Mediafol Grafika – inovativno reševanje konkretnega problema na trgu

Avtor Urša Eva Pucelj — 23.06.2014
Komentiraj!
Mediafol Grafika, ustanovljena v nehvaležnem času, ko se recesija močno zažira v pore celotnega gospodarstva, se loteva reševanja konkretnega problema na inovativen način. V svoji esenci podjetje nudi grafično oblikovanje in pripravo na tisk, izdelavo tiskovin in ovijanja vozil v folije.
Mediafol  Grafika – inovativno reševanje konkretnega problema na trgu

Mediafol Grafika – inovativno reševanje konkretnega problema na trgu (vir fotografije: Mediafol Grafika)

Z njihovo pomočjo tako lahko vtisnete pečat svoje individualnosti na vozilu, poslovnem objektu ali domu, pri čemer vam bodo pomagali, da boste na tiskovinah, vozilih in okolju izražali celostno podobo vašega podjetja.

»Na trgu je veliko podjetij, ki imajo zelo slabo razvito grafično podobo, kar slabo vpliva na prepoznavnost, imidž in v veliki meri na njihovo uspešnost. Mi takšnim podjetjem ponudimo pomoč, da se bolj integrirajo na trg, da so bolj prepoznavna in privlačnejša za svojo ciljno skupino strank,« pojasnjuje lastnik podjetja Mediafol Grafika, Martin Adrinek.

Preplet močne želje po lastnem podjetju in strasti do grafike

»Zagonu podjetja je bil naklonjen celoten sklop okoliščin. Temu so botrovala močna želja po lastnem podjetju, priložnost za nakup prvega stroja in veselje do grafike. Ko je nekdanji šef v takratni službi stresal svojo živčnost name, sem si rekel, da si ne želim imeti šefa nad sabo in začutil, da si želim svoje podjetje, kjer bom sam svoj šef. Konec koncev sem do sebe še najbolj zahteven. Še nikjer nisem toliko delal, res pa je tudi, da nikjer nisem tako užival pri delu kot sedaj,« nam zaupa mladi podjetnik.

»Vpliva recesije skoraj ne občutimo, ker smo podjetje zagnali sredi recesije in še ne vemo kaj bo, ko je ne bo več – si pa predstavljamo, da bo samo še boljše,« optimistično še pove Andrinek.

»Ciljna skupina so podjetja, ki želijo biti korak pred konkurenco, ki želijo izstopati …«

Ciljno skupino predstavljajo tako podjetja, kot tudi fizične osebe: »Ciljna skupina so podjetja, ki želijo biti korak pred konkurenco, ki želijo izstopati in biti prepoznavna ter fizične osebe, ki želijo polepšati ali solarno in toplotno zaščititi okolje, v katerem živijo. V prihodnosti bomo nadaljevali z izvajanjem naše strategije, saj se trenutno kaže kot uspešna. Svojim strankam namreč prisluhnemo in jim v dogovorjenem roku in za ugodno ceno ponudimo to, kar želijo.«

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice