgovarjanju na prejeta sporočila. V prispevku predstavljamo, kako lahko sebi in drugim olajšate pošiljanje in prejemanje uvodnih sporočil. Preberite več >>

7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

Oglaševanje s pomočjo orodja Google AdWords je priljubljeno tudi pri slovenskih podjetnikih, ki ciljajo na spletne uporabnike. Gre za odlično orodje, ki se izkaže za zelo učinkovito, če uporabnik ve, kaj dela. V nasprotnem primeru lahko napake zasenčijo pozitivne učinke oglaševalske kampanje. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje