Kakšnega zaposlenega si želi uspešno podjetje?

Uspešno podjetje mora imeti prave zaposlene. Pravi zaposleni niso popolne osebe z neverjetnimi veščinami, ki ne znajo delati napak. Pravi zaposleni si upajo govoriti po resnici, znajo prevzeti odgovornost za svoje napake in jih priznati ter imajo cilje, ki se dopolnjujejo s ciljem podjetja.
Kakšnega zaposlenega si želi uspešno podjetje?

Kakšnega zaposlenega si želi uspešno podjetje? (Vir: HubSpot.com)

V nadaljevanju si preberite, kakšne zaposlene si vodje podjetij želijo.

1. Povejte resnico – vedno in takoj, dobro ali slabo

Standardna napaka pri zaposlitvenih intervjujih je, da kandidati namesto preproste resnice govorijo to, kar mislijo, da si zaposlovalec želi slišati. To ni v korist ne kandidatu, ne podjetju. Podjetja iščejo nekoga, ki se bo s svojimi veščinami in osebnostjo najbolje vključil v ekipo. S prikrivanjem resnice se lahko zgodi, da tako kandidat ne bo zadovoljen s podjetjem, kot podjetje ne z kandidatom.

Prav tako se izogibajte prikrivanju resnice na delovnem mestu. Če ste storili napako, opozorite čimprej. Podjetje ne more rešiti problema, če zanj ne ve. Uspešni ste lahko le, če sodelujete in skupaj rešujete težave, namesto da jih skrivate drug pred drugim. Ne bojte se vodij, ampak jim zaupajte in sodelujte.

2. Naj bo vaše delovno mesto zares vaše

Pri delu bodite samostojni. Zaposleni niste zato, da vas bodo drugi nadzorovali na vsakem koraku, temveč zato, da boste dajali rezultate.

Če gre kaj narobe, prevzemite odgovornost. Če ste naredili kaj odličnega, bodite ponosni. Če storite napako, se je zavedajte, poiščite v čem je problem in kaj morate storiti za to, da jo popravite. Prosite svojega vodjo za pomoč, napotke ali sodelovanje. Prav tako ne iščite izgovorov za svoje napake. Vodje si želijo, da je delo narejeno in ne želijo poslušati izgovorov, zakaj ni.

3. Imejte združljive cilje s podjetjem

Podjetje ima lahko drugačne cilje kot zaposleni, toda če se karierni cilji ujemajo s potrebami podjetja, potem bo skupna prihodnost svetla. Združljivi cilji pomenijo, da zaposleni z delom izpolnjuje svoje cilje, medtem ko ima podjetje od njega prav tako korist.

Odgovornost tudi na strani podjetja!

Da bi zaposleni čim bolje deloval v podjetju, mora vodja poskrbeti za primerno ozračje.

Ni vaša krivda, če vas vodja za napake obsoja in si zato ne upate povedati resnice. Ni vaša krivda, če vodja ne pusti, da bi samostojno pokazali svoje rezultate. In tudi niste krivi, če ne morete združiti svojih ciljev, če so cilji podjetja nejasni.

Za uspeh sta pomembna tako zaposleni kot vodja.

Vir: smallbiztrends.com

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje