BLOG MARKETING DELAVNICA

Kaj je YouNow, storitev, ki je obsedla najstnike?

Pozabite Meerkat, pozabite Periscope, vam bodo rekli najstniki. Raje preizkusite storitev YouNow, ki omogoča prenos video vsebin v živo, bodo dodali. Kaj je sploh ta storitev, ki je obnorela najstnike, in kdo jo je razvil?
Kaj je YouNow, storitev, ki je obsedla najstnike?

YouNow je poponoma obnorel najstnike (Vir slike: YouTube).

YouNow je razvil Adi Sideman, rojen v Izraelu. 44-letnik je bil v preteklosti vpet v kar tri uspešne internetne startupe. Po njegovih podatkih je kar 70 odstotkov vseh uporabnikov njegove storitve mlajših od 24 let. Platforma naj bi imela mesečno več kot 100 milijonov uporabniških sej, dnevno okoli 150 tisoč prenosov.

Za boljšo primerjavo z velikani: Twitter je nedavno sporočil, da je njegov Periscope v prvih desetih dneh dosegel milijon uporabnikov. Kakšna je razlika med Periscopom, Meerkatom in YouNow? Interakcija med »izvajalci« in njihovim občinstvom je glavna razlika.

Najstnica, ki šiva in najstnik, ki zmeša vse, kar je možno

YouNow smo preverili tudi sami. Storitev sicer deluje ob predhodni registraciji oziroma vpisu prek Facebooka, Twitterja in Gmail računa, a vam ni potrebno storiti tega. YouNow nam je takoj postregel z video prenosom najstnice Audre, ki je bila v času ogleda ravno v šoli. Najstnica je med prenosom v živo šivala, vmes pa odgovarjala na vprašanja svojih gledalcev. Gledalcev, ki je spremljalo Audre, je bilo za nekaj trenutkov tudi skoraj 90, a to ni njen rekord. Kot je Audre med prenosom povedala, je imela med nekim drugim prenosom okoli 200 gledalcev.

Spet drugi najstnik iz Anglije, ki ima na omenjeni storitvi nadimek ItzKaiKnight, je svoje gledalce kratkočasil s pripravo napitka iz mleka, čili omake, popra, čilija v prahu in še nekaj drugih sestavin ter odgovarjal na vprašanja, ali bo svoj zvarek tudi popil. V nekem trenutku ga je spremljalo več kot 350 ljudi, bil je tudi najbolj gledan predvajalec vsebine. Potem ko si je pripravil mešanico, ki očitno ni bila užitna, vmes jo je obogatil še s travo, je svoje gledalce prikoval pred zaslone. Večina je seveda navijala, naj ne poskusi.

Poznate Meerkat? >>

V Nemčiji YouNow sprožil dvome

YouNow je pravzaprav resničnostni šov, le da poteka v zasebnem okolju, uporabnik pa sam določa, kdaj bo vklopil kamero. Na YouNow mrgoli najstnikov, ki si želijo svoje življenje deliti z ostalim svetom. Samo v Nemčiji je prek 700 tisoč registriranih uporabnikov. Ravno tam potekajo ostre debate o tej storitvi, politiki celo svarijo starše pred njo. Kot je Sideman povedal za medij Panteres, ga je odziv nemške javnosti presenetil.

Sam se sicer strinja, da otroci, mlajši od 13 let ne bi smeli uporabljati YouNow, a problem ni nov. »Nismo izumili spleta, a ravnaj se po pravilih. Facebook, Twitter in ostala omrežja so dovoljena nad starostjo 13 let,« je dodal.

Moderatorji preverjajo sumljive video posnetke

Vprašanje je naletelo tudi na morebitne seksualne vsebine: Sideman je v intervjuju zagotovil, da se le redko zgodi, da se kakšen od najstnikov oziroma najstnic začne slačiti. Imajo namreč moderaterje, ki zagotavljajo, da se kjerkoli po svetu kaj takšnega ne zgodi. V Nemčiji imajo močno ekipo moderatorjev. »Težimo k izgradnji varne skupnosti. A to nam lahko uspe le, če uporabnik pomaga in prijavi sumljivo aktivnost

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

*Pomembno obvestilo* Delavnica je RAZPRODANA. S prijavo na povezavi spodaj, se lahko postavite v čakalno vrsto, v primeru, da pride do odpovedi. Če bomo zabeležili dovolj interesa, bomo delavnico ponovili v kratkem. | Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>


Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

Lokacijsko omejeni oglasi predstavljajo možnost, da ciljno publiko svojega oglaševanja omejite na določeno geografsko območje. Tako lahko svoj oglas usmerite le na določeno področje in povečate njegovo učinkovitost. Vse skupaj zveni odlično, kajne? Vendar ni tako preprosto. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

21.09.2017 od 9:00 do 15:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

*Pomembno obvestilo* Delavnica je RAZPRODANA. S prijavo na povezavi spodaj, se lahko postavite v čakalno vrsto, v primeru, da pride do odpovedi. Če bomo zabeležili dovolj interesa, bomo delavnico ponovili v kratkem. | Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase.
Preberite več >>

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

13.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje