Kako načrtovati učinkovito komunikacijo s Facebook sledilci?

Manca Korelc je izkušena svetovalka, specializirana predvsem na področju trženja na spletu. Strategije za uspešno komunikacijo na družbenih omrežjih ji torej niso tuje, v seriji člankov pa jih je razkrila tudi našim bralcem.
Kako načrtovati učinkovito komunikacijo s Facebook sledilci?

Kako načrtovati učinkovito komunikacijo s Facebook sledilci? (Vir slike: Pixabay.com)

Te vam predstavljamo v nadaljevanju, kjer lahko najdete tudi povezave do vsakega posameznega članka in tako pridobite marsikatero koristno informacijo, ki bo izboljšala vašo komunikacijo s sledilci, da se bodo z veseljem vračali na vašo Facebook stran:

Natančno ciljanje s Facebook oglasi

Decembrski čas je kot nalašč za oglaševanje na spletu, saj smo potrošniki v tem mesecu bolj nagnjeni h kupovanju. Oglaševalci to lahko dodobra izkoristijo tudi z oglaševanjem na Facebooku, kjer lahko zelo natančno ciljajo svoje ciljne uporabnike. Preberite več >>

Dva brezplačna načina za učinkovito ciljanje Facebook uporabnikov

V prejšnjem prispevku ste si lahko prebrali, kakšne so smernice za čim bolj natančno ciljanje uporabnikov s Facebook oglasi, tokrat pa bomo šli še korak dlje pri doseganju točno tistih uporabnikov, ki lahko postanejo vaši kupci. Preberite več >>

Oblike oglaševanja na Facebooku

Facebook postaja vse bolj učinkovita platforma za oglaševanje. Z oglasi lahko dosegamo različne cilje, od povečanja obiska na spletno stran, povečanja všečkov Facebook strani, do pridobivanja konverzij in udeležencev oglaševanega Facebook dogodka. Preberite več >>

Kakšen Facebook oglas je dober oglas?

Facebook se kot vir potencialnih kupcev pospešeno uveljavlja v tržne strategije slovenskih podjetij. Oglaševati na Facebooku ali ne že davno ni več vprašanje, težje pa najdemo odgovor na vprašanje, kakšen oglas je uspešen oglas. Preberite več >>

Facebookova ocena relevantnosti – novo merilo za uspešne kampanje

Facebook je predstavil nov dejavnik za oglaševalce, ki pomaga do bolj optimiziranih oglasnih kampanj: »ocena relevantnosti« (ang: »relevance score«). Ocena je podobna oceni kakovosti, ki jo uporablja Google v svojem programu AdWords (ang: quality score), enako ocenjena od 1 do 10. Preberite več >>

Ključni kazalniki uspeha na družabnih omrežjih

Čar spletnega marketinga je v dejstvu, da lahko izmerimo vsak investiran cent. Obstaja cela množica kriterijev, s katerimi lahko obračamo številke in ugotavljamo (ne)uspešnost našega komuniciranja na spletu. Družabna omrežja so na tem področju posebna. Preberite več >>

Facebook oglase lahko (končno) ciljamo na slovenska mesta

Platforma za Facebook oglaševanje v tujini že dolgo časa ponuja natančno ciljanje z oglasi na mesta znotraj posamezne države. Sedaj pa je ta zelo uporabna možnost končno na voljo tudi pri nas. Preberite več >>

3 velike spremembe za Facebook profile na mobilnih telefonih

Pri najbolj priljubljenem družabnem omrežju v zadnjem času beležimo kar nekaj sprememb. Običajno sledimo, kaj se dogaja na Facebook straneh, tokrat pa nekaj besed o tem, kako bomo na Facebooku s profilom še bolje izrazili, kdo smo in kaj radi počnemo. Preberite več >>

Power Editor – orodje za Facebook oglase

Oglaševanje na Facebooku je zelo učinkovit način trženja izdelkov ali storitev. Če znate izkoristiti vse funkcionalnosti platforme za oglaševalce, lahko Facebook postane naš ključni trženjski kanal. Pri tem nam zelo pomaga orodje Power Editor. Preberite več >>

Vabimo vas na delavnico Facebook oglaševanje, kjer bo predavala Manca Korelc!
Datum: 4. 12. od 15:30 do 18:00
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Vam datum ne ustreza? Prijavite se na obveščanje in vsebinske e-novice tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Taktike SEO optimizacije, s katerimi boste prehiteli konkurenco

Taktike SEO optimizacije, s katerimi boste prehiteli konkurenco

Kljub opozorilom SEO strokovnjakov, da le dobro optimizirana spletna stran lahko prinaša maksimalno zadovoljive rezultate, marsikatero podjetje še vedno ne daje večjega poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Digitalni marketing: kaj počnejo vodilni na spletu?

Digitalni marketing: kaj počnejo vodilni na spletu?

Z dr. Jeleno Rašula, vodjo digitalnega marketinga pri Ceneje d.o.o. in eno od ustanoviteljev blagovne znamke Shopper’s Mind, smo se pogovarjali o ključnih marketinških izzivih v naslednjih letih. Preberite več >>

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Oglaševanje podjetij v novodobnih časih

Oglaševanje podjetij v novodobnih časih

»Polovica denarja, namenjena oglaševanju, je zapravljena. Težava je v tem, da ne vem, katera polovica.« To je misel Johna Wanamakerja (1838-1922). Preberite več >>

AdWords: omogočite, da vam stranka pošlje sporočilo SMS

AdWords: omogočite, da vam stranka pošlje sporočilo SMS

Google se že več let trudi izboljšati uporabniško izkušnjo za tiste uporabnike interneta, ki kot medij uporabljajo pametni mobilnik ali tablične računalnike. Dovolite strankam, da vas kontaktirajo kar preko SMS-sporočila! Preberite več >>

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Tudi v Sloveniji lahko spletne oglase na Googlu ciljamo na določeno lokacijo. Predvsem boste imeli koristi tisti slovenski podjetniki, ki svoje storitve nudite znotraj nekega območja. Preberite več >>

Zanimive aktualne SEO statistike

Zanimive aktualne SEO statistike

Optimizacija spletnih strani je vedno bolj pomembno orodje za vse, ki si želijo visokih uvrstitev v iskalnikih. Predstavljamo nekaj zanimivih statistik. Preberite več >>

Izognite se 3 najpogostejšim napakam pri SEO optimizaciji

Izognite se 3 najpogostejšim napakam pri SEO optimizaciji

V nadaljevanju si preberite, katere so 3 najpogostejše napake, ki se pojavljajo pri SEO optimizaciji, in kako se jim lahko najlažje izognete. Preberite več >>

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Ko govorimo o optimizaciji spletnih strani, moramo upoštevati veliko različnih faktorjev. Nikakor pa ne smemo pozabiti na zunanje povezave, ki k nam vodijo iz drugih spletnih strani. Preberite več >>

Oznake: , , ,