LanguageSitter™ – poskrbi za jezikovno ustreznost podjetniških pitchev!

Avtor Urša Eva Pucelj — 14.03.2014
Komentiraj!
Jezikovna agencija LanguageSitter™ poskrbi za jezikovno ustreznost podjetniških 'pitchev' v raznovrstnih jezikih! Slab in dolgočasen nastop ter neustrezna govorica telesa so namreč lahko tudi za tiste podjetnike, ki predstavljajo izjemen produkt, pogubni ...
LanguageSitter™ – poskrbi za jezikovno ustreznost podjetniških pitchev!

LanguageSitter™ – poskrbi za jezikovno ustreznost podjetniških pitchev! (Vir slike: LanguageSitter)

Jezikovna agencija, ki je na trg pred časom lansirala ponudbo individualnih tečajev raznovrstnih tujih jezikov s konceptom osebnega jezikovnega trenerja, sedaj poskrbi tudi za to, da predstavitve podjetnikov pred potencialnimi investitorji izpadejo jezikovno brezhibno.

Jezikovni trener eliminira nervoznost pri predstavitvah podjetnikov 

»Tipičen mladi podjetnik je med predstavitvijo ponavadi nervozen, pa čeprav ima odličen produkt, ki ga res dobro pozna. Ker mora predstavitev izvesti na primer v angleščini, je ta nervoza ponavadi še potencirana, predstavitev pa velikokrat ne izpade dobro, ker je jezik neidiomatičen, izgovorjava nerodna, celotna slika pa zato na koncu kljub odličnemu produktu ali storitvi podpovprečna,« problem podjetnikov razjasni vodja projektov Mart D. Buh.

Nekateri ljudje so že po naravi dobri govorci, čeprav tudi oni kdaj pa kdaj potrebujejo kakšen namig, kako svoj nastop in komunikacijo izboljšati, drugi pa imajo s tem težave. Slab in dolgočasen nastop ter neustrezna govorica telesa so lahko tudi za tiste podjetnike, ki predstavljajo izjemen produkt, pogubni

LanguageSitter™ - učenje tujih jezikov po meri >>

LanguageSitter™ poskrbi za jezikovno ustreznost predstavitve, za idiomatičnost jezika in s stranko vadi izgovorjavo in nastop. V agenciji sodelujejo s priznano strokovnjakinjo za komuniciranje in javni nastop, mag. Vesno Sodnik. Ona poskrbi za to, da oceni strankin nastop, vsebinsko prevetri, dopolni ali spremeni predstavitev, izpili strankine veščine nastopanja (gestikulacija, mimika, govorica telesa, izgovorjava, ritem, ton in barva glasu), hkrati pa naredi celovito analizo strankinega komunikacijskega tipa ter pripravi priporočila za izboljšanje javnega nastopanja in osebne komunikacije.

Ko vzklije dobra ideja ...

»Na samo idejo smo prišli, ko se je lani na nas obrnil mladenič, ki vodi svoje podjetje, in nas prosil, da mu pomagamo pri pripravah na predstavitev v angleščini. Sodelovanje je bilo uspešno in zdaj je s svojo ekipo že v podjetniškem pospeševalniku Univerze v Berkeleyju, malo morda tudi po naši zaslugi. Prepričan sem, da je zunaj kar nekaj startupov in mladih podjetnikov, ki bi tudi potrebovali podobno pomoč,« meni Buh.

shranjeno pod: ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!