Kako se financira Kickstarter?

Pogosto se govori o startupih, katerim je Kickstarter omogočil uspešno zbiranje potrebnih denarnih sredstev za zagon njihove podjetniške dejavnosti, le redko pa slišimo, od kod sredstva za delovanje črpa sam Kickstarter.
Kako se financira Kickstarter?

Kako se financira Kickstarter? (Vir slike: mashable.com)

Za uspešno delovanje spletne platforme mora Kickstarter finančno podpirati več deset zaposlenih, prostore, v katerih ekipa deluje, pa tudi infrastrukturo, potrebno za podporo serverjev. Od leta 2009 pa do danes se je podjetje namreč precej povečalo: sprva so ga vodili le trije ustanovitelji (Perry Chen, Yancey Strickler in Charles Adler), danes pa je zaposlenih že 79 oseb.

Kot je v intervjuju za spletno revijo Entrepreneur.com poudaril Strickler, njihovo podjetje že leta dobro posluje. Rastejo počasi, a brez prestanka, kar je predvsem posledica tega, da pokrivajo tako rekoč vsa področja, s katerimi se podjetniki lahko ukvarjajo. 

Naj gre za film, glasbo ali tehnologijo, pri Kickstarterju sledijo ideologiji, da vsa področja omogočajo veliko kreativnosti, in podjetniki, ki tu delujejo, si zaslužijo vsaj priložnost pridobiti denarna sredstva.

Kako se financira Kickstarter?

Kako pa je s financiranjem samega Kickstarterja? Do danes je Kickstarter investicijo prejel le enkrat, in sicer od podjetja Union Square Ventures. Strickler in ostali soustanovitelji so s tem zadovoljni, saj za prihodnost niti ne razmišljajo o tem, da bi podjetje prodali ali ga spremenili v delničarsko družbo. Želijo le slediti svoji viziji, ki je pomagati ljudem in krepiti skupnosti po vsem svetu.

Kickstarter se torej v celoti financira preko uspešno financiranih projektov, od katerih si vzame 5 odstotkov provizije. Glede na to, da je pred kratkim znesek, ki so ga projekti zbrali preko omenjene platforme, presegel magično mejo 1 milijarde dolarjev, je govora o okoli 43 milijonih dolarjev zaslužka za Kickstarter. 

Nekaj več kot 1000 projektov je Kickstarterju prineslo največ dobička (Vir slike: Quartz)

Omenjeni znesek v veliki večini prihaja iz vrst projektov, ki so posamezno zbrali več kot 100 tisoč dolarjev sredstev. Ta so namreč Kickstarterju prinesla kar 43 odstotkov vsega zbranega denarja (352 od skupno 859 milijonov, če upoštevamo zgolj tiste projekte, ki so dosegla zastavljeni cilj). Ostali delež Kickstarterjevega zaslužka se skriva v preostalih 56 tisočih projektih, ki so zbrala manj kot 100 tisoč dolarjev. 

Za uspešno delovanje torej Kickstarter potrebuje veliko število uspešno izpeljanih in financiranih projektov. Strickler se zaveda, da njihov poslovni model ne dovoljuje večjih zaslužkov, a je kljub temu zadovoljen, saj se zaveda, da bodo kot internetni fenomen nove dobe lahko vplivali na številna življenja.

Vir: Quartz

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje