Kickstarter odslej tudi v Nemčiji!

Kickstarter, priljubljena crowdfunding platforma, vztrajno širi svoj doseg. S torkom, 12. majem 2015, se je močno približala tudi slovenskim ustvarjalcem, saj bo od sedaj dalje sodelovanje na Kickstarterju omogočeno tudi državljanom Nemčije.
Kickstarter odslej tudi v Nemčiji!

Kickstarter odslej tudi v Nemčiji! (Vir slike: Kickstarter)

Sodelovanje na Kickstarterju, crowdfunding platformi, ki je izjemno priljubljena tudi med slovenskimi podjetniki, se počasi, a vztrajno približuje Sloveniji. Sodelovanje je bilo do sedaj namreč omogočeno zgolj posameznikom in podjetnikom s prijavljenim stalnim bivališčem v Veliki Britaniji, ZDA, Kanadi, Avstraliji in Novi Zelandiji ter na Nizozemskem, Švedskem, Norveškem in Irskem, od torka, 12. maja 2015, dalje, pa je sodelovanje omogočeno tudi prebivalcem Nemčije

Navdušeni oznanjamo, da bo od sedaj dalje sodelovanje na Kickstarterju omogočeno tudi umetnikom, glasbenikom, dizajnerjem in ustvarjalcem iz Nemčije,” se glasi zapis, ki je bil objavljen na spletni strani Kickstarterja. “Da bi proslavili ta veliki korak, bomo v bližnji prihodnosti pripravili kar nekaj različnih dogodkov po nekaterih mestih Nemčije,” je še zapisano.

Kaj to pomeni za Slovence? 

Dejstvo je, da mnogim posameznikom iz številnih držav sveta, tudi slovenskim, še vedno veliko oviro za zbiranje sredstev na Kickstarterju predstavlja pogoj, da morajo imeti prijavljeno stalno bivališče v eni izmed zgoraj naštetih držav. Večina posameznikov se pri tem poslužuje različnih rešitev, kot je na primer ta, da za pomoč zaprosijo svoje sorodnike ali znance, ki prebivajo v omenjenih državah. Širjenje Kickstarterja v Nemčijo bo tako vsaj nekoliko omililo ta problem. 

Kateri so še drugi pogoji za odprtje Kickstarter kampanje?

Poleg stalnega prebivališča v omenjenih državah pa je potrebno izpolnjevati še nekatere druge pogoje, v kolikor želimo svoj projekt prijaviti na Kickstarter. Poglejmo si, katere.

  • Oseba, ki bo prijavila projekt na Kickstarter, mora imeti odprt transakcijski račun, kreditno ali debetno kartico in veljaven osebni dokument (vozniško dovoljenje, osebna izkaznica ali potni list) ter mora biti starejša od 18 let.
  • Cilj zbiranja sredstev mora biti jasno določen in znotraj naslednjih kategorij: umetnost, komedija, ples, dizajn, moda, film, hrana, igričarstvo, glasba, fotografija, založništvo, tehnologija, teater.
  •  Denarnih sredstev ni dovoljeno zbirati za dobrodelne namene, kampanje ozaveščanja ljudi in zasebne namene.

Potrebno je vedeti, da sodelovanje na Kickstarterju ni povsem brezplačno. V kolikor je projekt uspešno izpeljan, Kickstarter za nagrado obdrži 5 odstotkov zbranih sredstev, upoštevati pa je potrebno tudi dodatne stroške pri procesiranju plačil, ki običajno znašajo od 3 do 5 odstotkov zbranih sredstev.

Vir: Kickstarter

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje