Kako je tehnologija spremenila način iskanja dela?

Če smo pred leti službe iskali prek oglasov v časopisih in portalih, danes nove karierne priložnosti iščemo tudi prek družbenih omrežij, kjer vse več delodajalcev išče svoje nove sodelavce. Pri teh prednjači omrežje LinkedIn.
Kako je tehnologija spremenila način iskanja dela?

Skoraj tretjina delodajalcev je že zavrnila kandidate na podlagi neprimerne vsebine na družbenih omrežjih (Vir slike: YouTube).

LinkedIn ostaja najbolj priljubljena platforma za profesionalne namene med družbenimi omrežji, tako med delodajalci kot tudi med iskalci zaposlitve, ugotavlja zadnja raziskava skupine Adecco. V Sloveniji četrtina uporabnikov uporablja LinkedIn izključno za iskanje zaposlitve, 26 odstotkov pa za profesionalne in zasebne namene.

Facebook bolj za zabavo kot za iskanje službe

Na drugih omrežjih, kot je recimo Facebook, pa Slovenci, vsaj kar se tiče iskanja zaposlitve, nismo aktivni. Zgolj slaba dva odstotka anketirancev – v raziskavo je Adecco vključil več kot 31 tisoč iskalcev zaposlitve in več kot 4.100 zaposlovalcev iz 26 držav – uporabljata Facebook z namenom iskanja zaposlitve, za poslovne in osebne namene pa štiri od desetih.

Priložnosti Twitterja, Instagram in YouTuba še nismo prepoznali

Podobno je tudi na ostalih omrežjih, na Twitterju, Instagramu in YouTubu: zgolj en odstotek uporabnikov teh omrežij le-te uporablja za iskanje nove karierne priložnosti. Za osebno uporabo najpogosteje uporabljajo YouTube (dobrih 71 odstotkov), Instagram (slabih 33 odstotkov) in Twitter (dobrih 20 odstotkov), razkrivajo pri Adeccu.

Večja aktivnost na družbenih omrežjih, večja možnost, da se vam javi delodajalec

Več, kot boste imeli računov na družbenih omrežjih in boste na njih tudi aktivni, večjo možnost boste imeli, da bo delodajalec stopil v stik z vami, še dodajo. Z aktivnostjo na enem omrežju je le 16 odstotkov verjetnosti, da se bo oglasil delodajalec, medtem ko ta verjetnost naraste na 46 odstotkov, če boste uporabljali vseh pet največjih globalnih platform. Več kot petino iskalcev dela so zaposlovalci našli prek družbenih omrežij.

Delodajalci kopljejo podatke o kandidatih na družbenih omrežjih

Tehnologija vse bolj spreminja načine, kako ljudje iščejo delo in kako podjetja rekrutirajo kandidate. Pri tem pa je vse bolj pomembna tudi vloga družbenih omrežij, pri Adeccu dodajo še, da bodo klasične oblike zaposlitvenih oglasov izgubile pomen za okoli pet odstotkov v korist družbenih omrežij, saj delodajalci vse več informacij o kandidatih iščjo prek omenjenih omrežij.

Delodajalci podatke, ki jih pridobijo prek družbenih omrežij, jemljejo skrajno resno. Kar 28 odstotkov jih je kandidate že zavrnilo na podlagi neprimernih vsebin na svojih kanalih ali zaradi nasprotujočih si informacij, ki jih kandidati o sebi delijo na spletu in po klasičnih komunikacijskih kanalih.

Pred nami je smartworking

Prihodnost prinaša mnoge spremembe, dodajajo pri Adeccu. Fleksibilnost posameznikovega delovnega mesta bo postal bistven del novih načinov dela. Opažajo tudi pojav koncepta smartworking, ki bo ustvaril nove interakcije in povezave med zaposlovalci in zaposlenimi.  Poseben vpliv bo imel tudi na okolja podjetij, zahteval pa bo drugačne pristope v tradicionalnem odnosu med delodajalcem in zaposlenim, so še prepričani pri Adeccu.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

Eden izmed finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2016, SmartNinja, pomaga ljudem odkriti in razviti talente in veščine na sodobnem IT področju. Te udeležencem pomagajo pri iskanju službe ali pri odločitvi za lastno podjetje. Intervju z ekipo si lahko preberete v spodnjem prispevku. Preberite več >>

AmblyoPlay – nova rešitev za otroke s težavami pri vidu

AmblyoPlay – nova rešitev za otroke s težavami pri vidu

Idrijsko zagonsko podjetje Smart Optometry je na trgu ponudilo novo rešitev za trening vida AmblyoPlay, ki je namenjena otrokom s težavami v vidnem sistemu. Preberite več >>

Slovenska podjetnika s Tinglesom med eminentno druščino

Slovenska podjetnika s Tinglesom med eminentno druščino

Imate težave z nespečnostjo in anksioznostjo? Verjetno bi bila aplikacija Tingles prava rešitev za vaše težave. Razvila sta jo Slovenca Gašper Kolenc in Miha Mlakar. Preberite več >>

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Prve javne ponudbe kriptožetonov oziroma ICO kampanje omogočajo posameznikom, da podprejo zanimive projekte, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov. Na žalost pa je med obilico ICO projektov tudi veliko lažnih. Kako prepoznati kvaliteten projekt in kako se izogniti goljufom? Preberite več >>

Panorganic: S kakovostnim produktom se odpirajo vrata

Panorganic: S kakovostnim produktom se odpirajo vrata

Zmagovalec izbora Mladi podjetnik leta 2016, podjetje Panorganic iz Ljutomera, že 5 let uspešno deluje. V prihodnosti si obeta nove izzive, ki so povezani tudi s širitvijo iz Prlekije v sosednje države in na vzhodno Evropo. Preberite več >>

Kolumna: Prihajajo ICO zombiji!

Kolumna: Prihajajo ICO zombiji!

Vedno več startupov zbira sredstva v okviru t .i. javnih ponudb kriptožetonov (ICO). Predvsem zato, ker je (vsaj do sedaj) bila uspešnost tovrstnega zbiranja kapitala vseeno višja, kot pa preko poslovnih angelov in skladov tveganega kapitala (ki so malce bolj izbirčni). Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje