Kaj je YouNow, storitev, ki je obsedla najstnike?

Pozabite Meerkat, pozabite Periscope, vam bodo rekli najstniki. Raje preizkusite storitev YouNow, ki omogoča prenos video vsebin v živo, bodo dodali. Kaj je sploh ta storitev, ki je obnorela najstnike, in kdo jo je razvil?
Kaj je YouNow, storitev, ki je obsedla najstnike?

YouNow je poponoma obnorel najstnike (Vir slike: YouTube).

YouNow je razvil Adi Sideman, rojen v Izraelu. 44-letnik je bil v preteklosti vpet v kar tri uspešne internetne startupe. Po njegovih podatkih je kar 70 odstotkov vseh uporabnikov njegove storitve mlajših od 24 let. Platforma naj bi imela mesečno več kot 100 milijonov uporabniških sej, dnevno okoli 150 tisoč prenosov.

Za boljšo primerjavo z velikani: Twitter je nedavno sporočil, da je njegov Periscope v prvih desetih dneh dosegel milijon uporabnikov. Kakšna je razlika med Periscopom, Meerkatom in YouNow? Interakcija med »izvajalci« in njihovim občinstvom je glavna razlika.

Najstnica, ki šiva in najstnik, ki zmeša vse, kar je možno

YouNow smo preverili tudi sami. Storitev sicer deluje ob predhodni registraciji oziroma vpisu prek Facebooka, Twitterja in Gmail računa, a vam ni potrebno storiti tega. YouNow nam je takoj postregel z video prenosom najstnice Audre, ki je bila v času ogleda ravno v šoli. Najstnica je med prenosom v živo šivala, vmes pa odgovarjala na vprašanja svojih gledalcev. Gledalcev, ki je spremljalo Audre, je bilo za nekaj trenutkov tudi skoraj 90, a to ni njen rekord. Kot je Audre med prenosom povedala, je imela med nekim drugim prenosom okoli 200 gledalcev.

Spet drugi najstnik iz Anglije, ki ima na omenjeni storitvi nadimek ItzKaiKnight, je svoje gledalce kratkočasil s pripravo napitka iz mleka, čili omake, popra, čilija v prahu in še nekaj drugih sestavin ter odgovarjal na vprašanja, ali bo svoj zvarek tudi popil. V nekem trenutku ga je spremljalo več kot 350 ljudi, bil je tudi najbolj gledan predvajalec vsebine. Potem ko si je pripravil mešanico, ki očitno ni bila užitna, vmes jo je obogatil še s travo, je svoje gledalce prikoval pred zaslone. Večina je seveda navijala, naj ne poskusi.

Poznate Meerkat? >>

V Nemčiji YouNow sprožil dvome

YouNow je pravzaprav resničnostni šov, le da poteka v zasebnem okolju, uporabnik pa sam določa, kdaj bo vklopil kamero. Na YouNow mrgoli najstnikov, ki si želijo svoje življenje deliti z ostalim svetom. Samo v Nemčiji je prek 700 tisoč registriranih uporabnikov. Ravno tam potekajo ostre debate o tej storitvi, politiki celo svarijo starše pred njo. Kot je Sideman povedal za medij Panteres, ga je odziv nemške javnosti presenetil.

Sam se sicer strinja, da otroci, mlajši od 13 let ne bi smeli uporabljati YouNow, a problem ni nov. »Nismo izumili spleta, a ravnaj se po pravilih. Facebook, Twitter in ostala omrežja so dovoljena nad starostjo 13 let,« je dodal.

Moderatorji preverjajo sumljive video posnetke

Vprašanje je naletelo tudi na morebitne seksualne vsebine: Sideman je v intervjuju zagotovil, da se le redko zgodi, da se kakšen od najstnikov oziroma najstnic začne slačiti. Imajo namreč moderaterje, ki zagotavljajo, da se kjerkoli po svetu kaj takšnega ne zgodi. V Nemčiji imajo močno ekipo moderatorjev. »Težimo k izgradnji varne skupnosti. A to nam lahko uspe le, če uporabnik pomaga in prijavi sumljivo aktivnost

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Uporabniki Facebooka v zadnjem času opažajo vedno več nezaželenih objav, ki jih spodbujajo k všečkanju, deljenju in komentiranju. Facebook bo v kratkem ukrepal proti takšnim objavam. Preberite več >>

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje