Kako je tehnologija spremenila način iskanja dela?

Če smo pred leti službe iskali prek oglasov v časopisih in portalih, danes nove karierne priložnosti iščemo tudi prek družbenih omrežij, kjer vse več delodajalcev išče svoje nove sodelavce. Pri teh prednjači omrežje LinkedIn.
Kako je tehnologija spremenila način iskanja dela?

Skoraj tretjina delodajalcev je že zavrnila kandidate na podlagi neprimerne vsebine na družbenih omrežjih (Vir slike: YouTube).

LinkedIn ostaja najbolj priljubljena platforma za profesionalne namene med družbenimi omrežji, tako med delodajalci kot tudi med iskalci zaposlitve, ugotavlja zadnja raziskava skupine Adecco. V Sloveniji četrtina uporabnikov uporablja LinkedIn izključno za iskanje zaposlitve, 26 odstotkov pa za profesionalne in zasebne namene.

Facebook bolj za zabavo kot za iskanje službe

Na drugih omrežjih, kot je recimo Facebook, pa Slovenci, vsaj kar se tiče iskanja zaposlitve, nismo aktivni. Zgolj slaba dva odstotka anketirancev – v raziskavo je Adecco vključil več kot 31 tisoč iskalcev zaposlitve in več kot 4.100 zaposlovalcev iz 26 držav – uporabljata Facebook z namenom iskanja zaposlitve, za poslovne in osebne namene pa štiri od desetih.

Priložnosti Twitterja, Instagram in YouTuba še nismo prepoznali

Podobno je tudi na ostalih omrežjih, na Twitterju, Instagramu in YouTubu: zgolj en odstotek uporabnikov teh omrežij le-te uporablja za iskanje nove karierne priložnosti. Za osebno uporabo najpogosteje uporabljajo YouTube (dobrih 71 odstotkov), Instagram (slabih 33 odstotkov) in Twitter (dobrih 20 odstotkov), razkrivajo pri Adeccu.

Večja aktivnost na družbenih omrežjih, večja možnost, da se vam javi delodajalec

Več, kot boste imeli računov na družbenih omrežjih in boste na njih tudi aktivni, večjo možnost boste imeli, da bo delodajalec stopil v stik z vami, še dodajo. Z aktivnostjo na enem omrežju je le 16 odstotkov verjetnosti, da se bo oglasil delodajalec, medtem ko ta verjetnost naraste na 46 odstotkov, če boste uporabljali vseh pet največjih globalnih platform. Več kot petino iskalcev dela so zaposlovalci našli prek družbenih omrežij.

Delodajalci kopljejo podatke o kandidatih na družbenih omrežjih

Tehnologija vse bolj spreminja načine, kako ljudje iščejo delo in kako podjetja rekrutirajo kandidate. Pri tem pa je vse bolj pomembna tudi vloga družbenih omrežij, pri Adeccu dodajo še, da bodo klasične oblike zaposlitvenih oglasov izgubile pomen za okoli pet odstotkov v korist družbenih omrežij, saj delodajalci vse več informacij o kandidatih iščjo prek omenjenih omrežij.

Delodajalci podatke, ki jih pridobijo prek družbenih omrežij, jemljejo skrajno resno. Kar 28 odstotkov jih je kandidate že zavrnilo na podlagi neprimernih vsebin na svojih kanalih ali zaradi nasprotujočih si informacij, ki jih kandidati o sebi delijo na spletu in po klasičnih komunikacijskih kanalih.

Pred nami je smartworking

Prihodnost prinaša mnoge spremembe, dodajajo pri Adeccu. Fleksibilnost posameznikovega delovnega mesta bo postal bistven del novih načinov dela. Opažajo tudi pojav koncepta smartworking, ki bo ustvaril nove interakcije in povezave med zaposlovalci in zaposlenimi.  Poseben vpliv bo imel tudi na okolja podjetij, zahteval pa bo drugačne pristope v tradicionalnem odnosu med delodajalcem in zaposlenim, so še prepričani pri Adeccu.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Virtualna pisarna v Ljubljani

Virtualna pisarna v Ljubljani

Virtualna pisarna v Ljubljani. Uredimo takoj. Prenos sedeža na naši VEM točki v 5 min. Skeniranje, prepošiljanje pošte. Največ zadovoljnih strank. Vse v ceni. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Video: Robin Hanson: Kaj bi se zgodilo, če bi naložili svoje možgane v računalnike?

Video: Robin Hanson: Kaj bi se zgodilo, če bi naložili svoje možgane v računalnike?

Spoznajte »eme« – stroje, ki posnemajo človeške možgane in lahko mislijo, čutijo in delajo točno tako kot možgani, katerih kopija so. Preberite več >>

Video: Guy Kawasaki: Nauki Steva Jobsa

Video: Guy Kawasaki: Nauki Steva Jobsa

Guy Kawasaki je dolga leta delal v podjetju Apple pod vodstvom ustanovitelja Steva Jobsa. V tem času je od njega pridobil ogromno znanja. Preberite več >>

Prvi slovenski center LEGO robotike

Prvi slovenski center LEGO robotike

Inštitut 4.0 je pred kratkim odprl Center LEGO robotike, prvo inštitucijo, namenjeno LEGO robotiki, v Ljubljani. Zgodbo inštituta in centra predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Predlog za branje: Tesla, SpaceX, and the Quest for a Fantastic Future

Predlog za branje: Tesla, SpaceX, and the Quest for a Fantastic Future

Vsi smo že slišali za Elona Muska ter njegove izvirne ideje in projekte. Če vas zanima več o vizionarju za električnimi avtomobili Tesla, preberite njegovo biografijo. Preberite več >>

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Slovensko zagonsko podjetje Viberate s svojo platformo za povezovanje glasbenikov in organizatorjev koncertov začenja prvo javno ponudbo kovancev. Preberite več >>

Slovenski Hive Project zbral več kot 8,5 milijona dolarjev

Slovenski Hive Project zbral več kot 8,5 milijona dolarjev

Hive Project, slovenski projekt, ki želi s pomočjo tehnologije blockchain omogočiti prodajo terjatev tudi malim podjetjem in samostojnim podjetnikom, je s prvo javno ponudbo kovancev zbralo več kot dva tisoč bitcoinov oziroma več kot 8,5 milijona dolarjev. Preberite več >>

Iniciativa Blockchain Slovenija

Iniciativa Blockchain Slovenija

Ministrstvo za javno upravo je pred nekaj dnevi na podlagi Strategije razvoja informacijske družbe do leta 2020 – Digitalna Slovenija 2020 objavilo javni poziv zainteresirani javnosti k oblikovanju Iniciative Blockchain Slovenija. Svoj interes lahko izrazite do 30. novembra 2017. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje