Kako je tehnologija spremenila način iskanja dela?

Če smo pred leti službe iskali prek oglasov v časopisih in portalih, danes nove karierne priložnosti iščemo tudi prek družbenih omrežij, kjer vse več delodajalcev išče svoje nove sodelavce. Pri teh prednjači omrežje LinkedIn.
Kako je tehnologija spremenila način iskanja dela?

Skoraj tretjina delodajalcev je že zavrnila kandidate na podlagi neprimerne vsebine na družbenih omrežjih (Vir slike: YouTube).

LinkedIn ostaja najbolj priljubljena platforma za profesionalne namene med družbenimi omrežji, tako med delodajalci kot tudi med iskalci zaposlitve, ugotavlja zadnja raziskava skupine Adecco. V Sloveniji četrtina uporabnikov uporablja LinkedIn izključno za iskanje zaposlitve, 26 odstotkov pa za profesionalne in zasebne namene.

Facebook bolj za zabavo kot za iskanje službe

Na drugih omrežjih, kot je recimo Facebook, pa Slovenci, vsaj kar se tiče iskanja zaposlitve, nismo aktivni. Zgolj slaba dva odstotka anketirancev – v raziskavo je Adecco vključil več kot 31 tisoč iskalcev zaposlitve in več kot 4.100 zaposlovalcev iz 26 držav – uporabljata Facebook z namenom iskanja zaposlitve, za poslovne in osebne namene pa štiri od desetih.

Priložnosti Twitterja, Instagram in YouTuba še nismo prepoznali

Podobno je tudi na ostalih omrežjih, na Twitterju, Instagramu in YouTubu: zgolj en odstotek uporabnikov teh omrežij le-te uporablja za iskanje nove karierne priložnosti. Za osebno uporabo najpogosteje uporabljajo YouTube (dobrih 71 odstotkov), Instagram (slabih 33 odstotkov) in Twitter (dobrih 20 odstotkov), razkrivajo pri Adeccu.

Večja aktivnost na družbenih omrežjih, večja možnost, da se vam javi delodajalec

Več, kot boste imeli računov na družbenih omrežjih in boste na njih tudi aktivni, večjo možnost boste imeli, da bo delodajalec stopil v stik z vami, še dodajo. Z aktivnostjo na enem omrežju je le 16 odstotkov verjetnosti, da se bo oglasil delodajalec, medtem ko ta verjetnost naraste na 46 odstotkov, če boste uporabljali vseh pet največjih globalnih platform. Več kot petino iskalcev dela so zaposlovalci našli prek družbenih omrežij.

Delodajalci kopljejo podatke o kandidatih na družbenih omrežjih

Tehnologija vse bolj spreminja načine, kako ljudje iščejo delo in kako podjetja rekrutirajo kandidate. Pri tem pa je vse bolj pomembna tudi vloga družbenih omrežij, pri Adeccu dodajo še, da bodo klasične oblike zaposlitvenih oglasov izgubile pomen za okoli pet odstotkov v korist družbenih omrežij, saj delodajalci vse več informacij o kandidatih iščjo prek omenjenih omrežij.

Delodajalci podatke, ki jih pridobijo prek družbenih omrežij, jemljejo skrajno resno. Kar 28 odstotkov jih je kandidate že zavrnilo na podlagi neprimernih vsebin na svojih kanalih ali zaradi nasprotujočih si informacij, ki jih kandidati o sebi delijo na spletu in po klasičnih komunikacijskih kanalih.

Pred nami je smartworking

Prihodnost prinaša mnoge spremembe, dodajajo pri Adeccu. Fleksibilnost posameznikovega delovnega mesta bo postal bistven del novih načinov dela. Opažajo tudi pojav koncepta smartworking, ki bo ustvaril nove interakcije in povezave med zaposlovalci in zaposlenimi.  Poseben vpliv bo imel tudi na okolja podjetij, zahteval pa bo drugačne pristope v tradicionalnem odnosu med delodajalcem in zaposlenim, so še prepričani pri Adeccu.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Od ideje do globalne platforme: zgodba o tem, kako je zavarovalništvo vstopilo v digitalne valute

Od ideje do globalne platforme: zgodba o tem, kako je zavarovalništvo vstopilo v digitalne valute

Vse odkar smo javno naznanili projekt InsurePal in pričeli z globalno kampanjo, sem prejel ogromno pohval, kritik pa tudi skeptičnih pogledov in vprašanj o tem, kako in zakaj smo zavarovalništvo »prestavili« na tehnologijo veriženja blokov. Preberite več >>

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Zagonsko podjetje InsurePal predstavlja platformo za zavarovanje, ki deluje na tehnologiji veriženja blokov in uvaja inovacijo po metodi socialnega vplivanja. Preberite več >>

Infografika: 15,7-bilijonski vpliv umetne inteligence

Infografika: 15,7-bilijonski vpliv umetne inteligence

Za večino ljudi s področja tehnologije je vpliv umetne inteligence na družbo zanimiva, a tudi občutljiva tema. Kako bo umetna inteligenca vplivala na nas? Preberite več >>

Uber je po novem taksi služba!

Uber je po novem taksi služba!

Sodišče Evropske unije je končno izdalo sodbo v zadevi Uber. V njej je Uber opredeljen kot transportno podjetje in ne le kot ponudnik storitev posredovanja med potnikom in prevoznikom preko aplikacije (storitev informacijske družbe). Preberite več >>

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja. Preberite več >>

Kaj vsebuje učinkovita spletna stran za mobilno aplikacijo?

Kaj vsebuje učinkovita spletna stran za mobilno aplikacijo?

Odločili ste se, da boste pričeli z mobilnim marketingom, in že postavili strategijo. Razvili ste super mobilno aplikacijo, sedaj pa je čas za spletno stran, ki bo osnova za trženje aplikacije. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje