Kako izboljšati slikovni material za Facebook?

Avtor Maruša Žibert — 19.08.2014
Komentiraj!
Izbira vizualnega materiala se razlikuje glede na storitev oziroma izdelek, ki ga posamezno podjetje ponuja. Nekatera stremijo k večji eleganci ravno na račun svoje storitve, med temi najbolj izstopajo večja podjetja, ki se ukvarjajo s proizvodnjo zdravil, tudi računalniška podjetja.
Kako izboljšati slikovni material za Facebook?

Tudi resnejša podjetja si lahko privoščijo sproščeno komunikacijo in zabavne dizajne, pravi Mojca Marš (Vir slike: osebni arhiv)

Odločitev za vrsto komunikacije in izbiro slikovnih objav oziroma dizajnov je na plečih podjetja, pravi Mojca Marš, ustanoviteljica agencija Super Spicy Media. Na eni strani so tisti, ki stremijo k večji eleganci zaradi storitev oziroma izdelkov, ki jih nudijo, na drugi pa tisti, katerih izdelki oziroma storitve so bolj sproščene in zabavnejše, zato je takšna tudi vsebina – pripravljajo bolj sproščeno komunikacijo, »ki se odraža tudi v simpatičnih dizajnih slikovnih objav ali naslovnih fotografij«. Te so vidne v vključevanju različnih elementov, od puščic, značk, trakov, zabavnih napisov in živahnejših barv. Pa vendar si po izkušnjah Marševe tudi resnejša podjetja lahko privoščijo sproščeno komunikacijo in zabavne dizajne, »mogoče bodo te vrste objav celo uspešnejše, kot tiste, ki so jih vajeni«.

Kaj pa tisti, ki nimajo časa in izkušenj z oblikovanjem?

Eno od orodij, ki podjetjem olajša pripravo slikovnega materiala za Facebooka, je Canva. »Ima nekaj prednastavljenih predlogov dizajnov oziroma slikovnih objav, ki si jih lahko potem urediš glede na svoje želje in potrebe: dodaš logotip, spremeniš tekst, zamenjaš fotografijo. Te predloge pripravljajo oblikovalci, kar pomeni, da so zastavljene tako, kot morajo biti uspešne objave na Facebooku,« svetuje Marševa.

Sama sicer večino objav oblikuje v Photoshopu in Illustratorju, a je orodje preizkusila in bila zadovoljna kljub nekaterim napakam, ki pa jih redno odpravljajo. Canva po njenem mnenju lahko olajša delo marsikateremu posamezniku, »ki se nima časa ali priložnosti naučiti oblikovanja oziroma spoznati oblikovalskih programov«. Posamezniki si s takšnimi orodji prihranijo veliko časa in živcev, slikovne objave pa so vizualno prijaznejše.

Kako oblikuje Marševa?

Prisega na lastnoročno izdelavo, in sicer z orodji, kot so Adobe Photoshop, Sketch in Adobe Illustrator. »Tako zagotovim, da je dizajn resnično moj in da prek družabnih omrežij komuniciram z ustaljeno vizualno podobo.« Na spletu sicer obstaja veliko drugih orodij in pristopov: »Od neke vrste online Photoshopa do brezplačnih oblikovalskih elementov, ki jih lahko pozneje uporabijo v svojih dizajnih. Oblikovalsko delo lahko celo ´outsourcajo´ s storitvami, kot je 99design. Vse pa je odvisno od potreb, želja in proračuna, ki ga neko podjetje ali podjetnik ima.«

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!