Mattel in Autodesk bosta otrokom nudila aplikacije za načrtovanje igrač za 3D tisk

Avtor Matej Mušič — 28.04.2015
Komentiraj!
Autodesk, eden glavnih igralcev na področju programske opreme za 3D oblikovanje, in Mattel, eno izmed največjih podjetij z igračami, združujeta moči ter gradita most med digitalnim in resničnim. Njuni ciljni kupci so otroci, ki bodo s pomočjo aplikacij oblikovali igrače za 3D tisk.
Mattel in Autodesk bosta otrokom nudila aplikacije za načrtovanje igrač za 3D tisk

Mattel in Autodesk bosta otrokom nudila aplikacije za načrtovanje igrač za 3D tisk (Vir: georgeyanakiev.com/donterase)

3D tiskanje je vse bolj priljubljeno pri izdelavi posameznih delov, celotnih izdelkov ter celo pri gradnji stavb. Vse kaže, da bo pri 3D tiskanju omejitev le še človeška domišljija. In nihče nima večje domišljije kot otroci.

To je tudi razlog za povezovanje podjetji Autodesk in Mattel. Skupaj napovedujeta aplikacije, ki bodo otrokom in staršem omogočale, da se bodo zabavali in izobraževali ob oblikovanju 3D igrač, ki se bodo lahko tudi natisnile s 3D tiskalnikom. Podjetji bosta združili svet tradicionalnih igrač, 3D oblikovanja in 3D tiskanja, ter tako omogočili, da bodo otroci svoje ideje z računalniških zaslonov prenašali v resnični svet.

Autodesk z znanjem o programski opremi, Mattel z izkušnjami pri izdelavi igrač

Čeprav so glavno področje podjetja Autodesk orodja za 3D modeliranje, pa je pred kratkim stopilo na trg 3D tiskanja z odprtokodnim programom Spark in tiskalnikom Ember. Poleg tega je nedolgo nazaj razkrilo še novo aplikacijo TinkerPlay, ki najmlajšim omogoča, da sestavijo igračo svojih sanj s predhodno narejenimi sestavnimi deli, ki so lahko natisnjeni s 3D tiskalnikom.

Verjetno bo podobno tudi partnerstvo med omenjenima podjetjema. Medtem, ko bo Autodesk prispeval svoje znanje v razvoj programske opreme in 3D tisk, bo Mattel pretehtal s svojimi izkušnjami pri izdelavi igrač. Končni rezultat bo virtualni kotiček, kjer se bodo otroci učili, zabavali in izdelovali igrače. Uporabniki ne bodo potrebovali svojega 3D tiskalnika, temveč bodo igračo lahko kar naročili.

Prvi sadovi skupnega sodelovanja bodo na voljo v drugi polovici letošnjega leta, ko bodo na voljo prve aplikacije za izdelavo igrač.

Podjetje Mattel, ki je znano po najbolj prodajani punčki na svetu, lutki Barbie, ne skriva svojih želja po povečanju deleža na trgu digitalnih tehnologij. Približno dva meseca nazaj je pričelo sodelovanje z Googlom, s katerim bosta ponudila boljšo izkušnjo z očali za virtualno resničnost, slab mesec nazaj pa je naznanil novo lutko Barbie z dušo Siri.

Vir: venturebeat.com in 3dprint.com

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!