Mattel in Autodesk bosta otrokom nudila aplikacije za načrtovanje igrač za 3D tisk

Autodesk, eden glavnih igralcev na področju programske opreme za 3D oblikovanje, in Mattel, eno izmed največjih podjetij z igračami, združujeta moči ter gradita most med digitalnim in resničnim. Njuni ciljni kupci so otroci, ki bodo s pomočjo aplikacij oblikovali igrače za 3D tisk.
Mattel in Autodesk bosta otrokom nudila aplikacije za načrtovanje igrač za 3D tisk

Mattel in Autodesk bosta otrokom nudila aplikacije za načrtovanje igrač za 3D tisk (Vir: georgeyanakiev.com/donterase)

3D tiskanje je vse bolj priljubljeno pri izdelavi posameznih delov, celotnih izdelkov ter celo pri gradnji stavb. Vse kaže, da bo pri 3D tiskanju omejitev le še človeška domišljija. In nihče nima večje domišljije kot otroci.

To je tudi razlog za povezovanje podjetji Autodesk in Mattel. Skupaj napovedujeta aplikacije, ki bodo otrokom in staršem omogočale, da se bodo zabavali in izobraževali ob oblikovanju 3D igrač, ki se bodo lahko tudi natisnile s 3D tiskalnikom. Podjetji bosta združili svet tradicionalnih igrač, 3D oblikovanja in 3D tiskanja, ter tako omogočili, da bodo otroci svoje ideje z računalniških zaslonov prenašali v resnični svet.

Autodesk z znanjem o programski opremi, Mattel z izkušnjami pri izdelavi igrač

Čeprav so glavno področje podjetja Autodesk orodja za 3D modeliranje, pa je pred kratkim stopilo na trg 3D tiskanja z odprtokodnim programom Spark in tiskalnikom Ember. Poleg tega je nedolgo nazaj razkrilo še novo aplikacijo TinkerPlay, ki najmlajšim omogoča, da sestavijo igračo svojih sanj s predhodno narejenimi sestavnimi deli, ki so lahko natisnjeni s 3D tiskalnikom.

Verjetno bo podobno tudi partnerstvo med omenjenima podjetjema. Medtem, ko bo Autodesk prispeval svoje znanje v razvoj programske opreme in 3D tisk, bo Mattel pretehtal s svojimi izkušnjami pri izdelavi igrač. Končni rezultat bo virtualni kotiček, kjer se bodo otroci učili, zabavali in izdelovali igrače. Uporabniki ne bodo potrebovali svojega 3D tiskalnika, temveč bodo igračo lahko kar naročili.

Prvi sadovi skupnega sodelovanja bodo na voljo v drugi polovici letošnjega leta, ko bodo na voljo prve aplikacije za izdelavo igrač.

Podjetje Mattel, ki je znano po najbolj prodajani punčki na svetu, lutki Barbie, ne skriva svojih želja po povečanju deleža na trgu digitalnih tehnologij. Približno dva meseca nazaj je pričelo sodelovanje z Googlom, s katerim bosta ponudila boljšo izkušnjo z očali za virtualno resničnost, slab mesec nazaj pa je naznanil novo lutko Barbie z dušo Siri.

Vir: venturebeat.com in 3dprint.com

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje