Kako načrtovati učinkovito komunikacijo s Facebook sledilci?

Avtor — 22.11.2015
Manca Korelc je izkušena svetovalka, specializirana predvsem na področju trženja na spletu. Strategije za uspešno komunikacijo na družbenih omrežjih ji torej niso tuje, v seriji člankov pa jih je razkrila tudi našim bralcem.
Kako načrtovati učinkovito komunikacijo s Facebook sledilci?

Kako načrtovati učinkovito komunikacijo s Facebook sledilci? (Vir slike: Pixabay.com)

Te vam predstavljamo v nadaljevanju, kjer lahko najdete tudi povezave do vsakega posameznega članka in tako pridobite marsikatero koristno informacijo, ki bo izboljšala vašo komunikacijo s sledilci, da se bodo z veseljem vračali na vašo Facebook stran:

Natančno ciljanje s Facebook oglasi

Decembrski čas je kot nalašč za oglaševanje na spletu, saj smo potrošniki v tem mesecu bolj nagnjeni h kupovanju. Oglaševalci to lahko dodobra izkoristijo tudi z oglaševanjem na Facebooku, kjer lahko zelo natančno ciljajo svoje ciljne uporabnike. Preberite več >>

Dva brezplačna načina za učinkovito ciljanje Facebook uporabnikov

V prejšnjem prispevku ste si lahko prebrali, kakšne so smernice za čim bolj natančno ciljanje uporabnikov s Facebook oglasi, tokrat pa bomo šli še korak dlje pri doseganju točno tistih uporabnikov, ki lahko postanejo vaši kupci. Preberite več >>

Oblike oglaševanja na Facebooku

Facebook postaja vse bolj učinkovita platforma za oglaševanje. Z oglasi lahko dosegamo različne cilje, od povečanja obiska na spletno stran, povečanja všečkov Facebook strani, do pridobivanja konverzij in udeležencev oglaševanega Facebook dogodka. Preberite več >>

Kakšen Facebook oglas je dober oglas?

Facebook se kot vir potencialnih kupcev pospešeno uveljavlja v tržne strategije slovenskih podjetij. Oglaševati na Facebooku ali ne že davno ni več vprašanje, težje pa najdemo odgovor na vprašanje, kakšen oglas je uspešen oglas. Preberite več >>

Facebookova ocena relevantnosti – novo merilo za uspešne kampanje

Facebook je predstavil nov dejavnik za oglaševalce, ki pomaga do bolj optimiziranih oglasnih kampanj: »ocena relevantnosti« (ang: »relevance score«). Ocena je podobna oceni kakovosti, ki jo uporablja Google v svojem programu AdWords (ang: quality score), enako ocenjena od 1 do 10. Preberite več >>

Ključni kazalniki uspeha na družabnih omrežjih

Čar spletnega marketinga je v dejstvu, da lahko izmerimo vsak investiran cent. Obstaja cela množica kriterijev, s katerimi lahko obračamo številke in ugotavljamo (ne)uspešnost našega komuniciranja na spletu. Družabna omrežja so na tem področju posebna. Preberite več >>

Facebook oglase lahko (končno) ciljamo na slovenska mesta

Platforma za Facebook oglaševanje v tujini že dolgo časa ponuja natančno ciljanje z oglasi na mesta znotraj posamezne države. Sedaj pa je ta zelo uporabna možnost končno na voljo tudi pri nas. Preberite več >>

3 velike spremembe za Facebook profile na mobilnih telefonih

Pri najbolj priljubljenem družabnem omrežju v zadnjem času beležimo kar nekaj sprememb. Običajno sledimo, kaj se dogaja na Facebook straneh, tokrat pa nekaj besed o tem, kako bomo na Facebooku s profilom še bolje izrazili, kdo smo in kaj radi počnemo. Preberite več >>

Power Editor – orodje za Facebook oglase

Oglaševanje na Facebooku je zelo učinkovit način trženja izdelkov ali storitev. Če znate izkoristiti vse funkcionalnosti platforme za oglaševalce, lahko Facebook postane naš ključni trženjski kanal. Pri tem nam zelo pomaga orodje Power Editor. Preberite več >>

Vabimo vas na delavnico Facebook oglaševanje, kjer bo predavala Manca Korelc!
Datum: 4. 12. od 15:30 do 18:00
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Vam datum ne ustreza? Prijavite se na obveščanje in vsebinske e-novice tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Vabljeni na MP delavnico: Facebook oglaševanje

Vabljeni na MP delavnico: Facebook oglaševanje

Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

Facebook bo kaznoval mobilnim napravam neprilagojene strani

Facebook bo kaznoval mobilnim napravam neprilagojene strani

Facebook je pred kratkim predstavil novo spremembo svojega algoritma. Tokratna prilagoditev bo zmanjševala doseg spletnih strani, ki niso prilagojene mobilnim napravam. Kako lahko optimizirate svojo spletno stran, da jo bo Facebook prikazal čim večjemu številu uporabnikov? Preberite več >>

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Meta opis je kratek, ne več kot 160 znakov dolg sestavek, ki na kratko povzame bistvo spletne strani. Prikazuje se na strani z rezultati iskanja in postane viden po tem, ko posameznik v spletni iskalnik vtipka željeno ključno besedo ali besedno zvezo. Optimiziranje meta opisov je zelo pomemben vidik vsake dobro optimizirane spletne strani. Preberite več >>

Oglaševanje na Facebooku

Oglaševanje na Facebooku

V letu 2017 prevladuje splet. Vsak dan se povečata število uporabnikov družabnih omrežij in delež prodaje, ki je ustvarjena preko oglasov na Facebooku. Če bi radi povečali spletno prodajo ali pridobili nove kontakte, je Facebook zagotovo eno najbolj ugodnih in učinkovitih orodij. Preberite več >>

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

Prodajne spletne strani se od klasičnih bistveno razlikujejo in temu primerno mora biti prilagojen tudi sam postopek SEO optimizacije le-teh. Prodajna spletna stran namreč ne sme biti privlačna zgolj za potencialne kupce, temveč tudi za Googlove iskalne pajke. Preberite več >>

Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Da je Facebook oglaševanje učinkovito orodje za trženje, je splošno znano. Na spletu so na voljo različni priročniki za vzpostavljanje oglasov, v prispevku pa se osredotočamo na to, kako lahko čim bolj učinkovito izkoristite vse potenciale različnih ciljnih skupin. Preberite več >>

Svoje trženjske strategije prilagodite različnim generacijam

Svoje trženjske strategije prilagodite različnim generacijam

Ljudje se razlikujemo glede na spol, starost, izobrazbo, zanimanja, višino prihodkov … Vse to morajo tržniki upoštevati pri oblikovanju svojih strategij in kampanj. Pri tem je izjemno koristna segmentacija potrošnikov – v prispevku obravnavamo segmentacijo glede na starost. Preberite več >>

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

Vsi podjetniki se dnevno soočajo z ogromnimi količinami elektronske pošte – pravzaprav bi lahko svoje delovne dneve v celoti posvetili odgovarjanju na prejeta sporočila. V prispevku predstavljamo, kako lahko sebi in drugim olajšate pošiljanje in prejemanje uvodnih sporočil. Preberite več >>

Kolumna: Pri 19 letih do svoje spletne trgovine

Kolumna: Pri 19 letih do svoje spletne trgovine

Spletno trgovino Top izbira sva ustanovila dva najboljša prijatelja. Že v prvem letniku srednje šole sva sanjala, da bova nekoč skupaj odprla podjetje. Želja je iz letnika v letnik naraščala, z njo pa so se rojevale tudi nove poslovne ideje. Preberite več >>

Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

V petek, 26. maja 2017, smo v NLB Centru inovativnega podjetništva prisluhnili Igorju Bajsiču iz podjetja SEOPRO. Udeleženci smo izvedeli kopico novih informacij o optimizaciji spletnih strani in spoznali, kako lahko svojemu poslu zagotovimo konstantno rast na dolgi rok. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

Vabljeni na MP delavnico: Facebook oglaševanje

Vabljeni na MP delavnico: Facebook oglaševanje

Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane le pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo s pravim pristopom velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje