Kickstarter odslej tudi na Nizozemskem!

Še do nedavnega je bilo sodelovanje na Kickstarterju omogočeno le posameznikom s prijavljenim stalnim bivališčem v Veliki Britaniji, ZDA, Kanadi, Avstraliji in Novi Zelandiji, sedaj pa so ustvarjalci priljubljene crowdfunding platforme sodelovanje omogočili tudi Nizozemcem.
Kickstarter odslej tudi na Nizozemskem!

Kickstarter odslej tudi na Nizozemskem! (Vir slike: Freeimages.com)

Kickstarter, priljubljena crowdfunding platforma, počasi, a vztrajno širi svoj doseg. Če je bilo še do nedavnega sodelovanje omogočeno le posameznikom s prijavljenim stalnim bivališčem v Veliki Britaniji, ZDA, Kanadi, Avstraliji in Novi Zelandiji, je prijava projekta odslej omogočena tudi tistim s stalnim bivališčem na Nizozemskem

Dejstvo je, da mnogim posameznikom iz številnih držav sveta, tudi slovenskim, še vedno veliko oviro za zbiranje sredstev na Kickstarterju predstavlja pogoj, da morajo imeti prijavljeno stalno bivališče v naslednjih državah:

  • Velika Britanija,
  • Združene države Amerike,
  • Kanada,
  • Avstralija,
  • Nova Zelandija,
  • Nizozemska.

Večina posameznikov se pri tem poslužuje različnih rešitev, kot je na primer ta, da za pomoč zaprosijo svoje sorodnike ali znance, ki prebivajo v omenjenih državah. Širjenje Kickstarterja na Nizozemsko bo tako vsaj nekoliko omililo ta problem. 

Poleg stalnega prebivališča v omenjenih državah pa je potrebno izpolnjevati še nekatere druge pogoje, v kolikor želimo svoj projekt prijaviti na Kickstarter. Poglejmo si, katere.

  • Oseba, ki bo prijavila projekt na Kickstarter, mora imeti odprt transakcijski račun, kreditno ali debetno kartico in veljaven osebni dokument (vozniško dovoljenje, osebna izkaznica ali potni list) ter mora biti starejša od 18 let.
  • Cilj zbiranja sredstev mora biti jasno določen in znotraj naslednjih kategorij: umetnost, komedija, ples, dizajn, moda, film, hrana, igričarstvo, glasba, fotografija, založništvo, tehnologija, teater.
  •  Denarnih sredstev ni dovoljeno zbirati za dobrodelne namene, kampanje ozaveščanja ljudi in zasebne namene.

Preberite več o Slovencih in množičnem financiranju >> 

Potrebno je vedeti, da sodelovanje na Kickstarterju ni povsem brezplačno. V kolikor je projekt uspešno izpeljan, Kickstarter za nagrado obdrži 5 odstotkov zbranih sredstev, upoštevati pa je potrebno tudi dodatne stroške pri procesiranju plačil, ki običajno znašajo od 3 do 5 odstotkov zbranih sredstev. To pa je zagotovo majhna cena glede na vse prednosti, ki jih dobite, v kolikor se odločite za prijavo vašega projekta na Kickstarter!

Vir: Kickstarter

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Predavanje: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje