Kako postati najboljši med najboljšimi?

Mnogi menijo, da je zgolj od talentiranosti odvisno, ali bo posameznik v življenju lahko uspel kot podjetnik ali ne. A obstaja tudi veliko takih ljudi, ki se s to trditvijo ne strinjajo in so mnenja, da je le trdo delo tisto, ki lahko odloča o usodi posameznika.
Kako postati najboljši med najboljšimi?

Kako postati najboljši izmed najboljših? (Vir slike: sxc.hu)

Tudi Robert Greene, avtor znane knjižne uspešnice “The 48 Laws of Power”, se z navedeno trditvijo ne strinja. Meni namreč, da sta le trdo delo in fokus tista, ki odločata o usodi posameznika, ne pa talentiranost, ki naj bi bila posamezniku že položena v zibelko.

Svojo teorijo pojasni s primerom: tudi Mozart in Einstein se z genialnostjo nista rodila, temveč sta v takšno stopnjo profesionalnosti vložila ogromno časa in truda. Medtem ko so Mozartovi vrstniki svoj čas “zapravljali” za igro, je on igranju klavirja že namenil do 20 tisoč ur vaje!

Greene je za vse podjetnike, ki si želite uspeti, sestavil tudi nekaj nasvetov, ki vam jih predstavljamo v nadaljevanju.

1. Izberite tisto panogo, ki jo obožujete.

Največji strokovnjaki svoje delo opravljajo s strastjo in zagonom, ki daleč presega zgolj navadno radovednost. Če želite postati najboljši na svojem področju, morate imeti motivacijo, energijo, potrpežljivost, pa tudi zmožnost upora proti neštetim kritikam, s katerimi se boste soočali na svoji poti. Vse to pa boste imeli le, če boste svoje delo zares oboževali.

2. Učite se z nabiranjem izkušenj.

Kot meni Greene, se podjetništva v šoli ni mogoče naučiti. Najboljši način, da postanete podjetnik je ta, da stvari vzamete v svoje roke in kar takoj začnete na gradnji posla, ne glede na to, da vas najverjetneje sprva čaka ogromno neuspehov. Prav s padci in vzponi se boste naučili ogromno in sčasoma postali izkušen podjetnik, ki je strokovnjak na svojem področju. Po nasvete pa se lahko obrnete na katerega izmed podjetniških portalov.

3. Ne sanjajte o visokih zaslužkih.

Nima smisla, da se v prvih letih po končanem študiju pehate za visokimi zaslužki. Raje se posvetite nabiranju znanja in izkušenj, saj jih boste pridobivali veliko hitreje kot denar. Ko pa boste postali strokovnjak na svojem področju, vam za denar kar naenkrat ne bo več treba skrbeti.

4. Poiščite mentorja.

Preden pristopite do mentorja, ki ste si ga izbrali, je priporočljivo, da že pridobite vsaj nekaj delovnih izkušenj. Tako boste že imeli nekaj osnovnega znanja, na katerem boste lahko gradili, vaš mentor pa bo imel zagotovilo, da ste resni pri svojih obljubah.

5. Bodite fleksibilni in kreativni.

Dve izmed bistvenih lastnosti najboljših podjetnikov sta fleksibilnost in kreativnost, opaža Greene. Podjetništvo namreč s seboj prinaša ogromno preprek in ovir, s katerimi se bo podjetnik moral soočati, te pa bo lahko uspešno prebredel le, če je dovolj fleksibilen in jih zna spremeniti v svojo prednost.

Vir: Business Insider

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje