Kako upravljati s poplavo e-poštnih sporočil?

E-pošta je prevladujoči način komunikacije v poslovnem svetu, lahko pa hitro postane neobvladljiva in neučinkovita. Kako krotiti poplavo e-pošte, ki vsakodnevno prihaja v vaš nabiralnik? V nadaljevanju najdete nekaj nasvetov ustanoviteljev in direktorjev največjih tehnoloških podjetij.
Kako upravljati s poplavo e-poštnih sporočil?

(Vir: HubSpot.com)

Jimmy Wales, ustanovitelj Wikipedie, je o Jeffu Bezosu, ki je na čelu Amazona, povedal naslednje: »Jeff Bezos mi je nekoč dejal, da, če mu pošlješ e-sporočilo, boš prejel odgovor v naslednjih 10 minutah ali pa nikoli. To je bila sicer šala, ampak po mojih izkušnjah je v njej tudi nekaj resnice.«

Enako je tudi z Googlovci. Eden izmed nekdanjih uslužbencev je dejal, da je Larry Page ali Sergey Brin (ne spomni se točno, kateri izmed njiju) na vprašanje, kako upravlja z e-pošto, odgovoril: »Ko odprem nabiralnik, začnem na vrhu in nato nadaljujem proti starejšim. Do česar ne pridem, ne bo nikoli prebrano. Nekateri ljudje so presenečeni, da dobijo odgovor od ustanovitelja Googla v samo petih minutah. Drugi dobijo tisto, kar so pričakovali – nobenega odziva.«

Steven Walker, podpredsednik platforme Quirky, je o ustanovitelju Groupona povedal: »Andrew Mason sam upravlja s svojo pošto in je eden najbolj učinkovitih ljudi, kar se tiče odgovarjanja. Poleg uporablja aplikacijo Omnifocus. Včasih celo odgovori v eni minuti. Če boste vprašali kogarkoli, ki je sodeloval z Andrewom, vam bo zagotovil, da odgovarja premišljeno in neverjetno hitro.«

Tony Hsieh, direktor spletne trgovine oblačil Zappos, ima zaposleno ekipo (4 do 5 ljudi), ki odgovarja na elektronska sporočila. Po drugi strani Mark Pincus, ustanovitelj Zynge, sam upravlja s svojo e-pošto in odgovori vsem, pogosto zelo hitro. »Nazadnje, ko sem mu poslal sporočilo, je odgovoril v petih minutah, ob 7h zjutraj, v nedeljo,« pravi eden izmed uporabnikov Quore.

Martin Sorrell, ustanovitelj in direktor oglaševalskega podjetja WPP Group, včasih odgovarja v verzalkah. Na e-pošto odgovarja sam in praktično ob kateri koli uri, podnevi ali ponoči. Odgovori so kratki, včasih celo samo v verzalkah, ampak prihajajo od njega direktno in zelo hitro.

Bill Gates priznava, da ne dobiva veliko pošte. »Na dan dobim 40 do 50 sporočil, kar ni veliko,« je dejal v intervjuju za Today.com. »Nekatera izmed njih imajo gromozanske priponke, pri čemer ljudje pričakujejo, da prebereš 10 strani in komentiraš, spet druga sporočila so samo poslana v vednost. Nekatere torej sprocesiraš, k drugim se vrneš kasneje.«

Vir: Business Insider 

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje