Kateri projekti so na Indiegogo letos zbrali največ sredstev?

Indiegogo velja za eno najbolj priljubljenih platform za množično financiranje. Uporabnike navdušuje predvsem njegova enostavnost uporabe, pa tudi ohlapni pogoji za zagon spletne kampanje zbiranja sredstev. Ti so namreč na drugih platformah precej bolj strogi.
Kateri projekti so na Indiegogo letos zbrali največ sredstev?

Kateri projekti so na Indiegogo letos zbrali največ sredstev?

Leta 2008 zagnano spletno platformo Indiegogo dandanes pozna skorajda vsak podjetniški ali tehnološki navdušenec. Nemalo projektov, med njimi je bilo tudi precej slovenskih, je namreč s pomočjo te spletne strani poskušalo zbrati sredstva za svoj projekt in mnogim je tudi uspelo.

Ob bližajočem se koncu leta smo pripravili kratek seznam projektov, ki so v letošnjem letu zbrali največje zneske.

Letošnja zvezda Indiegoga je Flow Hive

Presenečenje letošnjega leta je zagotovo čebelnjak Flow Hive, ki je zastavljeni cilj v višini 70.000 dolarjev dosegel že v osmih minutah, do konca zbiranja sredstev pa ga presegel za 17.386 odstotkov.

Kaj o Flow Hive pravi Anastasia Emmanuel, direktorica Indiegoga?

Gre za izjemen in edinstven produkt, ki po letu 1852, ko je Američan L.L. Langstroth izumil prvi enostaven panj, predstavlja novo prelomnico v čebelarskem svetu. Nič čudnega torej, da se je Flow Hive uvrstil ne le na letošnje prvo mesto najbolje financiranih projektov na Indiegogo, temveč mu je pripadla celo čast najbolje financiranega projekta v celotni zgodovini te crowdfunding platforme! Podprlo ga je preko 37 tisoč ljudi in vanj vložilo več kot 12,4 milijonov dolarjev, navdušilo pa jih je predvsem dejstvo, da produkt v nasprotju s klasičnim nabiranjem medu ne vznemirja čebel, obenem pa čebelarju prihrani ogromno časa in truda.

Več o produktu Flow Hive si lahko ogledate v videoposnetku:

YouTube

Kampanjo si lahko ogledate na tej povezavi >>

Projekt King Chapel kljub nedoseženemu cilju na 2. mestu

Okoli 280 ljudi se je odločilo za denarno podporo dobrodelnega projekta, v okviru katerega se bo obnovilo mednarodno kapelo Martina Luther Kinga mlajšega, znanega ameriškega borca za državljanske pravice. V njej je do danes potekalo že preko tri milijone dogodkov, sedaj pa kapela zaradi obrabe in starosti potrebuje precej popravil.

V ta namen se je na Indiegogu zbiralo 8 milijonov dolarjev sredstev, a zastavljeni cilj ni bil dosežen: ob koncu kampanje je bilo zbranih 5,05 milijona dolarjev, ki bodo zaradi fleksibilnega tipa kampanje izvajalcem projekta kljub temu izplačani. 

Več o projektu King Chapel si lahko ogledate v videoposnetku:

YouTube

Kampanjo si lahko ogledate na tej povezavi >>

Na tretjem mestu kampanja za film Super Troopers 2

Ko je v marcu filmski direktor Jay Chandrasekhar na Indiegogu predstavil kampanjo za njegov novi film Super Troopers 2, si nikoli ni mislil, da bo njegov projekt s pomočjo množičnega financiranja zbral preko 4,5 milijona dolarjev in se s tem zavihtel na vrh lestvice najbolj financiranih filmskih projektov v Indiegogovi zgodovini in na tretje mesto najbolj financiranih projektov na Indiegogu v letu 2015.

Oboževalci prvega dela filma so namreč osebno poskrbeli, da bodo videli tudi nadaljevanje, v zameno za finančno podporo pa so prejeli zanimive nagrade: od majic, vstopnic za filmske predstave, do posameznih stavkov, ki bodo izrečeni v filmu. 

Več o kampanji za Super Troopers 2 si lahko ogledate v videoposnetku:

YouTube

Kampanjo si lahko ogledate na tej povezavi >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>


MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

Petkova konferenca Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! bo ob sodelovanju številnih priznanih strokovnjakov postregla tudi z okroglo mizo o različnih načinih financiranja podjetij. Preberite več >>

Gamebook bo uporabniku odprl nova obzorja

Gamebook bo uporabniku odprl nova obzorja

Na Kickstarterju poteka kampanja za zbiranje sredstev za Gamebook. Gre za zbirko starodavnih abstraktno strateških namiznih iger slovenskih avtorjev Hane Jesih in Petra Plantana. Preberite več >>

Steklenička EQUA hitro postala hit na Kickstarterju

Steklenička EQUA hitro postala hit na Kickstarterju

Slovensko podjetje EQUA je na platformi Kickstarter zagnalo kampanjo za novo pametno stekleničko. V dobrih 24 urah je projekt podprlo več kot 800 ljudi, tako da je zbrani znesek že presegel želenih 50 tisoč ameriških dolarjev. Preberite več >>

S FIXRIP Box-om bodo vaša poškodovana oblačila kot nova

S FIXRIP Box-om bodo vaša poškodovana oblačila kot nova

Na trgu se je znašel produkt FIXRIP Box, s katerim lahko uporabnik sam popravi ali zakrpa poškodovana oziroma strgana oblačila ter s tem prihrani dragoceni čas in denar. Preberite več >>

Ročno izdelani prstani iz karbonskih vlaken na Kickstarterju

Ročno izdelani prstani iz karbonskih vlaken na Kickstarterju

Pred kratkim je na platformi za množično financiranje Kickstarter zaživel nov slovenski projekt: prstani iz karbonskih vlaken Nerbon. Izjemno lahki in vzdržljivi prstani z unikatnim videzom se po izpostavljenosti svetlobi svetijo v temi. Preberite več >>

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Prve javne ponudbe kriptožetonov oziroma ICO kampanje omogočajo posameznikom, da podprejo zanimive projekte, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov. Na žalost pa je med obilico ICO projektov tudi veliko lažnih. Kako prepoznati kvaliteten projekt in kako se izogniti goljufom? Preberite več >>

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Na Kickstarterju te dni sredstva zbira nov slovenski projekt: Jo, majhen odpirač za steklenice, ki je izdelan iz titana. Zaradi svoje majhnosti ga je možno spraviti kar v žep, hkrati pa ga odlikuje tudi enostavna uporaba. Preberite več >>

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

V sredo dopoldne je v kavarni Sputnik potekalo predavanje: “Kaj še ostane Kickstarterju?”, ki je privabilo več kot 30 obiskovalcev. Ti so z zanimanjem prisluhnili strokovnjakoma s področja spletnih platform za množično financiranje Žigi Bercetu in Anžetu Miklavcu. Preberite več >>

Množično financiranje in Slovenci

Množično financiranje in Slovenci

Zbiranje denarnih sredstev preko množičnega financiranja (ang. crowdfunding) je med slovenskimi podjetniškimi ekipami izjemno priljubljeno. Tekom zadnjih nekaj let smo tako našteli že več sto slovensko obarvanih projektov, ki so skupno zbrali že skoraj 10 milijonov dolarjev! Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje