Kako se financira Kickstarter?

Pogosto se govori o startupih, katerim je Kickstarter omogočil uspešno zbiranje potrebnih denarnih sredstev za zagon njihove podjetniške dejavnosti, le redko pa slišimo, od kod sredstva za delovanje črpa sam Kickstarter.
Kako se financira Kickstarter?

Kako se financira Kickstarter? (Vir slike: mashable.com)

Za uspešno delovanje spletne platforme mora Kickstarter finančno podpirati več deset zaposlenih, prostore, v katerih ekipa deluje, pa tudi infrastrukturo, potrebno za podporo serverjev. Od leta 2009 pa do danes se je podjetje namreč precej povečalo: sprva so ga vodili le trije ustanovitelji (Perry Chen, Yancey Strickler in Charles Adler), danes pa je zaposlenih že 79 oseb.

Kot je v intervjuju za spletno revijo Entrepreneur.com poudaril Strickler, njihovo podjetje že leta dobro posluje. Rastejo počasi, a brez prestanka, kar je predvsem posledica tega, da pokrivajo tako rekoč vsa področja, s katerimi se podjetniki lahko ukvarjajo. 

Naj gre za film, glasbo ali tehnologijo, pri Kickstarterju sledijo ideologiji, da vsa področja omogočajo veliko kreativnosti, in podjetniki, ki tu delujejo, si zaslužijo vsaj priložnost pridobiti denarna sredstva.

Kako se financira Kickstarter?

Kako pa je s financiranjem samega Kickstarterja? Do danes je Kickstarter investicijo prejel le enkrat, in sicer od podjetja Union Square Ventures. Strickler in ostali soustanovitelji so s tem zadovoljni, saj za prihodnost niti ne razmišljajo o tem, da bi podjetje prodali ali ga spremenili v delničarsko družbo. Želijo le slediti svoji viziji, ki je pomagati ljudem in krepiti skupnosti po vsem svetu.

Kickstarter se torej v celoti financira preko uspešno financiranih projektov, od katerih si vzame 5 odstotkov provizije. Glede na to, da je pred kratkim znesek, ki so ga projekti zbrali preko omenjene platforme, presegel magično mejo 1 milijarde dolarjev, je govora o okoli 43 milijonih dolarjev zaslužka za Kickstarter. 

Nekaj več kot 1000 projektov je Kickstarterju prineslo največ dobička (Vir slike: Quartz)

Omenjeni znesek v veliki večini prihaja iz vrst projektov, ki so posamezno zbrali več kot 100 tisoč dolarjev sredstev. Ta so namreč Kickstarterju prinesla kar 43 odstotkov vsega zbranega denarja (352 od skupno 859 milijonov, če upoštevamo zgolj tiste projekte, ki so dosegla zastavljeni cilj). Ostali delež Kickstarterjevega zaslužka se skriva v preostalih 56 tisočih projektih, ki so zbrala manj kot 100 tisoč dolarjev. 

Za uspešno delovanje torej Kickstarter potrebuje veliko število uspešno izpeljanih in financiranih projektov. Strickler se zaveda, da njihov poslovni model ne dovoljuje večjih zaslužkov, a je kljub temu zadovoljen, saj se zaveda, da bodo kot internetni fenomen nove dobe lahko vplivali na številna življenja.

Vir: Quartz

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje