Kako je tehnologija spremenila način iskanja dela?

Če smo pred leti službe iskali prek oglasov v časopisih in portalih, danes nove karierne priložnosti iščemo tudi prek družbenih omrežij, kjer vse več delodajalcev išče svoje nove sodelavce. Pri teh prednjači omrežje LinkedIn.
Kako je tehnologija spremenila način iskanja dela?

Skoraj tretjina delodajalcev je že zavrnila kandidate na podlagi neprimerne vsebine na družbenih omrežjih (Vir slike: YouTube).

LinkedIn ostaja najbolj priljubljena platforma za profesionalne namene med družbenimi omrežji, tako med delodajalci kot tudi med iskalci zaposlitve, ugotavlja zadnja raziskava skupine Adecco. V Sloveniji četrtina uporabnikov uporablja LinkedIn izključno za iskanje zaposlitve, 26 odstotkov pa za profesionalne in zasebne namene.

Facebook bolj za zabavo kot za iskanje službe

Na drugih omrežjih, kot je recimo Facebook, pa Slovenci, vsaj kar se tiče iskanja zaposlitve, nismo aktivni. Zgolj slaba dva odstotka anketirancev – v raziskavo je Adecco vključil več kot 31 tisoč iskalcev zaposlitve in več kot 4.100 zaposlovalcev iz 26 držav – uporabljata Facebook z namenom iskanja zaposlitve, za poslovne in osebne namene pa štiri od desetih.

Priložnosti Twitterja, Instagram in YouTuba še nismo prepoznali

Podobno je tudi na ostalih omrežjih, na Twitterju, Instagramu in YouTubu: zgolj en odstotek uporabnikov teh omrežij le-te uporablja za iskanje nove karierne priložnosti. Za osebno uporabo najpogosteje uporabljajo YouTube (dobrih 71 odstotkov), Instagram (slabih 33 odstotkov) in Twitter (dobrih 20 odstotkov), razkrivajo pri Adeccu.

Večja aktivnost na družbenih omrežjih, večja možnost, da se vam javi delodajalec

Več, kot boste imeli računov na družbenih omrežjih in boste na njih tudi aktivni, večjo možnost boste imeli, da bo delodajalec stopil v stik z vami, še dodajo. Z aktivnostjo na enem omrežju je le 16 odstotkov verjetnosti, da se bo oglasil delodajalec, medtem ko ta verjetnost naraste na 46 odstotkov, če boste uporabljali vseh pet največjih globalnih platform. Več kot petino iskalcev dela so zaposlovalci našli prek družbenih omrežij.

Delodajalci kopljejo podatke o kandidatih na družbenih omrežjih

Tehnologija vse bolj spreminja načine, kako ljudje iščejo delo in kako podjetja rekrutirajo kandidate. Pri tem pa je vse bolj pomembna tudi vloga družbenih omrežij, pri Adeccu dodajo še, da bodo klasične oblike zaposlitvenih oglasov izgubile pomen za okoli pet odstotkov v korist družbenih omrežij, saj delodajalci vse več informacij o kandidatih iščjo prek omenjenih omrežij.

Delodajalci podatke, ki jih pridobijo prek družbenih omrežij, jemljejo skrajno resno. Kar 28 odstotkov jih je kandidate že zavrnilo na podlagi neprimernih vsebin na svojih kanalih ali zaradi nasprotujočih si informacij, ki jih kandidati o sebi delijo na spletu in po klasičnih komunikacijskih kanalih.

Pred nami je smartworking

Prihodnost prinaša mnoge spremembe, dodajajo pri Adeccu. Fleksibilnost posameznikovega delovnega mesta bo postal bistven del novih načinov dela. Opažajo tudi pojav koncepta smartworking, ki bo ustvaril nove interakcije in povezave med zaposlovalci in zaposlenimi.  Poseben vpliv bo imel tudi na okolja podjetij, zahteval pa bo drugačne pristope v tradicionalnem odnosu med delodajalcem in zaposlenim, so še prepričani pri Adeccu.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Skrb za pozitivno klimo v podjetju prinaša rezultate

Skrb za pozitivno klimo v podjetju prinaša rezultate

Udeleženci konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! so z zanimanjem prisluhnili Mihi Lavtarju iz podjetja Optiweb. Razkril jim je, na kakšen način motivira svoje zaposlene in skrbi za pozitivno delovno klimo v podjetju. Preberite več >>

Mladi podjetniki že odpirajo svoja prva podjetja

Mladi podjetniki že odpirajo svoja prva podjetja

Projekt Mladi podjetniki, ki ga razpisuje Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, sofinancirata pa ga Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada, je v polnem zagonu, kar pomeni, da bomo do konca maja leta 2019 dobili skoraj 300 novih nadobudnih mladih podjetnikov. Preberite več >>

Od pametne vremenske postaje do avtomobilčka, ki ga lahko upravljate prek spleta

Od pametne vremenske postaje do avtomobilčka, ki ga lahko upravljate prek spleta

Na Fakulteti za elektrotehniko v Ljubljani so v torek, 12. junija, organizirali zaključni dogodek tečaja IoT Fundamentals, v okviru katerega so udeleženci tečaja predstavili svoje IoT rešitve. Preberite več >>

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Vrhunec letošnje konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! je bil zaključek izbora Mladi podjetnik leta 2018. Prestižni naziv je pripadel Domžalčanu Rok Stariču - Rok´s nut butter d.o.o.. Preberite več >>

Skrb za spletno varnost z GDPR vendarle narašča

Skrb za spletno varnost z GDPR vendarle narašča

Z uveljavitvijo Splošne uredbe Evropske unije o varstvu podatkov - GDPR morajo podjetja posvetiti precej večjo vlogo varnosti podatkov svojih strank. Bodo slednje vendarle začele več pozornosti namenjati varnosti na spletu? Preberite več >>

»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

Uspešno slovensko zagonsko podjetje VIAR, ki deluje na področju navidezne resničnosti, je lani prejelo nagrado slovenski start-up leta, poleg tega pa je vključeno v program Kolektor Ventures. Pogovarjali smo se s soustanoviteljem in direktorjem podjetja Jernejem Mirtom. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje