LACEnano – izboljšani načini tetoviranja

Skozi predavanja in delavnice se je na KickUP programu, ki je v organizaciji StartUP Novo mesto potekal od septembra 2013 do januarja 2014, kreiralo šest svežih startupov, vsak s svojo inovativno idejo. Tokrat predstavljamo ekipo LACEnano, ki v svoji esenci nudi izboljšane načine tetoviranja.
LACEnano – izboljšani načini tetoviranja

LACEnano – izboljšani načini tetoviranja (Vir slike: Nina Pucelj)

Ekipo sestavljajo Peter Bukovec v vlogi strojnika in idejnega vodje ekipe, Rok Jurečič, ki skrbi za poslovno in marketinško področje, Robert Zagorec, zadolžen za elektrotehnični del in oblikovalka Lara Zupančič, ki oblikuje in nadgrajuje grafično podobo sveže formirane ekipe.

Minimiziranje bolečine pri tetoviranju

Njihova ideja rešuje problem mravljinčastih rok oseb, ki se ukvarjajo s tetoviranjem, katere nastanejo zaradi teže in tresljajev pri sami dejavnosti, zmanjšuje bolečino tetoviranca in omogoča enostavno čiščenje ter steriliziranje. »Poslovna ideja se je razvila, ko sva z dekletom šla na ‘tetoversko’ konvecijo v Ljubljani. Ona se je šla tetovirat, sam pa sem se kot strojnik sprehajal po konvenciji in se zanimal za tehnologijo, ki jo uporabljajo ‘tetoverji’. Pri vsem tem sem opazil kar nekaj težav oz. pomanjkljivosti, ki se pojavljajo pri današnjih ‘tetoverskih’ napravah,« idejo za razvoj novega orodja za tetoviranje razloži strojnik Bukovec. Njihova ciljna skupina so ‘tetoverji’, ki obožujejo ‘tetoverske’ naprave in želijo za svoje delo le najboljšo opremo. Trg je zelo specifičen, kar po mnenju Bukovca predstavlja nekatere ovire kot tudi prednosti.

Pomen KICKup pospeševalnika

»V KickUP program sem malo zamudil, ampak me je ekipa iz StartUP Novo mesto toplo sprejela. Program je bil zanimiv, izvedel sem veliko novih stvari, ki te jih na strojnem faxu pač ne naučijo in so za razvoj produkta zelo pomembne. Ena najpomembnejših pridobitev v sklopu KickUP programa pa je bila tudi sama ekipa, ki so mi jo pomagali sestaviti,« meni Bukovec.

Fotografija: Nina Pucelj

Nagibanje ekipe h »crowdfundingu«

»Trenutni cilj je končati prve prototipe, ki jih bomo nato tudi testirali: od oblike, delovanja, ergonomije in dolgoživosti. Ko vse to izpilimo, se nagibamo na “crowdfounding” sistem oz. na prednaročila, s katerim bomo še dodatno stestirali trg. Vseskozi pa sledimo naši viziji izboljšati uporabniško izkušnjo za ‘tetoverje’ in njihove stranke,« še izvemo.

Oznake:, , , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje