Kakšnega zaposlenega si želi uspešno podjetje?

Uspešno podjetje mora imeti prave zaposlene. Pravi zaposleni niso popolne osebe z neverjetnimi veščinami, ki ne znajo delati napak. Pravi zaposleni si upajo govoriti po resnici, znajo prevzeti odgovornost za svoje napake in jih priznati ter imajo cilje, ki se dopolnjujejo s ciljem podjetja.
Kakšnega zaposlenega si želi uspešno podjetje?

Kakšnega zaposlenega si želi uspešno podjetje? (Vir: HubSpot.com)

V nadaljevanju si preberite, kakšne zaposlene si vodje podjetij želijo.

1. Povejte resnico – vedno in takoj, dobro ali slabo

Standardna napaka pri zaposlitvenih intervjujih je, da kandidati namesto preproste resnice govorijo to, kar mislijo, da si zaposlovalec želi slišati. To ni v korist ne kandidatu, ne podjetju. Podjetja iščejo nekoga, ki se bo s svojimi veščinami in osebnostjo najbolje vključil v ekipo. S prikrivanjem resnice se lahko zgodi, da tako kandidat ne bo zadovoljen s podjetjem, kot podjetje ne z kandidatom.

Prav tako se izogibajte prikrivanju resnice na delovnem mestu. Če ste storili napako, opozorite čimprej. Podjetje ne more rešiti problema, če zanj ne ve. Uspešni ste lahko le, če sodelujete in skupaj rešujete težave, namesto da jih skrivate drug pred drugim. Ne bojte se vodij, ampak jim zaupajte in sodelujte.

2. Naj bo vaše delovno mesto zares vaše

Pri delu bodite samostojni. Zaposleni niste zato, da vas bodo drugi nadzorovali na vsakem koraku, temveč zato, da boste dajali rezultate.

Če gre kaj narobe, prevzemite odgovornost. Če ste naredili kaj odličnega, bodite ponosni. Če storite napako, se je zavedajte, poiščite v čem je problem in kaj morate storiti za to, da jo popravite. Prosite svojega vodjo za pomoč, napotke ali sodelovanje. Prav tako ne iščite izgovorov za svoje napake. Vodje si želijo, da je delo narejeno in ne želijo poslušati izgovorov, zakaj ni.

3. Imejte združljive cilje s podjetjem

Podjetje ima lahko drugačne cilje kot zaposleni, toda če se karierni cilji ujemajo s potrebami podjetja, potem bo skupna prihodnost svetla. Združljivi cilji pomenijo, da zaposleni z delom izpolnjuje svoje cilje, medtem ko ima podjetje od njega prav tako korist.

Odgovornost tudi na strani podjetja!

Da bi zaposleni čim bolje deloval v podjetju, mora vodja poskrbeti za primerno ozračje.

Ni vaša krivda, če vas vodja za napake obsoja in si zato ne upate povedati resnice. Ni vaša krivda, če vodja ne pusti, da bi samostojno pokazali svoje rezultate. In tudi niste krivi, če ne morete združiti svojih ciljev, če so cilji podjetja nejasni.

Za uspeh sta pomembna tako zaposleni kot vodja.

Vir: smallbiztrends.com

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje