Kako je tehnologija spremenila način iskanja dela?

Če smo pred leti službe iskali prek oglasov v časopisih in portalih, danes nove karierne priložnosti iščemo tudi prek družbenih omrežij, kjer vse več delodajalcev išče svoje nove sodelavce. Pri teh prednjači omrežje LinkedIn.
Kako je tehnologija spremenila način iskanja dela?

Skoraj tretjina delodajalcev je že zavrnila kandidate na podlagi neprimerne vsebine na družbenih omrežjih (Vir slike: YouTube).

LinkedIn ostaja najbolj priljubljena platforma za profesionalne namene med družbenimi omrežji, tako med delodajalci kot tudi med iskalci zaposlitve, ugotavlja zadnja raziskava skupine Adecco. V Sloveniji četrtina uporabnikov uporablja LinkedIn izključno za iskanje zaposlitve, 26 odstotkov pa za profesionalne in zasebne namene.

Facebook bolj za zabavo kot za iskanje službe

Na drugih omrežjih, kot je recimo Facebook, pa Slovenci, vsaj kar se tiče iskanja zaposlitve, nismo aktivni. Zgolj slaba dva odstotka anketirancev – v raziskavo je Adecco vključil več kot 31 tisoč iskalcev zaposlitve in več kot 4.100 zaposlovalcev iz 26 držav – uporabljata Facebook z namenom iskanja zaposlitve, za poslovne in osebne namene pa štiri od desetih.

Priložnosti Twitterja, Instagram in YouTuba še nismo prepoznali

Podobno je tudi na ostalih omrežjih, na Twitterju, Instagramu in YouTubu: zgolj en odstotek uporabnikov teh omrežij le-te uporablja za iskanje nove karierne priložnosti. Za osebno uporabo najpogosteje uporabljajo YouTube (dobrih 71 odstotkov), Instagram (slabih 33 odstotkov) in Twitter (dobrih 20 odstotkov), razkrivajo pri Adeccu.

Večja aktivnost na družbenih omrežjih, večja možnost, da se vam javi delodajalec

Več, kot boste imeli računov na družbenih omrežjih in boste na njih tudi aktivni, večjo možnost boste imeli, da bo delodajalec stopil v stik z vami, še dodajo. Z aktivnostjo na enem omrežju je le 16 odstotkov verjetnosti, da se bo oglasil delodajalec, medtem ko ta verjetnost naraste na 46 odstotkov, če boste uporabljali vseh pet največjih globalnih platform. Več kot petino iskalcev dela so zaposlovalci našli prek družbenih omrežij.

Delodajalci kopljejo podatke o kandidatih na družbenih omrežjih

Tehnologija vse bolj spreminja načine, kako ljudje iščejo delo in kako podjetja rekrutirajo kandidate. Pri tem pa je vse bolj pomembna tudi vloga družbenih omrežij, pri Adeccu dodajo še, da bodo klasične oblike zaposlitvenih oglasov izgubile pomen za okoli pet odstotkov v korist družbenih omrežij, saj delodajalci vse več informacij o kandidatih iščjo prek omenjenih omrežij.

Delodajalci podatke, ki jih pridobijo prek družbenih omrežij, jemljejo skrajno resno. Kar 28 odstotkov jih je kandidate že zavrnilo na podlagi neprimernih vsebin na svojih kanalih ali zaradi nasprotujočih si informacij, ki jih kandidati o sebi delijo na spletu in po klasičnih komunikacijskih kanalih.

Pred nami je smartworking

Prihodnost prinaša mnoge spremembe, dodajajo pri Adeccu. Fleksibilnost posameznikovega delovnega mesta bo postal bistven del novih načinov dela. Opažajo tudi pojav koncepta smartworking, ki bo ustvaril nove interakcije in povezave med zaposlovalci in zaposlenimi.  Poseben vpliv bo imel tudi na okolja podjetij, zahteval pa bo drugačne pristope v tradicionalnem odnosu med delodajalcem in zaposlenim, so še prepričani pri Adeccu.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>

Virtualna pisarna v Ljubljani

Virtualna pisarna v Ljubljani

Virtualna pisarna v Ljubljani. Uredimo takoj. Prenos sedeža na naši VEM točki v 5 min. Skeniranje, prepošiljanje pošte. Največ zadovoljnih strank. Vse v ceni. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana! Preberite več >>

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

O tehnologiji veriženja blokov se v zadnjem času veliko govori. Pred začetkom Blockchain Roadshowa, v okviru katerega boste spoznali blockchain in njegove potenciale, smo se pogovarjali z vodjo Blockchain Think Tanka dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Maribor

Blockchain Roadshow: Maribor

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo tudi Maribor, dobimo se v Hotelu City Maribor.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Nova Gorica

Blockchain Roadshow: Nova Gorica

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo tudi Novo Gorico, kjer nas bodo prijazno gostili v Primorskem tehnološkem parku. Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Trbovlje

Blockchain Roadshow: Trbovlje

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo tudi Trbovlje, kjer nas bodo prijazno gostili v Katapultu. Preberite več >>

Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo številne kraje v Sloveniji - toplo vabljeni, da preverite program in se nam pridružite. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

21.11.2017 od 16:30 do 08.12.2017 18:00
Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo številne kraje v Sloveniji - toplo vabljeni, da preverite program in se nam pridružite.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Trbovlje

21.11.2017 od 16:30 do 19:00
Blockchain Roadshow: Trbovlje

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo tudi Trbovlje, kjer nas bodo prijazno gostili v Katapultu.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana

07.12.2017 od 10:00 do 08.12.2017 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Vse za podjetje