Kako se razvija socialno podjetništvo na področju zeliščarstva?

V sklopu Usposabljanja za življensko uspešnost – Izzivi podeželja, ki deluje s pomočjo ZRSZ, je trenutno vkjučenih okoli 50 udeležencev. Usposabljanje, dolgo 120 ur, se bo zaključilo konec junija. Cilj udeležencev je zagon zeliščarske zadruge.
Kako se razvija socialno podjetništvo na področju zeliščarstva?

Na sliki Tomaž Stritar (Vir slike: Tomaz-stritar.si).

Kot pravi Tomaž Stritar, direktor zavoda Uspešen podjetnik, so udeleženci vpeti v usposabljanje. To je razdeljeno na pet modulov, in sicer oblikovanje produktov, testiranje, izdelava načrta marketinga, oblikovanje strategij prodaje in zadružništvo.

Prodaja izdelkov pod enotno blagovno znamko

»Cilj usposabljanja je podjetniško izobraževanje in zagon zeliščarske zadruge, kamor se vključijo tisti udeleženci, ki so za to zainteresirani in imajo market fit produkte. Zadruga jim bo omogočila prodajo njihovih izdelkov pod enotno blagovno znamko,« pojasnjuje Stritar.

Za udeleženci je že prvi modul, oblikovanje produktov. »Ob končanem modulu je moral imeti vsak udeleženec ali ekipa oblikovan produkt. Na njem bo delal v naslednjih modulih,« razloži sogovornik.

Socialno podjetništvo ni lažje podjetništvo >>

Za boljše poznavanje trga tudi na ekskurzije

V sklopu prvega dela so analizirali trg in obstoječe produkte, za boljše poznavanje trga pa so jim organizirali tudi strokovno ekskurzijo. Tam so si lahko ogledali primere dobrih praks s področja zeliščarstva. Tako so obiskali Hišo zelišč, zeliščno domačijo Renčelj in zeliščno domačijo Belaj.

Lekarne kot dober primer uporabe zelišč v farmacevtske namene

»K nam v goste smo povabili predstavnika Gorenjskih lekarn in Ljubljanskih lekarn, ki sta predstavila področja iz vidika odkupa in uporabe zelišč v farmacevtske namene.« Medtem ko sta predstavnik Pivnice Union in Gostilne Dela predstavila možnosti odkupa in uporabo zelišč v kulinariki. Stritar dodaja, da je na obisk prišla tudi vodja Žitove enote čaji. In predstavila pogoje za odkup zelišč za potrebe proizvodnje čajev, ki jih izdelujejo pod blagovno znamko 1001 cvet.

Identificirali problem ključnih kupcev

Ekipa je v teh dneh ravno končala z drugim modulom, to je del testiranja. Ta temelji na principih vitkega podjetništva. »Zato so udeleženci identificirali probleme ključnih kupcev, ki jih naslavljajo, izdelovali intervjuje o problemih in jih tudi izvajali na terenu«. V drugi fazi so izdelali tudi intervjuje o rešitvi in izvedli te intervjuje na terenu. »Cilj modula je imeti stestiran produkt.«

Preberite več o tej temi v članku: Socialno podjetništvo.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Ustanovitev in registracija podjetja (VEM točka)

Ustanovitev in registracija podjetja (VEM točka)

Ob ustanovitvi podjetja (registracija podjetja) se je najprej potrebno odločiti za obliko podjetja. Najpogostejša je odločitev za samostojnega podjetnika (s.p.), predvsem popoldanskega s.p. Sledi odprtje družbe z omejeno odgovornostjo (d.o.o.). Po pridobitvi vseh informacij sledi registracija podjetja na VEM točki. Preberite več >>


Razpolaganje z osnovnim kapitalom družbe

Razpolaganje z osnovnim kapitalom družbe

Osnovni kapital je pri določenih vrstah pravnih subjektov obvezen. To naj bi upnikom omogočalo večjo gotovost, da bodo njihove terjatve zares poplačane. Preberite več >>

Obdavčitev zasebnega zavoda

Obdavčitev zasebnega zavoda

Obdavčitev zasebnih zavodov je odvisna od tega, ali so dejavnosti, ki jih opravljajo, pridobitne ali nepridobitne narave. Preberite več >>

Odgovor strokovnjaka: ali je popoldanski s.p. mogoč brez redne zaposlitve?

Odgovor strokovnjaka: ali je popoldanski s.p. mogoč brez redne zaposlitve?

Tokratno rubriko smo posvetili odgovoru na vprašanje, ki nam ga stranke pogosto zastavljajo. Preverili smo ali je mogoče odpreti popoldanski s.p., če oseba še ni zaposlena kje drugje. Preberite več >>

Samostojni podjetnik in odvisno delovno razmerje

Samostojni podjetnik in odvisno delovno razmerje

V Sloveniji je vse več primerov, ko fizična oseba registrira status samostojnega podjetnika (s.p.), čeprav ima namen delo opravljati le za enega naročnika, v odvisnem razmerju. Preberite več >>

Ustanovitev podjetja na Slovaškem

Ustanovitev podjetja na Slovaškem

Na Slovaškem določila o ustanavljanju podjetij, njihovih pravnih oblikah, pravicah in obveznostih vsebuje trgovinski zakonik. Preberite več >>

Koliko znašajo prispevki za s.p.?

Koliko znašajo prispevki za s.p.?

Na tem mestu si lahko ogledate stopnjo oziroma višino prispevkov za socialno varnost, ki jih mora davčnemu uradu mesečno plačevati vsak samostojni podjetnik. Od januarja 2017 dalje se podatki o višini prispevkov avtomatsko oddajo v e-davke. Preberite več >>

Ustanovitev podjetja v Italiji

Ustanovitev podjetja v Italiji

V poslovnem smislu je Italija od nekdaj slovela kot zelo birokratska država. Liberalizacija na področju podjetniškega udejstvovanja, ki jo je prinesla EU, je zato na marsikaterega poslovneža na Apeninskem polotoku delovala zelo blagodejno. Preberite več >>

Ustanovitev podjetja v Avstriji

Ustanovitev podjetja v Avstriji

Za razliko od Hrvaške, kjer ustanovitev podjetja ne predstavlja posebno hude finančne obremenitve, je lahko ustanovitev podjetja v naši severni sosedi finančno kar zahteven zalogaj – še posebej če govorimo o najbolj razširjeni statusni obliki: GmbH (družbi z omejeno odgovornostjo). Preberite več >>

Oprostitev plačila prispevkov ob odprtju podjetja

Oprostitev plačila prispevkov ob odprtju podjetja

Od 1. julija 2013 dalje je ob 1. vpisu v poslovni register mogoče uveljavljati delno oprostitev plačila prispevkov za pokojninsko in invalidsko zavarovanje. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje