Instagram je večji od Twitterja!

Družbeno omrežje Instagram je sporočilo, da je preseglo 300-milijontega aktivnega mesečnega uporabnika. To pomeni, da je večji od svojega rivala Twitterja. Kam to uvršča Instagram in kakšne so statistične napovedi za to družbeno omrežje?
Instagram je večji od Twitterja!

Trije najbolj všečkani instagrami letošnjega leta (Vir slike: YouTube).

Instagram v zadnjih mesecih doživlja pravi preporod. Od marca letos, ko je naštel 200 milijonov aktivnih uporabnikov, je ta številka porasla za 50 odstotkov. To pomeni, da ima Instagram več mesečno aktivnih uporabnikov kot Twitter in skoraj toliko kot LinkedIn. Twitter ima po podatkih ReCoda 284 milijonov aktivnih uporabnikov, LinkedIn pa 331 (registriranih). Slednji namreč ne razkriva, koliko njegovih registriranih uporabnikov je tudi aktivnih. Instagram se je ob veseli novici pohvalil tudi, da njegovi uporabniki dnevno objavijo kar 70 milijonov fotografij.

Naslednje leto 400 milijonov aktivnih uporabnikov?

Poglejmo, kakšna je rast števila aktivnih mesečnih uporabnikov Instagrama. 100 milijonov so jih našteli februarja 2013, 200 milijonov letos marca, po devetih mesecih pa že 300. Glede na predhodno enakomerno rast, ki se je v zadnjih mesecih izjemno povečala, lahko že naslednje leto pričakujejo nov mejnik, 400 milijonov aktivnih uporabnikov.

Spletni statistični portal Statista napoveduje, da se bo število uporabnikov v ZDA povečevalo tudi v naslednjih letih. Letos so samo v ZDA našteli 40,5 milijonov uporabnikov, za naslednje leto pa napovedi kažejo, da se bo to število povečalo na 45,8 milijonov, leta 2016 pa na 50,6 milijonov.

Od leta 2012 pod okriljem Facebooka

Uspešna rast števila uporabnikov bi lahko bila posledica dobrega koncepta kot tudi dejstva, da ga je leta 2012 pod okrilje vzel Facebook. Ob prevzemu je prvi mož Facebooka Mark Zuckerberg dejal, da bodo ekipi storitve za deljenje fotografij s prenosnih naprav omogočili samostojen razvoj in rast. Odločitev je bila očitno več kot pravilna.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>


Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Uporabniki Facebooka v zadnjem času opažajo vedno več nezaželenih objav, ki jih spodbujajo k všečkanju, deljenju in komentiranju. Facebook bo v kratkem ukrepal proti takšnim objavam. Preberite več >>

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje