Kaj je YouNow, storitev, ki je obsedla najstnike?

Pozabite Meerkat, pozabite Periscope, vam bodo rekli najstniki. Raje preizkusite storitev YouNow, ki omogoča prenos video vsebin v živo, bodo dodali. Kaj je sploh ta storitev, ki je obnorela najstnike, in kdo jo je razvil?
Kaj je YouNow, storitev, ki je obsedla najstnike?

YouNow je poponoma obnorel najstnike (Vir slike: YouTube).

YouNow je razvil Adi Sideman, rojen v Izraelu. 44-letnik je bil v preteklosti vpet v kar tri uspešne internetne startupe. Po njegovih podatkih je kar 70 odstotkov vseh uporabnikov njegove storitve mlajših od 24 let. Platforma naj bi imela mesečno več kot 100 milijonov uporabniških sej, dnevno okoli 150 tisoč prenosov.

Za boljšo primerjavo z velikani: Twitter je nedavno sporočil, da je njegov Periscope v prvih desetih dneh dosegel milijon uporabnikov. Kakšna je razlika med Periscopom, Meerkatom in YouNow? Interakcija med »izvajalci« in njihovim občinstvom je glavna razlika.

Najstnica, ki šiva in najstnik, ki zmeša vse, kar je možno

YouNow smo preverili tudi sami. Storitev sicer deluje ob predhodni registraciji oziroma vpisu prek Facebooka, Twitterja in Gmail računa, a vam ni potrebno storiti tega. YouNow nam je takoj postregel z video prenosom najstnice Audre, ki je bila v času ogleda ravno v šoli. Najstnica je med prenosom v živo šivala, vmes pa odgovarjala na vprašanja svojih gledalcev. Gledalcev, ki je spremljalo Audre, je bilo za nekaj trenutkov tudi skoraj 90, a to ni njen rekord. Kot je Audre med prenosom povedala, je imela med nekim drugim prenosom okoli 200 gledalcev.

Spet drugi najstnik iz Anglije, ki ima na omenjeni storitvi nadimek ItzKaiKnight, je svoje gledalce kratkočasil s pripravo napitka iz mleka, čili omake, popra, čilija v prahu in še nekaj drugih sestavin ter odgovarjal na vprašanja, ali bo svoj zvarek tudi popil. V nekem trenutku ga je spremljalo več kot 350 ljudi, bil je tudi najbolj gledan predvajalec vsebine. Potem ko si je pripravil mešanico, ki očitno ni bila užitna, vmes jo je obogatil še s travo, je svoje gledalce prikoval pred zaslone. Večina je seveda navijala, naj ne poskusi.

Poznate Meerkat? >>

V Nemčiji YouNow sprožil dvome

YouNow je pravzaprav resničnostni šov, le da poteka v zasebnem okolju, uporabnik pa sam določa, kdaj bo vklopil kamero. Na YouNow mrgoli najstnikov, ki si želijo svoje življenje deliti z ostalim svetom. Samo v Nemčiji je prek 700 tisoč registriranih uporabnikov. Ravno tam potekajo ostre debate o tej storitvi, politiki celo svarijo starše pred njo. Kot je Sideman povedal za medij Panteres, ga je odziv nemške javnosti presenetil.

Sam se sicer strinja, da otroci, mlajši od 13 let ne bi smeli uporabljati YouNow, a problem ni nov. »Nismo izumili spleta, a ravnaj se po pravilih. Facebook, Twitter in ostala omrežja so dovoljena nad starostjo 13 let,« je dodal.

Moderatorji preverjajo sumljive video posnetke

Vprašanje je naletelo tudi na morebitne seksualne vsebine: Sideman je v intervjuju zagotovil, da se le redko zgodi, da se kakšen od najstnikov oziroma najstnic začne slačiti. Imajo namreč moderaterje, ki zagotavljajo, da se kjerkoli po svetu kaj takšnega ne zgodi. V Nemčiji imajo močno ekipo moderatorjev. »Težimo k izgradnji varne skupnosti. A to nam lahko uspe le, če uporabnik pomaga in prijavi sumljivo aktivnost

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Preberite več >>

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Preberite več >>

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Oznake:

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje