Lushna Glamping: več tehnologije ustvarja več priložnosti za nas

Avtor Maruša Žibert — 02.06.2015
Komentiraj!
Med branjem medijev lahko skoraj vsak dan preberemo novico o investicijah, bolj ali manj iz tehnološkega sveta. Podjetje Lushna, ki se ukvarja z razvojem glamuroznih turističnih destinacij in izdelavo turističnih objektov iz lesa, dokazuje, da se zadeve spreminjajo tudi v turistični industriji.
Lushna Glamping: več tehnologije ustvarja več priložnosti za nas

S povečevanjem tehnologije v našem življenju se povečuje tudi želja po razstrupljanju v naravi, je prepričan Jaka Ažman (Vir slike: Lushna).

Lushna Glamping spreminja lokacije v glamurozne turistične (glamping) destinacije, v ta namen pa ponuja celotno podporo pri razvoju tovrstnih destinacij in oblikuje ter trži edinstvene mobilne lesene turistične objekte Lushna. Ogledamo si jih lahko na Bledu, kjer je zasedenost Gozdnih vil kar 90-odstotna, 40 odstotkov obiska pa predstavljajo domači gosti, ter na Blaguškem jezeru, kjer sta postavljeni dve Lushna Villi kot showroom za predstavitev potencialnim kupcem. »Lushna Vile trenutno postavljamo tudi v Budimpešti, kjer dopolnjujemo destinacijo,« razkriva Jaka Ažman iz podjetja Lushna.

Povpraševanje glede nakupa njihovih glamping vil in celostnega razvoja tovrstnih destinacij dobivajo z vseh koncev sveta, vse bolj so aktivni na španskem, britanskem in ameriškem trgu.

V Veliki Britaniji in ZDA iščejo ključne partnerje

To so namreč trgi, ki so turistično močno razviti, industrija pa išče in potrebuje vedno nove koncepte, da bi privabila nove goste, razloži Ažman. »Španijo vsako leto obišče 65 milijonov ljudi, a vsi silijo v turistično zelo razvite obalne predele. Notranjost pa je turistično slabo razvita, čeprav imajo s prelepimi rustikalnimi vilami, odlično kulinariko, odličnimi vini in neokrnjeno naravo vse pogoje, da postanejo nova Toskana,« medtem ko iz Velike Britanije in ZDA dobivajo številne impulze, da se glamping resno razvija, vendar se tema trgoma približujejo »previdno, z iskanjem ključnih partnerjev«.

Jaka bo gost na podjetniškem dogodku Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Lushna je decembra lani prejela investicijo Podjetniškega sklada Slovenije v višini 50 tisoč evrov, kar so vložili v marketinške in prodajne aktivnosti, za obisk sejmov in kongresov, grajenje prodajne mreže, stroške prodajnih sestankov in raznih digitalnih akcij. Ažman dodaja, da omenjene akcije že prinašajo rezultate.

Turizem je dobil v zadnjih letih dva huda udarca, zato je zdaj v maničnem iskanju novih idej. Kot dobra priložnost novih turističnih konceptov se tako ponuja tudi glamping (Vir slike: Lushna).

Investitorji večinoma iščejo naslednjega digitalnega velikana

Investicija jim je tako dala nov zagon, vsekakor pa je slika precej manj rožnata, saj se po medijih precej več govori o investicijah v inovacije z visoko tehnologijo. Investitorji večinoma iščejo »naslednjega digitalnega velikana« ali pa »male pametne gizmote, priklopljene na internet«, je prepričan Ažman. »Tudi sam verjamem v prednosti in priložnosti visoke tehnologije. A se po drugi strani s povečavanjem tehnologije v našem življenju in vsega digitalnega hrupa, povečuje tudi potreba po odklopu. Želja po razstrupljanju v naravi. Torej, več tehnologije ustvarja več priložnosti za nas,« razkriva drugo plat poplave tehnologije.

Lushna: Leto 2014 bo prelomno >>

Dva huda udarca turistični industriji

Tu se torej ustvarjajo nove poti in priložnosti za turistično industrijo, ki letno zraste za okoli 4 odstotke oziroma v številkah, 28 milijard evrov novih priložnosti. Te priložnost sta v zadnjih letih izkoristila tudi dva danes velika tekmeca, ki sta tradicionalni industriji zadala velika udarca, to so spletne rezervacijske platforme in Airbnb.

Opaža, da se je na ta račun prebudila tudi turistična industrija, ki po novem »manično išče nove koncepte, nove ideje, svetovna turistična organizacija pripravlja celo pitching prireditve. In tu je Lushna Glamping s svojo edinstveno izkušnjo in vrednotami, razvitim sistemom razvoja in produkti lahko zelo zanimiva za investitorje na področju turizma. Tu čakamo svojo priložnost in iščemo vlagatelje.«

V Sloveniji potrebujemo bolj pogumne vlagatelje!

V Sloveniji resnega vlaganja – razen nekaj izjem – v glamurozni turizem ni, se pa pojavlja vse več lokacij z nekaj lesenimi objekti, ki pa jih Ažman težko oceni za glamping, saj po njegovem mnenju ne ponujajo glamurozne izkušnje, kot je na primer udobje, vrhunska lokalna kulinarika, osebna strežba, wellness in drugih posebnih doživetij. »V Sloveniji potrebujemo bolj pogumne vlagatelje v turizem z vizijo ustvariti posebna doživetja za ljudi, potrebujemo pa tudi krajše postopke pridobivanja raznoraznih dovoljenj,« je malce kritičen. Glamping je zanimiv v vseh letnih časih (Vir slike: Lushna)

Znamo izkoristiti prednosti Slovenije?

Slovenija ima zaradi svojih naravnih bogastev, neokrnjene narave in možnosti različnih aktivnosti veliko priložnosti v glampingu, se pa poraja vprašanje, ali znamo to tudi izkoristiti. Glamping je zanimiv za vlagatelje, saj med drugim omogoča primerljivo ceno nočitev s hoteli, obenem pa je gradnja bistveno cenejša od trajnih hotelov in apartmajev: »V tujini lahko vidimo rast števila glamping turističnih destinacij, med katerimi so nekatere bolj in nekatere manj glamurozne in prestižne, vsem pa je skupen pristen stik z naravo.«

Z namenom zagotavljanja celostne ponudbe glamping infrastruture so razvili tudi modularno glamurozno zunanjo kopalnico Lushna RainRoom, nekakšno dežno sobo, ki med tuširanjem daje občutek, da se oseba tušira v dežju. Ta občutek daje okno nad tušem, s tem pa sledijo svojemu principu približevanja bivanja v naravi. Dežna soba je seveda namenjena zasebni rabi in je opremljena z opremo prestižnih znamk. Posebno doživetje je glamping tudi v zimskem času, pravi sogovornik, saj so ob vilah ljudem na voljo tudi lesene zunanje kadi z ogrevanjem na drva za uživanje pod mrzlim zimskim nebom.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!