Kickstarter odslej tudi v Nemčiji!

Kickstarter, priljubljena crowdfunding platforma, vztrajno širi svoj doseg. S torkom, 12. majem 2015, se je močno približala tudi slovenskim ustvarjalcem, saj bo od sedaj dalje sodelovanje na Kickstarterju omogočeno tudi državljanom Nemčije.
Kickstarter odslej tudi v Nemčiji!

Kickstarter odslej tudi v Nemčiji! (Vir slike: Kickstarter)

Sodelovanje na Kickstarterju, crowdfunding platformi, ki je izjemno priljubljena tudi med slovenskimi podjetniki, se počasi, a vztrajno približuje Sloveniji. Sodelovanje je bilo do sedaj namreč omogočeno zgolj posameznikom in podjetnikom s prijavljenim stalnim bivališčem v Veliki Britaniji, ZDA, Kanadi, Avstraliji in Novi Zelandiji ter na Nizozemskem, Švedskem, Norveškem in Irskem, od torka, 12. maja 2015, dalje, pa je sodelovanje omogočeno tudi prebivalcem Nemčije

Navdušeni oznanjamo, da bo od sedaj dalje sodelovanje na Kickstarterju omogočeno tudi umetnikom, glasbenikom, dizajnerjem in ustvarjalcem iz Nemčije,” se glasi zapis, ki je bil objavljen na spletni strani Kickstarterja. “Da bi proslavili ta veliki korak, bomo v bližnji prihodnosti pripravili kar nekaj različnih dogodkov po nekaterih mestih Nemčije,” je še zapisano.

Kaj to pomeni za Slovence? 

Dejstvo je, da mnogim posameznikom iz številnih držav sveta, tudi slovenskim, še vedno veliko oviro za zbiranje sredstev na Kickstarterju predstavlja pogoj, da morajo imeti prijavljeno stalno bivališče v eni izmed zgoraj naštetih držav. Večina posameznikov se pri tem poslužuje različnih rešitev, kot je na primer ta, da za pomoč zaprosijo svoje sorodnike ali znance, ki prebivajo v omenjenih državah. Širjenje Kickstarterja v Nemčijo bo tako vsaj nekoliko omililo ta problem. 

Kateri so še drugi pogoji za odprtje Kickstarter kampanje?

Poleg stalnega prebivališča v omenjenih državah pa je potrebno izpolnjevati še nekatere druge pogoje, v kolikor želimo svoj projekt prijaviti na Kickstarter. Poglejmo si, katere.

  • Oseba, ki bo prijavila projekt na Kickstarter, mora imeti odprt transakcijski račun, kreditno ali debetno kartico in veljaven osebni dokument (vozniško dovoljenje, osebna izkaznica ali potni list) ter mora biti starejša od 18 let.
  • Cilj zbiranja sredstev mora biti jasno določen in znotraj naslednjih kategorij: umetnost, komedija, ples, dizajn, moda, film, hrana, igričarstvo, glasba, fotografija, založništvo, tehnologija, teater.
  •  Denarnih sredstev ni dovoljeno zbirati za dobrodelne namene, kampanje ozaveščanja ljudi in zasebne namene.

Potrebno je vedeti, da sodelovanje na Kickstarterju ni povsem brezplačno. V kolikor je projekt uspešno izpeljan, Kickstarter za nagrado obdrži 5 odstotkov zbranih sredstev, upoštevati pa je potrebno tudi dodatne stroške pri procesiranju plačil, ki običajno znašajo od 3 do 5 odstotkov zbranih sredstev.

Vir: Kickstarter

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje