Ko preveč denarja osrečuje

Preveč se ukvarjamo z mislijo, kako povečati naš kupček denarja, ob tem pa se osrečiti, je prepričan profesor iz Harvarda Michael Norton. Raziskovanje, koliko časa namenimo sreči, ki jo povzroči denar oziroma bogastvo, ga je prisililo v iskanje odgovorov, kakšna povezava je med njima.
Ko preveč denarja osrečuje

Michael Norton je raziskoval, kako in kdaj nas prevelik kupček denarja osreči (Vir slike: YouTube).

Pravzaprav je 40-letnika, sicer avtorja knjige Happy Money, zanimalo, ali zapravljamo, ko zapravljamo, pravilno. Ugotovil je, da ljudje večinoma zapravljamo zase. Skupaj z ekipo je pomislil, da to najverjetneje ni najboljša pot – da je prav to morda razlog, zakaj nas vse večji kupček denarja ne osrečuje.

V ta namen je Norton leta 2008 začel z raziskavo, v kateri so vprašani ocenili stopnjo sreče preden jim je bila predana kuverta z denarjem. Polovica je morala denar zapraviti za osebne potrebe ali darilca, preostali pa so morali donirati ali kupiti darila za nekoga drugega.

Nesrečneži in srečneži

Kaj se je zgodilo? Tisti, ki so dali denar naprej, so poročali o večji sreči in zadovoljstvu, medtem ko tisti, ki so denar zapravali zase, niso bili srečni. Ker je Norton ostal poln vprašanj, je nadaljeval z eksperimenti.

Tako je na primer prodajnikom dal 15 evrov, da jih potrošijo na sebi ali za druge sodelavce, podobno nalogo je zastavil tudi rekreativcem, in sicer naj porabijo 20 dolarjev zase ali za soigralce. Izsledki so bili enaki kot pri prvi raziskavi. Ne le to, povečala se je tudi produktivnost (v primeru darovanja denarja).

Obdarovanje za dvig učinkovosti

Prišel pa je še do ene zanimive ugotovitve: bolj, kot boste blizu (v smislu poznanstva in prijateljskih vezi) osebi, ki jih boste podarili denar ali darilce, večjo srečo vam bo to prineslo. Na delovnem mestu pa se vam bo to še dodatno obrestovalo. Že razmišljate, kako boste jutri osrečili svoje sodelavce in s tem še sebe? Povečali boste produktivnost in učinkovitost ekipe.

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje