Kako deluje Uber za frizerje?

Včasih nas zaradi zanemarjene pričeske frizerji kar lovijo, saj ne najdemo časa, da bi sedli za njihov stol. Ta problem rešuje startup Shortcut, ki razvija aplikacijo, ki omogoča, da nas bo frizer kar sam obiskal na našem domu, v pisarni ali hotelu.
Kako deluje Uber za frizerje?

Shortcut je trenutno na voljo le v New Yorku (Vir slike: YouTube).

Gre za različico aplikacije Uber, ki v tem primeru združuje frizerje. Poglejmo, kaj nova aplikacija nudi in kako deluje. Steven Tweedie iz Business Insider je novost preizkusil kar v pisarni v New Yorku. Shortcut aplikacija pride v poštev zlasti, ko so vrata frizerskih salonov že zaprta ali pa je njihov urnik za tekoči dan ali celo teden že poln. Za termin lahko uporabnik zaprosi katerikoli dan v tednu, tudi ob koncu tedna, od 8. ure do polnoči.

Aplikacija zahteva izpolnitev določitev podatkov, moški si lahko poleg urejanja pričeske izberejo tudi britje oziroma ureditev brade, in lokacijo, naročilo za več ljudi pa plačilo zniža.

Več glav, več popusta

Za zdaj velja, da Shortcut ni najbolj prijazen do naših denarnic. Cena za striženje se začne pri 75 dolarjih oziroma dobrih 60 evrih, uporabnik pa ob registraciji prejme 20-odstotni popust, torej plača 48 evrov. To je še vedno precej drago, še zlasti če upoštevamo, da se na primer v našem glavnem mestu moško striženje računa od 15 do največ 25 evrov. Ima pa zato, kot rečeno, Shortcut možnost popusta na več strank. Če najdete na primer tri osebe, ki si želijo nove pričeske, bo cena padla na 50 dolarjev za vsakega (40 evrov po glavi). Še vedno je to precej drago, a upoštevajmo, da gre za klic na dom, ko druge možnosti za obisk frizerja ni.

Poslovno oblečeni frizer

Po tem ko prek aplikacije izberemo, česa si sploh želimo in kje, ekipa Shortcuta obvesti frizerja o lokaciji, ta pa naj bi po trditvah Tweedieja na lokacijo prišel v manj kot 30 minutah. Tweedieja je obiskal frizer Pedro, ki je obenem tudi direktor operative pri Shortcutu. Prišel je pravočasno, kot so mu naznanili, oblečen je bil poslovno, ob sebi pa je imel tudi torbo s potrebnimi pripomočki.

Striženje brez pogleda v ogledalo

Odšla sta v manjšo sejno sobo, ki jo je novinar rezerviral ravno za njegov obisk, Pedro se je začel takoj pripravljati, med drugim je na tla položil tudi zaščito. Frizer na terenu je hitro pripravil vse potrebno, Tweedie pa se je kmalu znašel na stolu, s katerega je strmel v steno. Pedro mu je omenil, da je striženje brez da bi se gledali v gledalo, le stvar navade. Ob sebi je sicer imel manjšo ogledalo, ob koncu pa mu je ponudil, da se gre preveriti še v kopalnico.

Tweedie je izkušnjo striženja na delovnem mestu opisal kot nenavadno in predvideval, da je podoben občutek tudi med domačimi štirimi stenami. Ne gre za neprijeten občutek, vendar takšnega striženja ni navajen, saj sam običajno zavije k frizerju ob koncu tedna ali po službi.

Shortcutovci morajo biti prilagodljivi

Pedro pravi, da so frizerji pri Shortcutu v posebni situaciji. Stranke jih namreč povabijo v osebni prostor, zato se mora frizer čim hitreje prilagoditi na nove okoliščine, obenem pa je nujno, da je komunikativen oziroma prilagodljiv glede na uporabnikove potrebe. Nekateri namreč striženje dojemajo kot možnost za sprostitev, da zaprejo oči in odtavajo od napornega urnika, medtem ko drugi Shortcut uporabijo ravno zaradi tega, da lahko nemoteno nadaljujejo s svojim delom v pisarni. Nekateri celo med striženjem opravljajo klice.

Striženje s pripravo vred je trajalo 30 minut, Tweedie pa je bil z rezultatom zadovoljen. Plačilo se opravi prek Sqaure bralnika kreditnih kartic, vsak Shortcutovec ima ob sebi pametni telefon.

Tudi čiščenje je bilo hitro. Pedro je zaščito, ki jo je pred striženjem dal na tla, zavil v klopčič in ga dal v torbo k ostalim pripomočkom. Shorcut je trenutno na voljo le v New Yorku, v prihodnosti pa načrtujejo širjenje.  

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje