Karierni klubi mladim omogočajo svetlejšo prihodnost

Po Sloveniji pričenjajo z delovanjem karierni klubi za dijake, kjer bodo mladi skozi različne aktivnosti lahko poiskali informacije o študijskih smereh in poklicih. Srednješolci se lahko v klube, ki so jim najbližji, vključijo še do 1. oktobra 2014.
Karierni klubi mladim omogočajo svetlejšo prihodnost

Karierni klubi mladim omogočajo svetlejšo prihodnost (Vir slike: Nefiks)

Karierni klubi “Mladi bi radi”, ki potekajo v organizaciji Zavoda Nefiks, omogočajo mladim, da obiskujejo podjetja in organizacije, sami organizirajo srečanja z gosti, iščejo informacije o študijskih smereh in poklicih ter proaktivno delujejo v svojem lokalnem okolju.

»Mislim, da je ta klub super priložnost, da najdeš sebe, svoje kompetence, pozitivne in tudi negativne stvari o sebi,« svojega navdušenja ni mogla skriti lanskoletna udeleženka Tina.

V okviru kluba dijaki organizirajo tudi mini – projekt, svoje ideje o tem, na kakšen način želijo prispevati k spremembi kraja, pa prikažejo v stripih na nočnih projekcijah. Tako se mladi v klubih sami aktivirajo ter začnejo prevzemati odgovornost za svoje odločitve in dejanja. Vse to se dogaja pod vodstvom usposobljenih mladinskih delavcev Zavoda Nefiks.

Ena izmed udeleženk klubov, ki so že potekali v spomladanskem delu, je povedala: »Delavnice izvajajo študenti, s katerimi smo se lažje pogovarjali, ker smo na isti valovni dolžini. Za sodelovanje sem se odločila, ker menim, da moram biti glede študija 100 odstotno odločena.«

Suzana Tahiri, študentka, izvajalka klubov “Mladi bi radi” na Koroškem, pa dodaja: »Projekt predstavlja poseben izziv za mlade, saj pričnejo razmišljati o tem, kaj pogrešajo v svoji okolici in kako lahko najdejo in razvijejo svoje karierne priložnosti znotraj domačega kraja.«

Po zaključku sodelovanja v klubu bodo mladi vedeli, za kakšen poklic se bodo odločili, kako ga bodo dosegli, pa tudi to, kako lahko sami vplivajo na svojo lokalno skupnost in tako ustvarjajo nove poklicne in druge priložnosti.

V klube “Mladi bi radi” se srednješolci še lahko vključijo, in sicer tako, da se preko spletnega obrazca, ki se nahaja na strani www.talentiran.si do 1. oktobra prijavijo v klub, ki jim je najbližji (Ljubljana, Koper, Piran, Postojna, Novo Mesto, Grosuplje, Ptuj, Slovenske Konjice, Beltinci…). 

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje