Kdo je uspešen podjetnik in investitor Marc Andreessen?

Marc Andreessen je verjetno najbolje znan kot soustanovitelj enega izmed prvih spletnih brskalnikov Netscape, a njegovo ime igra tudi veliko vlogo pri investiranju v najuspešnejša podjetja. Med drugimi je investiral v Facebook, Twitter in Airbnb. Spoznajte njegovo življenje.
Kdo je uspešen podjetnik in investitor Marc Andreessen?

Kdo je uspešen podjetnik in investitor Marc Andreessen?

Andreessen je za zanimanje za podjetništvo in tehnologijo odgovoren predvsem sam. Njegova starša nista bila podjetnika, družinski odnosi pa po besedah Andreessena niso bili najboljši. O družini zato ne govori rad.

Svet računalniškega programiranja je s pomočjo knjig iz knjižnic začel spoznavati že pri devetih letih. Računalniško znanje je kasneje nadgrajeval na univerzi v Illinoisu, kjer je s svojimi kolegi razvil spletni brskalnik Mosaic.

Brskalnik Mosaic – vstopnica proti uspehu

Investitorji so ga zavrnili 27-krat, danes pa prejema milijone dolarjev

Mosaic je vzbudil pozornost pri podjetniku Jamesu Clarku, ki je z Andreessenom leta 1994 ustanovil podjetje Netscape. Brskalnik Netscape je luč sveta ugledal leta 1995, štiri leta kasneje pa ga je kupil AOL, kjer se je Andreessen tudi zaposlil, a ne za dolgo.

Ko je zapustil AOL je z Benom Horowitzom in še nekaj partnerji ustanovil podjetje za spletno gostovanje Loudcloud, ki se je preimenovalo v Opsware in bilo leta 2007 prodano HP-ju za 1,6 milijarde evrov.

Ustanovitev sklada tveganega kapitala

Andreessen je nadaljeval sodelovanje s Horowitzem. Videla sta priložnost v investicijah, zato sta leta 2009 ustanovila sklad tveganega kapitala, imenovan Andreessen Horowitz. Investirala sta v najbolj znana podjetja, kot so Facebook, Airbnb, GitHub in Twitter. Odločitve o investicijah so se izkazale za prave. Sklad je začel s 300 milijoni dolarjev, čez tri leta pa je imel v upravljanju že 2,7 milijard dolarjev. Danes ima Andreessen Horowitz v upravljanju 4,2 milijarde dolarjev.

Tako kot marsikateri milijonarski podjetniki, se je tudi Andreessen zavezal k dobrodelnosti. Obljubil je, da bo polovico svojega dobička iz investicij namenil dobrodelnim ustanovam. Leta 2012 naj bi imel v lasti 600 milijonov dolarjev premoženja, ta vrednost pa se je v zadnjih letih najverjetneje še precej povečala.

Vir: businessinsider.com

Kateri podjetniki v tehnološki panogi največ darujejo v dobrodelne namene?

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


Česa se lahko naučimo iz izkušenj propadlih podjetij?

Česa se lahko naučimo iz izkušenj propadlih podjetij?

Predstavljamo vam 7 podjetij, začetki poslovanja katerih so bili obetavni, potem pa se je zaradi napačne odločitve vodstva oziroma neprimernega poslovnega modela zgodba končala s propadom. Česa se lahko naučimo iz zgodb teh podjetij? Preberite več >>

Čedalje več start-upov se odloča za zaposlovanje ljudi, ki delo opravljajo na daljavo

Čedalje več start-upov se odloča za zaposlovanje ljudi, ki delo opravljajo na daljavo

Start-upi se čedalje pogosteje odločajo za zaposlovanje ljudi, ki dela ne opravljajo na sedežu podjetja, ampak od doma ali s katere druge lokacije. V nadaljevanju lahko preberete, zakaj ima tak način sodelovanja z zaposlenimi številne prednosti za podjetje. Preberite več >>

Postavljanje smernic z “out of the box” razmišljanjem

Postavljanje smernic z “out of the box” razmišljanjem

Po uspešni pevski in bančniški karieri se je Hajdi Korošec Jazbinšek odločila, da se preizkusi še v svetu podjetništva. Z odprtjem otroške trgovine Hajdi.si je nadaljevala svojo uspešno kariero. Preberite več >>

0xcert prepričal vlagatelje širom sveta

0xcert prepričal vlagatelje širom sveta

Slovensko podjetje Oxcert, ki je razvilo prvi protokol za upravljanje nedenarnih sredstev na blockchainu, je s prodajo kriptožetonov zbralo 10 milijonov dolarjev. Preberite več >>

Lahko SunContract sproži energetsko revolucijo?

Lahko SunContract sproži energetsko revolucijo?

Z uporabo platforme SunContract lahko uporabniki dostopajo do električne energije po nižji ceni. Gre za produkt slovenskega znanja, ki temelji na blockchain tehnologiji. Preberite več >>

Slovenski start-up NERVteh pridobil milijonsko investicijo

Slovenski start-up NERVteh pridobil milijonsko investicijo

Mlado visokotehnološko podjetje NERVteh, ki se ukvarja z razvojem tehnologij za ocenjevanje in usposabljanje voznikov ter testiranjem algoritmov za avtonomno vožnjo, je pridobilo 1,2 milijona dolarjev vredno investicijo s strani ameriškega investicijskega sklada VectolQ. Preberite več >>

Je na trgu dovolj denarja za financiranje podjetništva?

Je na trgu dovolj denarja za financiranje podjetništva?

Sodelujoči na konferenci Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! so skušali priti do odgovora na vprašanje, kakšen je najprimernejši način financiranja podjetij. Pozitivna gospodarska rast podprta z novimi tehnologijami podjetnikom omogoča dokaj pestro izbiro. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje