Kako izboljšati slikovni material za Facebook?

Izbira vizualnega materiala se razlikuje glede na storitev oziroma izdelek, ki ga posamezno podjetje ponuja. Nekatera stremijo k večji eleganci ravno na račun svoje storitve, med temi najbolj izstopajo večja podjetja, ki se ukvarjajo s proizvodnjo zdravil, tudi računalniška podjetja.
Kako izboljšati slikovni material za Facebook?

Tudi resnejša podjetja si lahko privoščijo sproščeno komunikacijo in zabavne dizajne, pravi Mojca Marš (Vir slike: osebni arhiv)

Odločitev za vrsto komunikacije in izbiro slikovnih objav oziroma dizajnov je na plečih podjetja, pravi Mojca Marš, ustanoviteljica agencija Super Spicy Media. Na eni strani so tisti, ki stremijo k večji eleganci zaradi storitev oziroma izdelkov, ki jih nudijo, na drugi pa tisti, katerih izdelki oziroma storitve so bolj sproščene in zabavnejše, zato je takšna tudi vsebina – pripravljajo bolj sproščeno komunikacijo, »ki se odraža tudi v simpatičnih dizajnih slikovnih objav ali naslovnih fotografij«. Te so vidne v vključevanju različnih elementov, od puščic, značk, trakov, zabavnih napisov in živahnejših barv. Pa vendar si po izkušnjah Marševe tudi resnejša podjetja lahko privoščijo sproščeno komunikacijo in zabavne dizajne, »mogoče bodo te vrste objav celo uspešnejše, kot tiste, ki so jih vajeni«.

Kaj pa tisti, ki nimajo časa in izkušenj z oblikovanjem?

Eno od orodij, ki podjetjem olajša pripravo slikovnega materiala za Facebooka, je Canva. »Ima nekaj prednastavljenih predlogov dizajnov oziroma slikovnih objav, ki si jih lahko potem urediš glede na svoje želje in potrebe: dodaš logotip, spremeniš tekst, zamenjaš fotografijo. Te predloge pripravljajo oblikovalci, kar pomeni, da so zastavljene tako, kot morajo biti uspešne objave na Facebooku,« svetuje Marševa.

Sama sicer večino objav oblikuje v Photoshopu in Illustratorju, a je orodje preizkusila in bila zadovoljna kljub nekaterim napakam, ki pa jih redno odpravljajo. Canva po njenem mnenju lahko olajša delo marsikateremu posamezniku, »ki se nima časa ali priložnosti naučiti oblikovanja oziroma spoznati oblikovalskih programov«. Posamezniki si s takšnimi orodji prihranijo veliko časa in živcev, slikovne objave pa so vizualno prijaznejše.

Kako oblikuje Marševa?

Prisega na lastnoročno izdelavo, in sicer z orodji, kot so Adobe Photoshop, Sketch in Adobe Illustrator. »Tako zagotovim, da je dizajn resnično moj in da prek družabnih omrežij komuniciram z ustaljeno vizualno podobo.« Na spletu sicer obstaja veliko drugih orodij in pristopov: »Od neke vrste online Photoshopa do brezplačnih oblikovalskih elementov, ki jih lahko pozneje uporabijo v svojih dizajnih. Oblikovalsko delo lahko celo ´outsourcajo´ s storitvami, kot je 99design. Vse pa je odvisno od potreb, želja in proračuna, ki ga neko podjetje ali podjetnik ima.«

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>


Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

Lokacijsko omejeni oglasi predstavljajo možnost, da ciljno publiko svojega oglaševanja omejite na določeno geografsko območje. Tako lahko svoj oglas usmerite le na določeno področje in povečate njegovo učinkovitost. Vse skupaj zveni odlično, kajne? Vendar ni tako preprosto. Preberite več >>

Decembrske novosti na Facebooku

Decembrske novosti na Facebooku

Mraz in praznično vzdušje sta upočasnila Facebookove predstavitve novosti in prihajajočih funkcij. Kljub temu v prispevku predstavljamo zanimive novice in ponujamo nekaj nasvetov, kako lahko v zadnjih dneh pred novim letom pridobite zadnje stranke, ki še niso nakupile vseh daril. Preberite več >>

Oznake: , , , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje