Izdelki slovenske obrti

Na slovenskem trgu so se pojavili izdelki, ki spadajo pod kolektivno blagovno znamko Izdelki slovenske obrti, ki jo je registrirala Obrtno-podjetniška zbornica. Osnovni namen znamke je, da bi potrošniki razlikovali tekstilne izdelke slovenskih obrtnikov od izdelkov z Bližnjega vzhoda in Kitajske.
Izdelki slovenske obrti

Izdelek slovenske obrti. (Vir slike: ozs.si)

Pobuda za registracijo kolektivne blagovne znamke “izdelek slovenske obrti” je prišla s strani tekstilcev. Prodaja slovenskega tekstila namreč zadnja leta upada za približno deset odstotkov letno. 

Izdelek slovenske obrti (ISO) je blagovna znamka, katere znak je sestavljen iz dveh sestavnih delov. V ospredju je plapolajoča tkanina. V ozadju je krožna oblika, ki ponazarja svet in je prav tako del celostne podobe krovne organizacije. Skupaj tvorita črko Q, mednarodno oznako za kakovost – angleško quality. 

Z novo kolektivno blagovno znamko želijo slovenski tekstilci dolgoročno graditi prepoznavnost slovenskih tekstilnih izdelkov in informirati potrošnike o prednostih nakupa slovenskega tekstila. Enako velja tudi za ostale obrtnike, ki proizvajajo in prodajajo blago slovenskega izvora. Osnovni namen znamke je, da bi potrošniki razlikovali izdelke slovenskih obrtnikov od tekstilnih in drugih izdelkov z Bližnjega vzhoda in Kitajske.

Lastniki blagovne znamke se zanašajo na potrošnike, da se bodo odločili za nakup slovenskih izdelkov in s tem posredno pomagali pri izboljšanju gospodarske situacije pri nas ter pri ohranitvi in večanju števila delovnih mest.

Vsak poslovni subjekt, ki bo izpolnjeval pogoje v pravilniku, bo pridobil pravico do uporabe kolektivne znamke »Izdelek slovenske obrti« in bo lahko temu primerno označil svoje izdelke, bodisi z obešankami bodisi z nalepkami, ki bodo na prodaj na OZS. Znak “izdelek slovenske obrti” pa bo za potrošnika jamstvo, da je produkt res izdelan v Sloveniji.

Vir: OZS

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje