Kaj prinaša letošnji CES?

Začetek novega leta zaznamuje sejem zabavne elektronike CES (Consumer Electronics Show), ki poteka v Las Vegasu. Odmeven sejem slovi kot sejem, ki napoveduje nove trende v industriji. Poglejmo, kaj lahko letos pričakujemo.
Kaj prinaša letošnji CES?

S čim bo postregel letošnji sejem CES bo kmalu znano (Vir slike: YouTube).

CES velja za dogodek, ki ga lahko uporabimo za napovedovanje trendov za leto ali dve vnaprej, čeprav vsi predstavljeni izdelki ne »preživijo«. Nekateri namreč po zaprtju sejmišča hitro zginejo v pozabo. Nič drugače ni bilo lani.

Letos lahko pričakujemo veliko novic s strani proizvajalcev televizij, avtomobilske industrije in nosljivih napravic. Po napovedih ameriških medijev, ki se na sejem pripravljajo že nekaj tednov, bo letos veliko govora o jeklenih konjičkih. Šalijo se, da bi sejmu lahko zlahka dali ime avtomobilski sejem. Tako se bo General Motors predstavil s Chevrolet Boltom, električnim avtomobilom, katerega doseg bo več kot 320 kilometrov, Volkswagen pa bo obiskovalce dregnil s svojim Microbusom. Posebne novosti pričakujejo tudi s strani Forda, za katerega se vse glasneje govori, da je v dogovorih z Googlom za razvoj avtonomnega avtomobila. BMW bo predstavil AirTouch, Audi bo najverjetneje prav tako postregel s presenečenjem.

Na sejmu CES se bo predstavila tudi Visionectova Joan >>

Ameriški mediji pričakujejo, da bodo oder sejma preplavile tudi televizije, a takšnih novosti, kot so bile predstavljene lani, letos ne pričakujejo. Prevladovale bodo televizije z ločljivostjo 4K, morda tudi 8K. Televizijska industrija, katere glavni igralci so Sony, Samsung, LG, Sharp in drugi, si nenehno prizadeva najti nove načine, kako prepričati ljudi v nadomeščanje starih televizij z novimi. CES bo letos prva takšna možnost.

Obenem bo priložnost tudi za sanjarjenje o pametnem domu. Apple in Google si vedno bolj prisvajata svoj del pogače in poskušata vstopiti v čim večje število domov. Letos bi lahko z njihovo pomočjo povezljivost naredila nov korak, obstoječi pametni domovi pa bi lahko postali še bolj povezljivi, menijo ameriški mediji.

Če so lanski CES zaznamovale povezljive napravice, potrošnike pa je v glavnem premamila Applova pametna ura in FitBit, se od letošnjega sejma pričakuje, da bo definiral prave igralce na tem trgu. Američani pričakujejo veliko (športnih) zapestnic, pametnih ur in drugih napravic, ki bodo pokazale svojo moč z drugo generacijo. Potrošniki so sicer v tej zgodnji fazi razvoja pametnih naprav še pogosto razočarani nad njimi, mnoge med njimi pestijo tehnične in druge ovire.

Leto 2015 je bilo namreč leto, ko je začela ta tehnologija rasti, kar pomeni, da se soočajo z istimi težavami kot druge industrije v samih začetkih. Največji razlog, zakaj nosljivih napravic ne vidite na zapestju vsakega mimoidočega, je, da še niso postale pomembne. Potrošniki jih kupujejo, ker si jih želijo, ne zato, ker bi jih potrebovali. Morda na to vpliva tudi cena, za tovrstne izdelke je namreč v tem času potrebno kar precej odpreti denarnico. To naj bi se po mnenju strokovnjakov kmalu spremenilo: kitajski Xiaomi naj bi s svojimi nosljivimi napravicami pošteno premešal karte na tem trgu, tudi na račun cene.

Preteklo leto je bilo pomembno leto tudi za električna vozila – manjše električne rolke, skuterji in druga vozila. Podobno lahko pričakujemo tudi letos, velik pomen pa bo na elektrifikaciji le-teh.

Na svojo priložnost čaka tudi navidezna resničnost: veliki igralci, kot so Sony, Oculus in HTC bodo svoje navidezne produkte začeli s pošiljanjem v prihodnjih mesecih.

Na sejmu ne bodo manjkali niti telefoni, kamere, tablice, računalniki in droni. Slednji so bili lani prava vroča roba, enako, ocenjujejo mediji, se pričakuje tudi letos. Lani so bili v ospredju droni s tipičnimi kamerami, letos pa bodo vladali tisti z infrardečimi kamerami, manjših velikosti in tisti, namenjeni reševanju. Podjetji DJI in Parrot, ki poganjata to industrijo, bosta del prostora namenila tudi manjšim (a nič manj pomembnim) igralcem.

CES večina pomembnejših igralcev na trgu pametnih telefonov ne izkoristi za predstavitev novih modelov, temveč raje počakajo na Mobile World Congress, ki bo prihodnji mesec, ali pa jih predstavijo na posebnem dogodku (podjetje Apple je najboljši primer tega). CES naj bi za predstavitev novih napravic izkoristil Sony, ki naj bi »skrival« dva modela, medtem ko naj bi Samsung kar za zaprtimi vrati predstavil Galaxy S7.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na poglobljeni delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnih prihodkov. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovenska blagovna znamka OliLight na Kickstarterju predstavlja večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas. Zbrati želijo 140.000 dolarjev, kampanja pa traja do 26. februarja. Preberite več >>

Slovenska turistična AR aplikacija na tehnološki sejem v Amsterdam

Slovenska turistična AR aplikacija na tehnološki sejem v Amsterdam

Pred kratkim je zaživela interaktivna turistična aplikacija TravelAR Slovenia, ki oglede zgodovinskih znamenitosti združuje s tehnologijo obogatene resničnosti. Preberite več >>

Uspešna prva javna ponudba kriptožetonov podjetja OriginTrail

Uspešna prva javna ponudba kriptožetonov podjetja OriginTrail

Ljubljansko podjetje OriginTrail, ki je razvilo sistem preverjanja porekla, je v svojo rešitev vključilo tudi tehnologijo veriženja blokov. Pred nekaj dnevi so uspešno zaključili svojo ICO kampanjo. Preberite več >>

Video: Kako tehnologija blockchain spreminja denar in posel

Video: Kako tehnologija blockchain spreminja denar in posel

Tehnologija veriženja blokov je v zadnjem času izjemno priljubljena. Če je še vedno ne razumete popolnoma, vam lahko pomaga Don Tapscott. Preberite več >>

Od ideje do globalne platforme: zgodba o tem, kako je zavarovalništvo vstopilo v kriptovalute

Od ideje do globalne platforme: zgodba o tem, kako je zavarovalništvo vstopilo v kriptovalute

Vse odkar smo javno naznanili projekt InsurePal in pričeli z globalno kampanjo, sem prejel ogromno pohval, kritik pa tudi skeptičnih pogledov in vprašanj o tem, kako in zakaj smo zavarovalništvo »prestavili« na tehnologijo veriženja blokov. Preberite več >>

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Zagonsko podjetje InsurePal predstavlja platformo za zavarovanje, ki deluje na tehnologiji veriženja blokov in uvaja inovacijo po metodi socialnega vplivanja. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje