Kako so najbolj bogati postali bogati?

Veste, da je v ZDA kar 585 milijarderjev? 363 oziroma kar 62 odstotkov milijarderjev je svoje bogastvo ustvarilo samo, ugotavlja poročilo singapurskega podjetja Wealth X in ameriškega Custom Studia.
Kako so najbolj bogati postali bogati?

Dva od desetih ameriških milijarderjev sta do bogastva prišla na račun dedovanja (Vir slike: Big Stock).

Če zavidate bogatim Američanom in menite, da jim je bilo bogastvo položeno v zibelko, se motite. Skoraj dve tretjini ameriških milijarderjev je svoje bogastvo ustvarilo samo. Med nesramno bogate Američane se uvrščajo Bill Gates, ki ima pod palcem več kot 85 milijard dolarjev, Warren Buffett, ki je težak 70 milijard dolarjev, Larry Ellison z 51,5 milijarde dolarjev, Jeff Bezos, katerega premoženje je ocenjeno na slabih 40 milijard dolarjev in številni drugi.

Dva od desetih do bogastva z dedovanjem

Res pa je, da je nekaj od 585 milijarderjev do statusa prišlo na podlagi dedovanja, teh je 20 odstotkov oziroma 117 milijarderjev, nekaj manj pa je takšnih, ki so se na lestvico povzpeli s kombinacijo dedovanja in lastnega truda. Teh je 105.

Največ jih najdemo v finančnem, investicijskem in bančnem sektorju, in sicer kar 114. Bogato priložnost ponujata tudi neprofitne in družbene organizacije (39 milijarderjev) ter industrijski konglomerati (32 milijarderjev).

Struktura premoženja spominja na piramido

Struktura ameriških milijarderjev, če jih pogledamo z vidika »teže« premoženja, spominja na piramido. Manjše, kot je njihovo bogastvo, več jih lahko naštejemo, in obratno. Tistih, ki imajo pod palcem do dve milijardi, je 245, torej, skoraj polovica, 226 oziroma 38 odstotkov pa je tistih, katerih premoženje je ocenjeno med 2 in 5 milijardi dolarjev. Večina, 81 odstotkov milijarderjev (471), ima premoženje ocenjeno na manj kot 5 milijard dolarjev.

Trije s premoženjem, večjim od 50 milijard dolarjev

Posvetimo se še tistim v zgornjem delu piramide. Dvainšestdeset milijarderjev je težkih med 5 in 10 milijard dolarjev, dvaintrideset med 10 in 25, trinajst med 20 in 50, medtem ko imajo zgolj trije premoženje ocenjeno na več kot 50 milijard dolarjev.

Med milijarderji prevladujejo starejši moški

Med 585 milijarderji najdemo 80 žensk (14 odstotkov), največji del milijarderjev pa spada v starostni skupini od 65 do 74 let (28,7 odstotkov) in od 55 do 64 let (25,6 odstotkov). Zgolj trije so mlajši od 35 let. Svoje ameriške sanje podoživljajo tudi z zasebnimi letali, jahtami, umetniškimi zbirkami in celo z lastnimi športnimi ekipami. Nesramno bogati pa postajajo tudi posamezniki iz Latinske Amerike, ki postaja vse pomembnejši trg luksuznih dobrin.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na poglobljeni delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnih prihodkov. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


GDPR: Uredba o varstvu podatkov

GDPR: Uredba o varstvu podatkov

GDPR - Splošna uredba o varstvu podatkov, je v zadnjih mesecih pogosta debata med vsemi, ki se ukvarjajo s spletno prodajo. Obeta se bistveno strožji nadzor nad uporabo osebnih podatkov o obiskovalcih spletnih strani in mest. Preberite več >>

Kako se zavarovati pred finančno nedisciplino dolžnikov?

Kako se zavarovati pred finančno nedisciplino dolžnikov?

Veliko plačil v trgovinskih poslih med gospodarskimi subjekti se opravi pozneje, kot je dogovorjeno v pogodbi ali določeno v splošnih trgovinskih pogojih. Preberite več >>

Maribor – evropska prestolnica socialne ekonomije

Maribor – evropska prestolnica socialne ekonomije

Lani je Slovenija prevzela predsedovanje skupini držav EU na področju socialne ekonomije in Mariboru podelila naziv evropske prestolnice socialne ekonomije. Preberite več >>

Razpolaganje z osnovnim kapitalom družbe

Razpolaganje z osnovnim kapitalom družbe

Osnovni kapital je pri določenih vrstah pravnih subjektov obvezen. To naj bi upnikom omogočalo večjo gotovost, da bodo njihove terjatve zares poplačane. Preberite več >>

EU naredila konec oprostitvi plačila DDV pri pošiljkah iz tujine

EU naredila konec oprostitvi plačila DDV pri pošiljkah iz tujine

Evropska Unija je trenutno sredi največje reforme sistema pravil, ki urejajo DDV v zadnje četrt stoletja. Predlagane spremembe naj bi sistem izboljšale in modernizirale predvsem na področju čezmejnega prometa blaga, ki se izvede med poslovnimi subjekti in potrošniki (B2C). Preberite več >>

POZOR: Bliža se rok za obvezen vpis lastnikov podjetij!

POZOR: Bliža se rok za obvezen vpis lastnikov podjetij!

Za poslovne subjekte je pričela veljati obveznost ugotovitve podatkov in vzpostavitve evidence vodenja podatkov o dejanskem lastništvu poslovnih subjektov. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje