Leto 2016 prinaša nove zaposlitve

Za prvo polovico prihodnjega leta delodajalci, ki zaposlujejo skoraj 372 tisoč oseb, napovedujejo novo rast zaposlovanja, tokrat 0,6-odstotno. Odprlo naj bi se od tri do štiri tisoč novih delovnih mest.
Leto 2016 prinaša nove zaposlitve

Podjetja bodo prihodnje leto potrebovala več kot 18.300 sodelavcev (Vir slike: YouTube).

Delodajalci, ki so bili vključeni v Napovednik zaposlovanja Zavoda Republike Slovenije za zaposlovanje, napovedujejo 0,6-odstotno rast zaposlovanja, kar pomeni, da bodo podjetja po napovedih potrebovala nekaj več kot 18.300 sodelavcev (deloma na račun povečanja števila zaposlenih, deloma pa na račun nadomeščanja). V naslednjih šestih mesecih se bo po predvidevanjih Zavoda odprlo še od tri do štiri novih delovnih mest.

Skupno število zaposlenih naj bi se povečalo v predelovalnih dejavnostih, trgovini, prometu in skladiščenju, gostinstvu, strokovnih, znanstvenih in tehničnih dejavnostih, drugih raznovrstnih poslovnih dejavnostih, dejavnosti javne uprave in obrambe ter v zdravstvu in socialnem varstvu.

Najbolj optimistični glede zaposlovanja so delodajalci iz drugih raznovrstnih poslovnih dejavnostih, kamor se uvrščajo tudi agencije za zaposlovanje, dejavnosti prometa in skladiščenja, informacijske in komunikacijske dejavnosti, predelovalne dejavnosti, trgovine, vzdrževanje in popravilo motornih vozil.

Najpogosteje bodo iskali varilce, voznike težkih tovornjakov in vlačilcev, delavce za preprosta dela v predelovalnih dejavnostih, orodjarje, prodajalce, zidarje, komercialne zastopnike za prodajo, kuharje, strugarje ter čistilce, strežnike in gospodinjske pomočnike. Med poklici, ki so jih delodajalci napovedali, je znova veliko takšnih, ocenjujejo na Zavodu, ki so na slovenskem trgu že dlje časa deficitarni.

V Napovednik zaposlovanja je bilo zajetih skoraj 5 tisoč podjetij in organizacij, vprašalnik pa je izpolnilo 3.137 delodajalcev, ki skupaj zaposlujejo skoraj 372 tisoč oseb. Ti so ocenili, da je v primeru pomanjkanja ustreznih kadrov najgosteje prišlo do nadurnega dela. Pri tem so najbolj izstopali zlasti veliki delodajalci, največ nadurnega dela pa je bilo glede na dejavnost v javni upravi in obrambi, zdravstvu in socialnem varstvu, informacijskih in komunikacijskih dejavnostih, gostinstvu ter predelovalnih dejavnostih. Petina delodajalcev se poslužuje zunanjih izvajalcev, predvsem v gradbeništvu ter v informacijskih in komunikacijskih dejavnostih.

Kaj pa v primeru pomanjkanja ustreznih delavce?

Polovica delodajalcev je morala v tem primeru podaljšati postopke zaposlovanja, več kot tretjina pa ni nikogar zaposlila. Četrtina je iskala delavce v tujini, petina pa je ali spremenila, razširili ali pa omilila pogoje glede izobrazbe, izkušenj in drugih znanj. Podaljševanje postopkov zaposlovanja je posebej izrazito v informacijskih in komunikacijskih ter v finančnih in zavarovalniških dejavnostih.

Izmed vseh dejavnosti največkrat koristijo najemanje delavcev v predelovalnih dejavnostih in gradbeništvu, najvišji delež iskanja delavcev v tujini pa je v dejavnosti prometa in skladiščenja, gradbeništva, drugih raznovrstnih poslovnih dejavnostih ter v gostinstvu. Višjo plačo oz. druge bonitete delodajalci redko ponudijo, še najpogosteje delodajalci iz informacijskih in komunikacijskih dejavnosti.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Slovenska podjetja s svojimi cenami zelo konkurenčna v ZDA

Slovenska podjetja s svojimi cenami zelo konkurenčna v ZDA

“Tako kot drugod po svetu, sta tudi v Združenih državah Amerike za uspešen posel najpomembnejša vztrajnost in kakovostno opravljeno delo. Potrebno je poskrbeti za zadovoljstvo svojih strank,” poudarja Nevio Prosen, CEO podjetja Prosen Consulting LLC. Preberite več >>

Raziskava GEM – Kako zagreti za podjetništvo smo Slovenci?

Raziskava GEM – Kako zagreti za podjetništvo smo Slovenci?

V okviru konference PODIM v Mariboru so bili širši javnosti predstavljeni rezultati raziskave Global Entrepreneurship Monitor. Ti kažejo, da je kar dobra polovica Slovencev prepričana v svoje podjetniške sposobnosti. Preberite več >>

Kratkotrajno delo v podjetju – pomoč sorodnika v podjetju

Kratkotrajno delo v podjetju – pomoč sorodnika v podjetju

Podjetniki, ki se v svojem podjetju srečujejo z začasno povečanim obsegom dela ali s finančnimi težavami, lahko za pomoč pri opravljanju dela zaprosijo družinske člane. Dela pa sicer ne more opravljati katerikoli sorodnik in prav tako ne neomejeno število ur, saj predpisi s tega področja določajo posebne pogoje in omejitve. Preberite več >>

Kako do svoje turistične agencije?

Kako do svoje turistične agencije?

Turizem zadnja leta s hitrim porastom števila ljudi, ki se odločajo za potovanja in počitnice doživlja pravi razcvet. Temu povpraševanju sledi tudi ponudba, saj se povečuje tudi število turističnih agencij. Tokrat v članku predstavljamo pogoje, ki jih mora posameznik izpolnjevati za odprtje svoje turistične agencije. Preberite več >>

“Posojilni sklad 4” za naložbe v razvoj in inovacije

“Posojilni sklad 4” za naložbe v razvoj in inovacije

S podpisom pogodbe o izvajanju ukrepa finančnega inženiringa za spodbujanje tehnološko-razvojnih projektov skušata Vlada in SID Banka prispevati k razvojnemu preboju slovenskih podjetij. Preberite več >>

FabLab mreža Slovenija za podporo lokalnemu podjetništvu

FabLab mreža Slovenija za podporo lokalnemu podjetništvu

Pred časom sta Fakulteta za elektrotehniko Univerze v Ljubljani in Direktorat za informacijsko družbo Ministrstva za javno upravo Republike Slovenije v okviru evropskega projekta ERUDITE pripravila zasnovo platforme nacionalne referenčne FabLab mreže. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje