Kickstarter v drugem četrtletju z novimi rekordi

Kickstarter, ki velja za eno najbolj znanih in priljubljenih platform za množično financiranje, je predstavil sveže podatke za drugo četrtletje letošnjega leta. Število podpornikov še vedno narašča, prav tako število uspešno zaključenih projektov.
Kickstarter v drugem četrtletju z novimi rekordi

V drugem četrtletju je bilo na Kickstaterju uspešnih kar 5.716 projektov (Vir sliike: Kickstarter)

Podatki, ki jih je predstavil Kickstarter, kažejo, da se množično financiranje vse bolj prebuja. V drugem četrtletju je bilo uspešnih kar 5.716 projektov, medtem ko je v prvem četrtletjem letošnjega leta uspelo zastavljeno vsoto zbrati 4.497 projektom (27-odstotna rast). Tudi skupno število podpornikov se je v drugem četrtletju povečalo – iz 887.848 na več kot 1,1 milijona, število novih podpornikov pa se je povečalo za 3,5 odstotka, na 703.604 podpornikov.

Podporniki so projektom namenili več kot 144 milijonov dolarjev – v prvem četrtletju letošnjega leta 112 milijonov -, dnevno skoraj 1,6 milijonov dolarjev. V primerjavi s prvim četrtletjem je vrednost dnevnih donacij poskočila za 27 odstotkov.

V drugem četrtletju so uspešno zbrali zastavljeno vsoto finančnih sredstev tudi nekateri slovenski projekti, med njimi tudi Swich, ki je že po nekaj dneh dosegel zastavljeni cilj v višini 25 tisoč dolarjev, kratki fantazijski film Kresnik: Ognjeno izročilo in nogavice Zulu Zion.

Kicstarter zaposluje!

Kickstarter trenutno zaposluje 81 ljudi, kot je razvidno na njihovi spletni strani pa v svojo vrsto vabijo nove, talentirane in ambiciozne ljudi. Če ste tudi vi med njimi, selitev v tujino pa vidite zgolj kot odskočno desko, ne spreglejte njihovih oglasov za delo.

Na IndieGoGo podprite aktualno slovensko kampanjo Monolyth >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje