Kaj je YouNow, storitev, ki je obsedla najstnike?

Pozabite Meerkat, pozabite Periscope, vam bodo rekli najstniki. Raje preizkusite storitev YouNow, ki omogoča prenos video vsebin v živo, bodo dodali. Kaj je sploh ta storitev, ki je obnorela najstnike, in kdo jo je razvil?
Kaj je YouNow, storitev, ki je obsedla najstnike?

YouNow je poponoma obnorel najstnike (Vir slike: YouTube).

YouNow je razvil Adi Sideman, rojen v Izraelu. 44-letnik je bil v preteklosti vpet v kar tri uspešne internetne startupe. Po njegovih podatkih je kar 70 odstotkov vseh uporabnikov njegove storitve mlajših od 24 let. Platforma naj bi imela mesečno več kot 100 milijonov uporabniških sej, dnevno okoli 150 tisoč prenosov.

Za boljšo primerjavo z velikani: Twitter je nedavno sporočil, da je njegov Periscope v prvih desetih dneh dosegel milijon uporabnikov. Kakšna je razlika med Periscopom, Meerkatom in YouNow? Interakcija med »izvajalci« in njihovim občinstvom je glavna razlika.

Najstnica, ki šiva in najstnik, ki zmeša vse, kar je možno

YouNow smo preverili tudi sami. Storitev sicer deluje ob predhodni registraciji oziroma vpisu prek Facebooka, Twitterja in Gmail računa, a vam ni potrebno storiti tega. YouNow nam je takoj postregel z video prenosom najstnice Audre, ki je bila v času ogleda ravno v šoli. Najstnica je med prenosom v živo šivala, vmes pa odgovarjala na vprašanja svojih gledalcev. Gledalcev, ki je spremljalo Audre, je bilo za nekaj trenutkov tudi skoraj 90, a to ni njen rekord. Kot je Audre med prenosom povedala, je imela med nekim drugim prenosom okoli 200 gledalcev.

Spet drugi najstnik iz Anglije, ki ima na omenjeni storitvi nadimek ItzKaiKnight, je svoje gledalce kratkočasil s pripravo napitka iz mleka, čili omake, popra, čilija v prahu in še nekaj drugih sestavin ter odgovarjal na vprašanja, ali bo svoj zvarek tudi popil. V nekem trenutku ga je spremljalo več kot 350 ljudi, bil je tudi najbolj gledan predvajalec vsebine. Potem ko si je pripravil mešanico, ki očitno ni bila užitna, vmes jo je obogatil še s travo, je svoje gledalce prikoval pred zaslone. Večina je seveda navijala, naj ne poskusi.

Poznate Meerkat? >>

V Nemčiji YouNow sprožil dvome

YouNow je pravzaprav resničnostni šov, le da poteka v zasebnem okolju, uporabnik pa sam določa, kdaj bo vklopil kamero. Na YouNow mrgoli najstnikov, ki si želijo svoje življenje deliti z ostalim svetom. Samo v Nemčiji je prek 700 tisoč registriranih uporabnikov. Ravno tam potekajo ostre debate o tej storitvi, politiki celo svarijo starše pred njo. Kot je Sideman povedal za medij Panteres, ga je odziv nemške javnosti presenetil.

Sam se sicer strinja, da otroci, mlajši od 13 let ne bi smeli uporabljati YouNow, a problem ni nov. »Nismo izumili spleta, a ravnaj se po pravilih. Facebook, Twitter in ostala omrežja so dovoljena nad starostjo 13 let,« je dodal.

Moderatorji preverjajo sumljive video posnetke

Vprašanje je naletelo tudi na morebitne seksualne vsebine: Sideman je v intervjuju zagotovil, da se le redko zgodi, da se kakšen od najstnikov oziroma najstnic začne slačiti. Imajo namreč moderaterje, ki zagotavljajo, da se kjerkoli po svetu kaj takšnega ne zgodi. V Nemčiji imajo močno ekipo moderatorjev. »Težimo k izgradnji varne skupnosti. A to nam lahko uspe le, če uporabnik pomaga in prijavi sumljivo aktivnost

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>


Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

21.11.2017 od 16:30 do 08.12.2017 18:00
Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo številne kraje v Sloveniji - toplo vabljeni, da preverite program in se nam pridružite.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Trbovlje

21.11.2017 od 16:30 do 19:00
Blockchain Roadshow: Trbovlje

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo tudi Trbovlje, kjer nas bodo prijazno gostili v Katapultu.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana

07.12.2017 od 10:00 do 08.12.2017 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Vse za podjetje