Marketinški trendi v 2016: obeta se naraščajoča uporaba spletnega media monitoringa

Avtor Brigita Žvikart — 06.01.2016
Komentiraj!
Povečana uporaba spletnega media monitoringa bo eden izmed večjih marketinških in PR trendov v tem letu. Marketingarji so se do sedaj v večini osredotočali na »govorečo« stran komunikacije in zapostavljali njen slušateljski aspekt.
Marketinški trendi v 2016:  obeta se naraščajoča uporaba spletnega media monitoringa

Marketinški trendi v 2016: obeta se naraščajoča uporaba spletnega media monitoringa

A po prepričanjih strokovnjakov se bo začela ta ustaljena praksa intenzivneje spreminjati že zelo kmalu. Izboljšan media monitoring in njegove analize bodo motivirali vse več znamk, da bodo pričele z njegovo uporabo in prisluhnile trgu.

Digitalni svet je nedvomno svet prihodnosti. Strokovnjaki napovedujejo, da se bo povečalo število marketingarjev, ki bo spremljalo in analiziralo komunikacijo na družabnih omrežjih ter na podlagi teh izsledkov sprejemalo strateške odločitve. Znamke bodo tako v naraščajočem številu uporabljale spletni media monitoring, da bi učinkovito reševale težave svoje ciljne skupine in sledile njeni komunikaciji. S tem bodo lahko bolje razumele svojo publiko ter njihove potrebe in želje. Znamke bodo prav tako vse bolj uporabljate spletni media monitoring za bolj podrobno in ažurno spremljanje blogov in mnenj na forumih ter za spremljanje največjih družabnih omrežij, kot so Facebook, Twitter in vse bolj tudi Instagram.

Branje misli – neuresničena želja ali resničnost?

Informacije, ki jih lahko pridobimo s pomočjo spletnega media monitoringa, so lahko tako dragocene kot promet, ki ga ustvarimo s pomočjo družabnih omrežij, je enotna stroka. Amir Zonozi iz podjeta Zoomphu napoveduje naraščajočo potrebo po vse bolj ažurnem marketingu, ki bo rezultat sledenja pogovorom na različnih spletnih kanalih. »Znamke bodo zaradi vse večjih potreb po spremljanju spletnih komunikacij povečevale število članov znotraj svojih digitalnih ekip«, je prepričan.

Po mnenju Dine Shuqum iz digitalne agencije ParkerWhite je spletni media monitoring obvezna oprema vsakega budžeta za digitalni marketing. S spremljanjem določenih ključnih besed lahko podjetja zasledijo objave in pogovore, ki so pomembne za njihovo poslovanje. Konkreten primer: hotel lahko neposredno nagovori uporabnike Twitterja, ki sporočajo, da so obtičali nekje na letališču in iščejo prenočitev.

Sodeč po Adobe poročilu 2015 Digital Trends bo večina podjetij v letu 2016 med seboj tekmovala na področju skrbi za stranke in ne na podlagi cen. Strokovnjaki poudarjajo, da lahko spletni media monitoring organizacijam pomaga pri razumevanju svoje ciljne skupine, na podlagi tega pa lahko izvaja bolj personaliziran marketing. Pridobijo pa lahko tudi PR oddelki, saj lahko z analizo sentimenta pravočasno zaznajo za svoj ugled potencialno nevarno komunikacijo in ustrezno ukrepajo.

Spletni media monitoring pa bo postal vse bolj zaželjeno orodje tudi za številne nevladne organizacije. Nekoč rezerviran le za največje blagovne znamke je sedaj dosegljiv tudi neprofitnemu sektorju. Analiza podatkov je sedaj postala cenovno ugodnejša. Nevladniki imajo sedaj neverjetno priložnost, da s pomočjo spletnega monitoringa enostavneje identificirajo pomembne mnenjske voditelje in sledijo komunikaciji svojih podpornikov, s tem pa drastično povečajo svoj doseg. V letu 2016 je pričakovati, da si bodo številne tovrste organizacije kot prioriteto postavile ravno uporabo spletnega media monitoringa in spremljanje vsebine svojih pomembnih odločevalcev, kar bo kmalo postal ustaljen način njihove komunikacijske strategije.

Že v tem letu lahko torej pričakujemo naraščajočo število uporabnikov orodij spletnega media monitoringa. Ta bodo postala še bolj učinkovita in prijazna uporabnikom, na podlagi njihovih izsledkov pa bodo tržne strategije sledile trendom vsebinskega in personaliziranega marketinga.

Vas zanima, kako deluje spletni media monitoring? Preizkusite ga brezplačno na mediatoolkit.com.

Vir: business2community.com

Pripravila: Brigita Žvikart, Customer Success Manager @ Mediatoolkit

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!