Kako upravljati s poplavo e-poštnih sporočil?

E-pošta je prevladujoči način komunikacije v poslovnem svetu, lahko pa hitro postane neobvladljiva in neučinkovita. Kako krotiti poplavo e-pošte, ki vsakodnevno prihaja v vaš nabiralnik? V nadaljevanju najdete nekaj nasvetov ustanoviteljev in direktorjev največjih tehnoloških podjetij.
Kako upravljati s poplavo e-poštnih sporočil?

(Vir: HubSpot.com)

Jimmy Wales, ustanovitelj Wikipedie, je o Jeffu Bezosu, ki je na čelu Amazona, povedal naslednje: »Jeff Bezos mi je nekoč dejal, da, če mu pošlješ e-sporočilo, boš prejel odgovor v naslednjih 10 minutah ali pa nikoli. To je bila sicer šala, ampak po mojih izkušnjah je v njej tudi nekaj resnice.«

Enako je tudi z Googlovci. Eden izmed nekdanjih uslužbencev je dejal, da je Larry Page ali Sergey Brin (ne spomni se točno, kateri izmed njiju) na vprašanje, kako upravlja z e-pošto, odgovoril: »Ko odprem nabiralnik, začnem na vrhu in nato nadaljujem proti starejšim. Do česar ne pridem, ne bo nikoli prebrano. Nekateri ljudje so presenečeni, da dobijo odgovor od ustanovitelja Googla v samo petih minutah. Drugi dobijo tisto, kar so pričakovali – nobenega odziva.«

Steven Walker, podpredsednik platforme Quirky, je o ustanovitelju Groupona povedal: »Andrew Mason sam upravlja s svojo pošto in je eden najbolj učinkovitih ljudi, kar se tiče odgovarjanja. Poleg uporablja aplikacijo Omnifocus. Včasih celo odgovori v eni minuti. Če boste vprašali kogarkoli, ki je sodeloval z Andrewom, vam bo zagotovil, da odgovarja premišljeno in neverjetno hitro.«

Tony Hsieh, direktor spletne trgovine oblačil Zappos, ima zaposleno ekipo (4 do 5 ljudi), ki odgovarja na elektronska sporočila. Po drugi strani Mark Pincus, ustanovitelj Zynge, sam upravlja s svojo e-pošto in odgovori vsem, pogosto zelo hitro. »Nazadnje, ko sem mu poslal sporočilo, je odgovoril v petih minutah, ob 7h zjutraj, v nedeljo,« pravi eden izmed uporabnikov Quore.

Martin Sorrell, ustanovitelj in direktor oglaševalskega podjetja WPP Group, včasih odgovarja v verzalkah. Na e-pošto odgovarja sam in praktično ob kateri koli uri, podnevi ali ponoči. Odgovori so kratki, včasih celo samo v verzalkah, ampak prihajajo od njega direktno in zelo hitro.

Bill Gates priznava, da ne dobiva veliko pošte. »Na dan dobim 40 do 50 sporočil, kar ni veliko,« je dejal v intervjuju za Today.com. »Nekatera izmed njih imajo gromozanske priponke, pri čemer ljudje pričakujejo, da prebereš 10 strani in komentiraš, spet druga sporočila so samo poslana v vednost. Nekatere torej sprocesiraš, k drugim se vrneš kasneje.«

Vir: Business Insider 

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje