Kaj prinašajo spletne zmenkarije leta 2015?

Izkušnje, ki ste si jih pridobili leta 2014 na spletnih straneh, na katerih se uporabniki družijo z namenom iskanja partnerjev ali pa le prijateljstev in poznanstev, vam lahko koristijo tudi v naslednjem letu. Pomagajo pa tudi podjetnikom, ki so dejavni na tem področju.
Kaj prinašajo spletne zmenkarije leta 2015?

Na tem področju se tudi v bodoče obeta nadaljnja rast (Vir slike: YouTube).

Zoosk, spletna storitev za zmenkarije, je analizirala 400 milijonov sporočil in 430 tisoč zmenkarskih profilov, in s tem ugotovila, kako so se na spletnih straneh za zmenkarije obnašali uporabniki. S tem so ustvarili tudi trende za leto 2015.

Kdaj boste prejeli sporočilce?

Z več kot 29 milijoni uporabnikov velja za največjo spletno zmenkarsko storitev, obenem pa jo spremlja več kot 14 milijonov sledilcev in oboževalcev na Twitterju, Instagramu in Facebooku. Na podlagi analize sporočil in profilov, so ugotovili, da so samski najmanj aktivni med 14. in 15. uro. Moški so bolj aktivni in odzivni med 9. in 10. uro dopoldne, ženske malce pozneje, med 10. in 11. uro.

Rastejo tudi slovenski portali

Nadaljnja rast, ki se jim napoveduje, se obeta tudi našim spletnim storitvam na tem področju. Na ona-on.com portalu tudi v prihodne pričakujejo rast uporabe spletnih zmenkov »kot osrednjega načina spoznavanja v starostni skupini od 25 do 50 let«. Kot pravi Luka Kogovšek, vodja portala ona-on.com, je v letu 2014 v tej starostni skupini na spletu nastalo okoli 30 odstotkov novih parov, na ona-on.com večina parov v Sloveniji (883 parov). Kogovšek dodaja, da je vse bolj v ospredju uporaba mobilnih zmenkov, v samo prvem mesecu so zabeležili več kot 6 tisoč uporabnikov mobilne aplikacije.

Poznate aplikacijo Tinder?

Poslanih več kot 3,2 milijonov sporočil

Uporabniki na ona-on.com portalu so si poslali več kot 3,2 milijonov sporočil, skupno je uporabnikov že več kot 142 tisoč. Kar nekaj je bilo ujemanj med njimi, saj so se dogovorili za več kot 29 tisoč srečanj v živo.

2014 o Taylor Swift, 2015 o Adele

Najpogostejša beseda, ki so jo pri Zoosk zaznali v opisih, je bila leta 2014 “ljubezen”, predvidevajo, da bo leta 2015 najpogostejša beseda “všeč”. Največkrat je leta 2014 beseda tekla o televizijski seriji The Walking Dead, leta 2015 pa o Better Call Saul. O Taylor Swift se je letos govorilo največkrat na področju glasbenikov, naslednje leto pa bo leto Adele.

Kakšne fotografije so odbijajoče?

Pri Zoosk napovedujejo tudi spremembe na področju fotografij. Slike, na katerih so moški slikani zunaj, so vplivale na povečano število sporočil, medtem ko so priljubljeni selfiji le zmanjševali možnost za prejem novih sporočil. To bi lahko povezali z izsledki raziskav, v katerih so anketiranci opisali osebe na selfijih za sebične in samovšečne. Očitno so selfiji preveč odbijajoči, da bi vam drugi  napisali prijetno sporočilce. Za naslednje leto Zoosk svetuje, da se slikate z nasmehom na obrazu, a brez pačenja. Odsvetujejo selfije v kopalnici.

Pri ženskah pa je – zanimivo – ravno obratno. Tiste, slikane zunaj, so imele kar za 40 odstotkov manjšo verjetnost, da so prejele sporočilo, selfiji pa so to verjetnost povečali le za štiri odstotke. Za naslednje leto svetujejo, da ženske ne delajo »duck face« mimik, ker so že iz mode, raje naj pokažejo, kako v naravi preživljajo svoj prosti čas.

Naravni videz je in!

Slike, na katerih je oseba ujeta v celoti, so letos povečale možnost za prejem sporočil, kar za 203 odstotkov, medtem ko so slike s prijatelji ali živalmi zmanjšali to verjetnost za skoraj polovico. Zoosk za leto 2015 svetuje, da se fotografirate tako, kot ste videti vsak dan Naravni videz je tisti, ki naj bi zažigal naslednje leto. Če ste pristaš/ica fotografiranja pred ogledalom, pa raje prosite prijatelja oziroma prijateljico naj vas fotografira.

Če je moški ločen, dobi več sporočil

Opaziti je še eno veliko razliko med spoloma. Med tem ko opisi ločenec, moja bivša in podobno povečuje možnost za sporočila s strani nasprotnega spola, pa podobni opisi na ženskih profilih precej zmanjšujejo možnost za nova poznanstva.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>


Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Oznake: , , ,