Kitajski spletni velikan Baidu vložil večmilijonsko investicijo v Taboolo

Taboola, ponudnik sistema priporočljivih vsebin, je prejel več milijonsko investicijo s strani kitajskega spletnega iskalnika, Baidu. Do zadnje investicije je bilo v Taboolo vloženih že 157 milijonov dolarjev, od tega 117 milijonov februarja letos. Prava višina zadnje investicije ni znana.
Kitajski spletni velikan Baidu vložil večmilijonsko investicijo v Taboolo

Kitajski spletni velikan Baidu vložil večmilijonsko investicijo v Taboolo (Vir: taboola.com)

Taboola velja za tretjo največjo oglaševalsko platformo na svetu, večja sta še Google in AddThis. Deluje podobno kot targetirano oglaševanje, le da se namesto oglasov, ki so prilagojeni glede na obiskovalčeve navade, prikazujejo priporočljive vsebine z drugih spletnih strani. Priporočljiva vsebina je navadno postavljena na dnu člankov. Takšno oglaševanje nima fiksne cene, saj naročniki za distribucijo vsebin med seboj tekmujejo s postavljanjem čim višje ponudbe.

Investicijo bo podjetje poleg širitve na kitajski trg izkoristilo tudi za izgradnjo novega sistema, ki bo uporabniku glede na bralne navade in druge zbrane podatke prilagodil celotne vsebine na spletnih straneh in ne le priporočila vsebin, kot to omogoča sedaj.

Taboola raste vse hitreje

Taboola je bila ustanovljena leta 2007, pravo rast pa je doživela šele v zadnjih letih. Letni dohodek je leta 2012 znašal manj kot 10 milijonov dolarjev, lansko leto pa se je povzpel že na 200 milijonov. Vsak mesec ponudi čez 200 milijard vsebin, 550 milijonom različnim uporabnikom iz Evrope ter ZDA in tudi Tajske, Indije, Japonske in Izraela. V podjetju je zaposlenih le 270 oseb po svetu.

500 milijonov investicije za startup Zenefits

Odnosi med kitajskimi in ameriškimi podjetji: zapleteno je

To je že četrta naložba kitajskega iskalnika Baidu v ameriška podjetja. Pred tem je podjetje vložilo v podjetje Uber, posrednika ponudnikov prevozov, Indoor Atlas, aplikacijo za določanje lokacije znotraj objektov in TrustGo Mobile, antivirusni program za pametne telefone.

Ostaja vprašanje, ali bo morala Taboola zaradi kitajske oblasti prilagoditi priporočljivo vsebino. V lanskem letu je namreč kitajska vlada blokirala Google, ki je omogočal dostop do občutljivih informacij. Ravno s to blokado, je bila tlakovana pot kitajskemu iskalniku Baidu.

Vir: venturebeat.com in businessinsider.com  

Oznake:, ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje