Marketinški trendi v 2016: obeta se naraščajoča uporaba spletnega media monitoringa

Povečana uporaba spletnega media monitoringa bo eden izmed večjih marketinških in PR trendov v tem letu. Marketingarji so se do sedaj v večini osredotočali na »govorečo« stran komunikacije in zapostavljali njen slušateljski aspekt.
Marketinški trendi v 2016:  obeta se naraščajoča uporaba spletnega media monitoringa

Marketinški trendi v 2016: obeta se naraščajoča uporaba spletnega media monitoringa

A po prepričanjih strokovnjakov se bo začela ta ustaljena praksa intenzivneje spreminjati že zelo kmalu. Izboljšan media monitoring in njegove analize bodo motivirali vse več znamk, da bodo pričele z njegovo uporabo in prisluhnile trgu.

Digitalni svet je nedvomno svet prihodnosti. Strokovnjaki napovedujejo, da se bo povečalo število marketingarjev, ki bo spremljalo in analiziralo komunikacijo na družabnih omrežjih ter na podlagi teh izsledkov sprejemalo strateške odločitve. Znamke bodo tako v naraščajočem številu uporabljale spletni media monitoring, da bi učinkovito reševale težave svoje ciljne skupine in sledile njeni komunikaciji. S tem bodo lahko bolje razumele svojo publiko ter njihove potrebe in želje. Znamke bodo prav tako vse bolj uporabljate spletni media monitoring za bolj podrobno in ažurno spremljanje blogov in mnenj na forumih ter za spremljanje največjih družabnih omrežij, kot so Facebook, Twitter in vse bolj tudi Instagram.

Branje misli – neuresničena želja ali resničnost?

Informacije, ki jih lahko pridobimo s pomočjo spletnega media monitoringa, so lahko tako dragocene kot promet, ki ga ustvarimo s pomočjo družabnih omrežij, je enotna stroka. Amir Zonozi iz podjeta Zoomphu napoveduje naraščajočo potrebo po vse bolj ažurnem marketingu, ki bo rezultat sledenja pogovorom na različnih spletnih kanalih. »Znamke bodo zaradi vse večjih potreb po spremljanju spletnih komunikacij povečevale število članov znotraj svojih digitalnih ekip«, je prepričan.

Po mnenju Dine Shuqum iz digitalne agencije ParkerWhite je spletni media monitoring obvezna oprema vsakega budžeta za digitalni marketing. S spremljanjem določenih ključnih besed lahko podjetja zasledijo objave in pogovore, ki so pomembne za njihovo poslovanje. Konkreten primer: hotel lahko neposredno nagovori uporabnike Twitterja, ki sporočajo, da so obtičali nekje na letališču in iščejo prenočitev.

Sodeč po Adobe poročilu 2015 Digital Trends bo večina podjetij v letu 2016 med seboj tekmovala na področju skrbi za stranke in ne na podlagi cen. Strokovnjaki poudarjajo, da lahko spletni media monitoring organizacijam pomaga pri razumevanju svoje ciljne skupine, na podlagi tega pa lahko izvaja bolj personaliziran marketing. Pridobijo pa lahko tudi PR oddelki, saj lahko z analizo sentimenta pravočasno zaznajo za svoj ugled potencialno nevarno komunikacijo in ustrezno ukrepajo.

Spletni media monitoring pa bo postal vse bolj zaželjeno orodje tudi za številne nevladne organizacije. Nekoč rezerviran le za največje blagovne znamke je sedaj dosegljiv tudi neprofitnemu sektorju. Analiza podatkov je sedaj postala cenovno ugodnejša. Nevladniki imajo sedaj neverjetno priložnost, da s pomočjo spletnega monitoringa enostavneje identificirajo pomembne mnenjske voditelje in sledijo komunikaciji svojih podpornikov, s tem pa drastično povečajo svoj doseg. V letu 2016 je pričakovati, da si bodo številne tovrste organizacije kot prioriteto postavile ravno uporabo spletnega media monitoringa in spremljanje vsebine svojih pomembnih odločevalcev, kar bo kmalo postal ustaljen način njihove komunikacijske strategije.

Že v tem letu lahko torej pričakujemo naraščajočo število uporabnikov orodij spletnega media monitoringa. Ta bodo postala še bolj učinkovita in prijazna uporabnikom, na podlagi njihovih izsledkov pa bodo tržne strategije sledile trendom vsebinskega in personaliziranega marketinga.

Vas zanima, kako deluje spletni media monitoring? Preizkusite ga brezplačno na mediatoolkit.com.

Vir: business2community.com

Pripravila: Brigita Žvikart, Customer Success Manager @ Mediatoolkit

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Google Analytics

MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics. Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu. Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>


Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Dejstva o Google Analytics, ki bi jih moral poznati vsak podjetnik

Dejstva o Google Analytics, ki bi jih moral poznati vsak podjetnik

Posel zahteva podatke. Le s kvalitetnimi in ažurnimi podatki je mogoče zgraditi uspešno in trdno podjetje in orodje Google Analytics je bilo ustvarjeno prav v ta namen. Uporabljajo ga številni podjetniki, ki se zavedajo, da dandanes njihovo podjetje brez prisotnosti na spletu ne more uspeti. Preberite več >>

Lokalni SEO za lastnike restavracij brez spletne strani

Lokalni SEO za lastnike restavracij brez spletne strani

Pridobivanje strank v tako zasičeni panogi, kot je gostinstvo, je zahtevna naloga. A gostincem je pri tem lahko v veliko pomoč svetovni splet. Preberite več >>

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Elektronska pošta je eden najpomembnejših sodobnih trženjskih kanalov. Vendar je takšna komunikacija prepogosto enosmerna. Spodbudite prejemnike k odzivu! Preberite več >>

Video: Guy Kawasaki: Nauki Steva Jobsa

Video: Guy Kawasaki: Nauki Steva Jobsa

Guy Kawasaki je dolga leta delal v podjetju Apple pod vodstvom ustanovitelja Steva Jobsa. V tem času je od njega pridobil ogromno znanja. Preberite več >>

Oglaševanje na Facebooku

Oglaševanje na Facebooku

V letu 2017 prevladuje splet. Vsak dan se povečata število uporabnikov družabnih omrežij in delež prodaje, ki je ustvarjena preko oglasov na Facebooku. Če bi radi povečali spletno prodajo ali pridobili nove kontakte, je Facebook zagotovo eno najbolj ugodnih in učinkovitih orodij. Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje