Marketinški trendi v 2016: obeta se naraščajoča uporaba spletnega media monitoringa

Povečana uporaba spletnega media monitoringa bo eden izmed večjih marketinških in PR trendov v tem letu. Marketingarji so se do sedaj v večini osredotočali na »govorečo« stran komunikacije in zapostavljali njen slušateljski aspekt.
Marketinški trendi v 2016:  obeta se naraščajoča uporaba spletnega media monitoringa

Marketinški trendi v 2016: obeta se naraščajoča uporaba spletnega media monitoringa

A po prepričanjih strokovnjakov se bo začela ta ustaljena praksa intenzivneje spreminjati že zelo kmalu. Izboljšan media monitoring in njegove analize bodo motivirali vse več znamk, da bodo pričele z njegovo uporabo in prisluhnile trgu.

Digitalni svet je nedvomno svet prihodnosti. Strokovnjaki napovedujejo, da se bo povečalo število marketingarjev, ki bo spremljalo in analiziralo komunikacijo na družabnih omrežjih ter na podlagi teh izsledkov sprejemalo strateške odločitve. Znamke bodo tako v naraščajočem številu uporabljale spletni media monitoring, da bi učinkovito reševale težave svoje ciljne skupine in sledile njeni komunikaciji. S tem bodo lahko bolje razumele svojo publiko ter njihove potrebe in želje. Znamke bodo prav tako vse bolj uporabljate spletni media monitoring za bolj podrobno in ažurno spremljanje blogov in mnenj na forumih ter za spremljanje največjih družabnih omrežij, kot so Facebook, Twitter in vse bolj tudi Instagram.

Branje misli – neuresničena želja ali resničnost?

Informacije, ki jih lahko pridobimo s pomočjo spletnega media monitoringa, so lahko tako dragocene kot promet, ki ga ustvarimo s pomočjo družabnih omrežij, je enotna stroka. Amir Zonozi iz podjeta Zoomphu napoveduje naraščajočo potrebo po vse bolj ažurnem marketingu, ki bo rezultat sledenja pogovorom na različnih spletnih kanalih. »Znamke bodo zaradi vse večjih potreb po spremljanju spletnih komunikacij povečevale število članov znotraj svojih digitalnih ekip«, je prepričan.

Po mnenju Dine Shuqum iz digitalne agencije ParkerWhite je spletni media monitoring obvezna oprema vsakega budžeta za digitalni marketing. S spremljanjem določenih ključnih besed lahko podjetja zasledijo objave in pogovore, ki so pomembne za njihovo poslovanje. Konkreten primer: hotel lahko neposredno nagovori uporabnike Twitterja, ki sporočajo, da so obtičali nekje na letališču in iščejo prenočitev.

Sodeč po Adobe poročilu 2015 Digital Trends bo večina podjetij v letu 2016 med seboj tekmovala na področju skrbi za stranke in ne na podlagi cen. Strokovnjaki poudarjajo, da lahko spletni media monitoring organizacijam pomaga pri razumevanju svoje ciljne skupine, na podlagi tega pa lahko izvaja bolj personaliziran marketing. Pridobijo pa lahko tudi PR oddelki, saj lahko z analizo sentimenta pravočasno zaznajo za svoj ugled potencialno nevarno komunikacijo in ustrezno ukrepajo.

Spletni media monitoring pa bo postal vse bolj zaželjeno orodje tudi za številne nevladne organizacije. Nekoč rezerviran le za največje blagovne znamke je sedaj dosegljiv tudi neprofitnemu sektorju. Analiza podatkov je sedaj postala cenovno ugodnejša. Nevladniki imajo sedaj neverjetno priložnost, da s pomočjo spletnega monitoringa enostavneje identificirajo pomembne mnenjske voditelje in sledijo komunikaciji svojih podpornikov, s tem pa drastično povečajo svoj doseg. V letu 2016 je pričakovati, da si bodo številne tovrste organizacije kot prioriteto postavile ravno uporabo spletnega media monitoringa in spremljanje vsebine svojih pomembnih odločevalcev, kar bo kmalo postal ustaljen način njihove komunikacijske strategije.

Že v tem letu lahko torej pričakujemo naraščajočo število uporabnikov orodij spletnega media monitoringa. Ta bodo postala še bolj učinkovita in prijazna uporabnikom, na podlagi njihovih izsledkov pa bodo tržne strategije sledile trendom vsebinskega in personaliziranega marketinga.

Vas zanima, kako deluje spletni media monitoring? Preizkusite ga brezplačno na mediatoolkit.com.

Vir: business2community.com

Pripravila: Brigita Žvikart, Customer Success Manager @ Mediatoolkit

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Oglaševanje podjetij v novodobnih časih

Oglaševanje podjetij v novodobnih časih

»Polovica denarja, namenjena oglaševanju, je zapravljena. Težava je v tem, da ne vem, katera polovica.« To je misel Johna Wanamakerja (1838-1922). Preberite več >>

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Tudi v Sloveniji lahko spletne oglase na Googlu ciljamo na določeno lokacijo. Predvsem boste imeli koristi tisti slovenski podjetniki, ki svoje storitve nudite znotraj nekega območja. Preberite več >>

Zanimive aktualne SEO statistike

Zanimive aktualne SEO statistike

Optimizacija spletnih strani je vedno bolj pomembno orodje za vse, ki si želijo visokih uvrstitev v iskalnikih. Predstavljamo nekaj zanimivih statistik. Preberite več >>

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Ko govorimo o optimizaciji spletnih strani, moramo upoštevati veliko različnih faktorjev. Nikakor pa ne smemo pozabiti na zunanje povezave, ki k nam vodijo iz drugih spletnih strani. Preberite več >>

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Google Analytics je najbolj priljubljeno spletno orodje za analizo. Predstavljamo šest nasvetov za spremljanje prometa s pomočjo Google Analytics. Preberite več >>

Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Brezplačno spletno orodje Google Analytics vam bo pomagalo zbrati pomembne podatke o obiskovalcih vaše spletne strani, tudi o vaših (potencialnih) strankah. Preberite več >>

Kako pomemben je dober naslov?

Kako pomemben je dober naslov?

Ključ do dobro obiskane spletne strani je redno dodajanje kvalitetnih vsebin. Te pa morajo seveda biti označene s primernim naslovom. Preberite več >>

Katere metrike morate spremljati na vaši spletni strani?

Katere metrike morate spremljati na vaši spletni strani?

Obstaja precej podjetij, ki aktivno vlagajo v vsebinski marketing kot enega izmed načinov za trženje svojih produktov ali storitev, a pri tem pozabljajo na bistveno stvar: na merjenje. Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Oznake: